Het stamcafé XIII
maandag 9 mei 2016 om 22:12
Deel dertien van ons heerlijke café!
We zijn op Hawaii!
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
We zijn op Hawaii!
Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.
Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.
vrijdag 13 mei 2016 om 21:17
vrijdag 13 mei 2016 om 21:44
Stomme actie hier, bedacht dat ik even naar Decathlon zou gaan. Jongste zijn sportschoenen gaven de geest gisteren. Decathlon is bij de ArenA en daar zijn vanavond De Toppers! Wist ik veel, man ook niet. Dus konden we niet parkeren daar. Dus elders en dan lopen en weer terug. Liepen we daar als een stel provinciaaltjes in de grote stad. Iedereen verkleed in Toppers kleren of andere glitter zooi. Daarna nog langs Ikea, want man had een lamp gebroken, heb nu zulke mooie voeten dat ik geen zin meer heb om helemaal boven te gaan douchen.
Tot zover mijn geklaag, iemand nog iets leuks te melden?
vrijdag 13 mei 2016 om 21:49
quote:fietsie schreef op 13 mei 2016 @ 21:44:
Stomme actie hier, bedacht dat ik even naar Decathlon zou gaan. Jongste zijn sportschoenen gaven de geest gisteren. Decathlon is bij de ArenA en daar zijn vanavond De Toppers! Wist ik veel, man ook niet. Dus konden we niet parkeren daar. Dus elders en dan lopen en weer terug. Liepen we daar als een stel provinciaaltjes in de grote stad. Iedereen verkleed in Toppers kleren of andere glitter zooi. Daarna nog langs Ikea, want man had een lamp gebroken, heb nu zulke mooie voeten dat ik geen zin meer heb om helemaal boven te gaan douchen.
Today I am taking control of my emotions. I am choosing anger.
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 13 mei 2016 om 22:06
vrijdag 13 mei 2016 om 22:11
vrijdag 13 mei 2016 om 22:12
quote:Solomio schreef op 13 mei 2016 @ 22:06:
Oudste kwam er vanmiddag in de taxi achter dat hij maandag vrij heeft, omdat een jongen die niet kan praten zei dat ze maandag vrij zijn. Ja, ik snap het ook niet helemaal.
Misschien kan hij wel zingen of schrijven of gebarentaal?
Op mijn dochters koor zit een meisje dat ook nauwelijks kan praten, zingen kan ze wel. (Een beetje dan, ze zal bij Idols niet door de voorronde komen, at dan weer niet.
Oudste kwam er vanmiddag in de taxi achter dat hij maandag vrij heeft, omdat een jongen die niet kan praten zei dat ze maandag vrij zijn. Ja, ik snap het ook niet helemaal.
Misschien kan hij wel zingen of schrijven of gebarentaal?
Op mijn dochters koor zit een meisje dat ook nauwelijks kan praten, zingen kan ze wel. (Een beetje dan, ze zal bij Idols niet door de voorronde komen, at dan weer niet.
vrijdag 13 mei 2016 om 22:18
quote:doornroosje9 schreef op 13 mei 2016 @ 22:11:
[...]
Ik hou van rampenfilms, maar deze vond ik niet zo goed.
Hoop dat je de apparatuur aan de praat krijgt. Veel plezier!
Ik heb er ook niet echt goede verwachtingen bij maar ik ben moe dus dan hoef ik niet zo op te letten.
Maar vooralsnog werkt het nog niet.
[...]
Ik hou van rampenfilms, maar deze vond ik niet zo goed.
Hoop dat je de apparatuur aan de praat krijgt. Veel plezier!
Ik heb er ook niet echt goede verwachtingen bij maar ik ben moe dus dan hoef ik niet zo op te letten.
Maar vooralsnog werkt het nog niet.