Tetters deel 33

24-04-2016 15:22 1427 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer rustig verder in deel 33

Hier is het oude deel Deel 32
Brilletje? Die heb ik nog nooit opgehad. Ik doe gewoon mijn ogen dicht.

Ik vind het dan weer wél lekker. Lekker warm, briesje erbij. Muziekvolume kan je gewoon zelf instellen he Splint?
Kweet het. Maar dan zit je weer met je armen te wurmen in die te lage ruimte, onhandig, kan er niet goed bij enzo. Brilletje doe ik altijd wel omdat ik veel te vaak mijn ogen open doe. Om te kijken of de tijd nou nog steeeeeeds niet voorbij is.

Maar ik ben gewoon niet zo'n liefhebber. Valt het op?
Nah, ik weet niet hoe jij ligt maar jij bent raar .

Tis heurlijk hoor Tonks! Maar hangmatje met boek is beter, dat dan weer wel
Weet je het al, Tonks?

Man is sinds vandaag officieel met pensioen. Tot nu toe vindt ie het leuk, maar dar is geen kunst aan: gisteravond lekker uit eten geweest en daar heb ik zijn cadeautjes gegeven: mini-vakantie in Groningen (vandaag heen en zaterdag terug), morgen golfen en vrijdagavond naar de schouwburg in Groningen. Dat zit ik dus sinds maart al geheim te houden en dat vind ik zooo moeilijk! Maar gelukkig heeft hij een hint nog niet door als hij erover struikelt, dus al mijn verspreekinkjes heeft hij niet gemerkt.

En nu lig ik heerlijk in een 2.20m lang bed, heerlijk!

Nou, dat was dus mijn dag

Oh, en we hebben voor onze zomervakantie oppas voor Sammi

Zo blij mee, nu hoeven we niet verder te zoeken en hoeft hij ook niet naar het pension.
en

Hier ook maar even. Gefeliciteerd Olijf!!
Heel goed gedaan Olijf!

Ik wil een hangmat!

Wat is het hier weer stilletjes.

Het is morgen gewoon al een week geleden dat wij een zakdoekje moesten delen Splint
Het Viva forum is papaja.
Wat leuk Splint! Wat fijn dat het man goed bevalt

En lekker golfweer ook.

Gefeliciteerd Olijf!

Mijn moeder heeft een nieuwe hobby... Omslagdoeken haken. Ik heb er in 1 week tijd nu 2 gekregen en ze in al met nummer 3 bezig.

Ghehe, ik vind ze wel leuk. Volgende week gaan ze op vakantie. Ja... vakantie.... Overwinteren is namelijk geen vakantie.

6 weken Polen

Nog 1 dagje en dan een lang weekend! Wat zijn jullie plannen?
Het huis heel goed poetsen voor de foto's. Volgende week woensdag worden er foto's gemaakt zodat het huis van Lupin ein-de-lijk te koop kan. Studeren en lekker buiten zijn bij mooi weer. Wat ga jij doen?

Heb je een foto van die omslagdoeken? Ik ben heel benieuwd.

Het is toch ook een beetje gek dat jouw man al met pensioen is Splint. Ook wel heel lekker lijkt me. Dit lijkt me voor hem dan het nadeel van een jonge blom. Nu kunnen jullie niet in jullie unisex jassen lekker een stukje gaan fietsen op de tandem

Wat een gaaf cadeau trouwens! Heel veel plezier nog. Weet hij het inmiddels al van morgenavond?
Oh spannend! Eindelijk

Ik ga zaterdag behangen met PM, 's avonds naar een cabaretvoorstelling en hopelijk zondag naar mijn huis en iets van een festivalletje doen. Er zijn er een aantal hier in de omgeving. En maandag lummelen.

Ik zal binnenkort ff foto's van de haaksels op FB zetten
Tonks, ken jij (of misschien TH) iemand die tijdelijk werk zoekt voor parttime? Ik zoek een collega. Gewoon wat licht administratief werk.

Vanaf nu tot en met augustus.
quote:NymphadoraTonks schreef op 12 mei 2016 @ 20:52:

Het is toch ook een beetje gek dat jouw man al met pensioen is Splint. Ook wel heel lekker lijkt me. Dit lijkt me voor hem dan het nadeel van een jonge blom. Nu kunnen jullie niet in jullie unisex jassen lekker een stukje gaan fietsen op de tandem

Wat een gaaf cadeau trouwens! Heel veel plezier nog. Weet hij het inmiddels al van morgenavond?

Dat noem je een nadeel?

Ik vind het ook nog heel gek. En spannend, hij zit nu echt in een andere levensfase. Hij roept nu steeds dat hij nog maar 21 jaar hoeft te wachten voordat ik met pensioen kan en we samen leuke dingen kunnen gaan doen. Dan is hij (hopelijk) 86.... Dus misschien ga ik binnenkort toch al een dag minder werken. Maar da's ook gek, op mijn 43e.

Ja, hij weet al van morgen. Ik was veel te blij dat ik eindelijk alles kon vertellen
Olijfje, ook vanaf hier een hele dikke felicitatie!

Splint, hoe kom je nou aan een bed van 2.20? Lijkt me heerlijk liggen hoor. En man nu eindelijk thuis. En een leuk weekend in het verschiet.

Tonks, succes met poetsen! Eindelijk is het zo ver, huis in de verkoop. Spannend!

Morgen ga ik thuis werken, een halve dag. De rest van de dag wat lekker in huis lummelen, wasje draaien voor dochter. Ze gaat morgen naar de camping en haar halve kledingkast moet natuurlijk mee.

Sik heeft zijn muisje weer teruggevonden. Ik heb 'm weer gevuld met kattenkruid, hij is weer helemaal high! En spelen joh, ik lach me dood om hem. Morgen eens proberen een filmpje te maken.

Verder geen plannen. Ook nog niet over gehad eigenlijk wat we gaan doen. Ik hoop dat K de tuintegels schoonmaakt en een begin maakt met het maken van een tuinbank. Hout hebben we al. Of een overkapping of zo.
Spannend, huis in de verkoop! En nog spannender wat er daarna gaat komen voor jullie.

Plous, jullie hadden al een samen geklust toch? Dus behangen zal geen probleem zijn. Leuk van die omslagdoeken. Ben ik ook wel benieuwd naar!

Ik ga morgen nog hier in Groningen rondhangen en 's avonds naar de schouwburg. Zaterdag gaan we naar huis, ga ik jarig zijn en misschien nog naar toeterdorp, waar ze altijd een hele uitgebreide dorpsmarkt hebben op de zaterdag voor pinksteren. Zondag naar Rotterdam voor een dansdag, of naar Toomler voor Echt Gebeurd. En Sammi knuffelen. Ik heb zo naar over hem gedroomd vannacht: we waren bij mijn ouders en we maakten een buffet voor de visite. En daarvoor moest ik allemaal plakjes van Sammi's achterlijf afsnijden. Hij liet dat toe, was ook niet bloederig, maar wel heel akelig. Na een tijdje kwamen we weer terug bij hem en ik dacht dat hij toen wel dood zou zijn, maar hij tilde toch weer zijn koppie op toen ik hem aaide.

Zó naar, ik voelde me helemaal rottig vanochtend.
Ik geloof het niet Pilou.

Wat is eigenlijk licht administratief werk?

Wat heb je daar precies voor nodig?
OOOOH Splint, die plakjes vond ik nog wel grappig, maar die tekst " hij tilde toch weer zijn koppie op toen ik hem aaide"

Ik snap wel dat dat naar voelde toen je wakker werd.

Stomme droom!
Soort van deze taart, maar dan anders

Gruwelijk hè. Ik was ook zo in de war dat het een heel kalme droom was waarin dus hele vreselijke dingen gebeurden
Oh bah, wat een nare droom. Je wordt dan ook zo akelig wakker. Ik heb ook soms van die vreemde dromen, niks aan.

En je bent al in Groningen... Ik dacht dat je morgen pas ging. Verkeerd gelezen dus. Groningen is mooi! Misschien is het Groninger Museum nog wat? Als het weer niet zo geweldig is.
quote:NymphadoraTonks schreef op 12 mei 2016 @ 21:49:

Soort van deze taart, maar dan anders

[afbeelding]

oh getver!

Hoe moet je die in hemelsnaam fatsoenlijk aansnijden??
quote:Splinter_ schreef op 12 mei 2016 @ 21:51:

[...]

oh getver!

Hoe moet je die in hemelsnaam fatsoenlijk aansnijden??Duh.

Gewoon, bij zo'n lekker mollig babybilletje
Ohw... dat ziet er wel een beetje gruwelijk uit...
quote:Deedot schreef op 12 mei 2016 @ 21:58:

Ohw... dat ziet er wel een beetje gruwelijk uit...Gelukkig is dat maar een mens en niet zo'n schattig lief poesje.
Ghehehe
Tonks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven