Mode & Beauty alle pijlers

Cupmaat c/d te klein?

07-05-2016 16:53 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn cupmaat laten meten bij de hunkemoller en ze zeiden dat ik cupmaat 70 C of D heb. Maar die vrouw raadde mij dus D aan en ze vertelde dat ik te kleine bh's droeg. Ik kon het nauwelijks geloven omdat mijn borsten geeneens zo groot lijken! Ik heb het ook gemeten thuis en toen kwam ik op A/B uit. A echter was mij altijd te klein. En B was strak maar ik dacht dat het zo hoorde zodat het mijn borsten goed ondersteund. Maar hoe weet je eigenlijk of een bh goed bij je past? Want die bh van de hunkemoller. De D en de C pasten mij wel goed (hoewel D iets lekkerder lag)

Maar in een andere winkel is D mij weer iets te groot. Dus hoe weet je dat eigenlijk precies?

En hebben er meerdere mensen ervaringen met de hunkemoller wat betreft misschien verkeerd opmeten?

Ik hoor het graag
Alle reacties Link kopieren
quote:groenebroek schreef op 09 mei 2016 @ 08:57:

En leer ook deze pasregels uit je hoofd:

http://www.leesvoer.net/je-doet-het-fout/

Dan kom je nooit meer met een verkeerde bh thuis.Hier heb ik ook heel veel aan gehad. Ik droeg 85E en had altijd last van pijnlijke schouders door de snijdende banden. Draag nu dezelfde bh's in 80 G en deze zitten super. De band zit strak maar ondersteund nu zo dat ik geen last meer heb van de bandjes. Ben er zo blij mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven