Wie is de sjaak

12-05-2016 22:55 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kent het programma wie is de sjaak? Ik zie de meest bizarre opdrachten voorbij komen. Ik zou niet durven om aan zo een programma mee te doen. Dan ben ik maar ouderwets hoor. Vind het niet normaal dat je de meest bizarre opdrachten doet voor geld.
Sommige mensen doen alles voor geld en om met hun kop op tv te komen.
Het is toch hetzelfde als Over de rooie? Dat vond ik ook al zo'n vreemd programma.
quote:reisa1978 schreef op 12 mei 2016 @ 23:03:

Het is toch hetzelfde als Over de rooie? Dat vond ik ook al zo'n vreemd programma.

Inderdaad.

Echt zo smerig soms.
Ik vind het nog steeds een ripoff van: een rug te ver.
Ik heb het enkele keren gezien, maar ik vind het soms echt te ver gaan. En dat voor die paar centen?
Sommige opdrachten zou ik nog wel doen voor dat geld.

Ik heb met zwager afgesproken dat als ik zo'n belopdracht zou krijgen ik hem dan noem bij z'n volledige naam ipv roepnaam. (bv. Johannes ipv Jan)
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Of paingame (ofzo iets). De keren dat ik het heb gezien was zo bizar dat ik uit stomheid niet heb weggezapt..

Nee, echt niks voor mij.
quote:aardblei schreef op 13 mei 2016 @ 01:42:

Sommige opdrachten zou ik nog wel doen voor dat geld.

Ik heb met zwager afgesproken dat als ik zo'n belopdracht zou krijgen ik hem dan noem bij z'n volledige naam ipv roepnaam. (bv. Johannes ipv Jan)Een keer moest iemand haar schoonvader bellen om te vertellen dat ze verliefd op hem was. Zo gênant.
quote:dolfje schreef op 12 mei 2016 @ 22:59:

Sommige mensen doen alles voor geld en om met hun kop op tv te komen.Precies dit is de basis van al dat soort platvloerse programma's.
Oh dear, how sad, never mind.
het is nog een ding dat die kandidaten rare dingen doen voor geld - wat mij dan weer hogelijk verbaasd is dat ze dan toevallige voorbijgangers ook zo ver krijgen (voor geen geld dus) - mensen die ei in hun haar laten smeren of vla in hun laars laten kiepen WTF??? wie is nou zo gek ?
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
quote:Sallyspectra schreef op 13 mei 2016 @ 06:40:

[...]

Een keer moest iemand haar schoonvader bellen om te vertellen dat ze verliefd op hem was. Zo gênant.

Maar waar je verdien je 250 euro in 5 minuten?

Vind de opdrachten wel meevallen over het algemeen. Bij 'Over de rooie' gingen ze veel verder.

Sommige opdrachten zijn gewoon te makkelijk. Anderen gaan wel te ver.
quote:belgali schreef op 13 mei 2016 @ 08:53:

het is nog een ding dat die kandidaten rare dingen doen voor geld - wat mij dan weer hogelijk verbaasd is dat ze dan toevallige voorbijgangers ook zo ver krijgen (voor geen geld dus) - mensen die ei in hun haar laten smeren of vla in hun laars laten kiepen WTF??? wie is nou zo gek ?Genoeg mensen kennelijk die op tv willen komen. Maar zelf zou ik met bepaalde dingen ook wel meedoen hoor om iemand te helpen aan 250 euro. Het is dan wel de gunfactor die een behoorlijke rol speelt en de manier waarop je het vraagt. En wat er gedaan moet worden uiteraard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven