Het stamcafé XIII
maandag 9 mei 2016 om 22:12
Deel dertien van ons heerlijke café!
We zijn op Hawaii!
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn op Hawaii!
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
woensdag 11 mei 2016 om 23:35
quote:-KING- schreef op 11 mei 2016 @ 23:31:
[...]
"we lagen zo een beetje in dat zand en ik zeg tegen gijs "waar is het bier?" hij zegt "weet ik het."
geen van die gasten had er aan gedacht. toen kwam er een mega lekker wijf aan lopen. ik zeg "je ziet er goed uit." ze zegt "nou ik vind jou ook echt superleuk."
dus ik denk, ik vraag het gewoon.
"heb je zin om te neuken?" nou dat leek haar wel heel gaaf. in de duinen heb ik haar kapotgeragd, was super sexy.
later toen de winkels open gingen hebben we toch nog bier kunnen scoren.
klein voorproefje van mijn boek.Inspirerend!
[...]
"we lagen zo een beetje in dat zand en ik zeg tegen gijs "waar is het bier?" hij zegt "weet ik het."
geen van die gasten had er aan gedacht. toen kwam er een mega lekker wijf aan lopen. ik zeg "je ziet er goed uit." ze zegt "nou ik vind jou ook echt superleuk."
dus ik denk, ik vraag het gewoon.
"heb je zin om te neuken?" nou dat leek haar wel heel gaaf. in de duinen heb ik haar kapotgeragd, was super sexy.
later toen de winkels open gingen hebben we toch nog bier kunnen scoren.
klein voorproefje van mijn boek.Inspirerend!
woensdag 11 mei 2016 om 23:36
woensdag 11 mei 2016 om 23:36
woensdag 11 mei 2016 om 23:38
woensdag 11 mei 2016 om 23:39
woensdag 11 mei 2016 om 23:48
quote:-KING- schreef op 11 mei 2016 @ 23:44:
Haha geeft ie nou vraagtekens weer? ik deed een duim omhoog, maar kennelijk pakt ie die niet van de ipad.
edit; deze reactie was voor solomio.Bij mij staat er zelfs alleen maar een punt.
Haha geeft ie nou vraagtekens weer? ik deed een duim omhoog, maar kennelijk pakt ie die niet van de ipad.
edit; deze reactie was voor solomio.Bij mij staat er zelfs alleen maar een punt.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar