Het stamcafé XIII

09-05-2016 22:12 3003 berichten
Deel dertien van ons heerlijke café!

We zijn op Hawaii!

Zuigen wordt op prijs gesteld, zolang het stof betreft. We houden ruzie en andere ellende graag buiten de deur, verder kan alles en is iedereen, ook nieuwe mensen, meelezers en incidentele bezoekers, van harte welkom.

Met veel hartelijks van Lady Voldemort, Star, Yasmijn en Leo.

Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 mei 2016 @ 12:32:

[afbeelding]Ai
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 mei 2016 @ 13:06:

[...]

Ik leef met je mee. Ik heb mijn ouwe beestje gisteren laten vallen en ik kan de batterij gewoon nergens meer vinden .

Ik lach niet....
quote:yasmijn schreef op 16 mei 2016 @ 12:34:

[...]

Oo, dat wordt vast selamat makan.Dat denk ik ook
Hoe was het in de stad Yas?

Als ik zo naar buiten kijk, wil ik liever binnen blijven.
quote:SaveAngie schreef op 16 mei 2016 @ 13:13:

Hoe was het in de stad Yas?

Als ik zo naar buiten kijk, wil ik liever binnen blijven.

Op het verwarmde terras was het goed te doen

Vandaag gaan we niet. Zaterdag zaten we niet lekker ivm de zieke poezen, dus zo weer thuis.

Gisteren zijn we na het verpleegrondje wel weer gegaan. Boel vrienden dus was gezellig.

[...]

Ik leef met je mee. Ik heb mijn ouwe beestje gisteren laten vallen en ik kan de batterij gewoon nergens meer vinden .O nee! En nu?
quote:yasmijn schreef op 16 mei 2016 @ 13:16:

[...]

Op het verwarmde terras was het goed te doen

Vandaag gaan we niet. Zaterdag zaten we niet lekker ivm de zieke poezen, dus zo weer thuis.

Gisteren zijn we na het verpleegrondje wel weer gegaan. Boel vrienden dus was gezellig.

Mmm ga er nog even over twijfelen

Is de XL open?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

[...]

Ik leef met je mee. Ik heb mijn ouwe beestje gisteren laten vallen en ik kan de batterij gewoon nergens meer vinden .

Tip:

Ga door je knieën en kijk onder de bank.

Duh, ik weet óók wel dat hij daar niet ligt!

Grabbel die ene verdwaalde pepernoot/m&m/appeltjevoordedorst onder de bank vandaan.

Lok je kinderen naar je toe met een smoesje.

Geef je kinderen een pedagogische blik zodra ze pepernoot/m&m/appeltjevoordedorst willen aanvallen.

Zeg nonchalant: ik heb er maar ééntje, wie mijn batterij vindt mag hem hebben.

Taataaaaah!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 16 mei 2016 @ 13:38:

[...]

Tip:

Grabbel die ene verdwaalde pepernoot/m&m/appeltjevoordedorst onder de bank vandaan.

Geef je kinderen een pedagogische blik zodra ze pepernoot/m&m/appeltjevoordedorst willen aanvallen.

Taataaaaah!
quote:hatsetats schreef op 16 mei 2016 @ 13:37:

Wat is er Hats?
The owls are not what they seem
Fijn van de poezen Yasmijn!

Wij zijn moederdag aan het inhalen, nu bij mijn moeder, straks naar schoonmoeder.
The owls are not what they seem
quote:LadyL0101 schreef op 16 mei 2016 @ 13:47:

[...]

Wat is er Hats?Filmpje
quote:feow schreef op 16 mei 2016 @ 13:38:

[...]

Tip:

Taataaaaah!
quote:BridgetteDubois schreef op 16 mei 2016 @ 13:23:

[...]

O nee! En nu?Zo vaak gebruik ik dat ding niet, eigenlijk alleen om te bellen en dat kan ik ook met de telefoon van man als het nodig is. Dus het is geen wereldramp of zo. En van mijn vakantiegeld wilde ik toch al een echte gaan kopen, dus dan doe ik dat gewoon een week eerder
Ik zei net tegen mijn zoon dat hij een prijs zou krijgen als hij mijn batterij vond, waarop ie meteen antwoordde: 'zeker een ouwe pepernoot'. En hij leest hier echt niet mee
quote:LadyL0101 schreef op 16 mei 2016 @ 13:48:

Fijn van de poezen Yasmijn!

Wij zijn moederdag aan het inhalen, nu bij mijn moeder, straks naar schoonmoeder.Mwah. De een is nog heel erg ziek.
quote:Lady_Voldemort schreef op 16 mei 2016 @ 15:02:

Ik zei net tegen mijn zoon dat hij een prijs zou krijgen als hij mijn batterij vond, waarop ie meteen antwoordde: 'zeker een ouwe pepernoot'. En hij leest hier echt niet mee

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ben cool boek aan het lezen. Biografie over Freddy Mercury. Hij was privé toch een heel ander persoon dan dat extravagante op het podium.

Ook wist ik niet dat alle Queen leden een academische graad hebben.

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:yasmijn schreef op 16 mei 2016 @ 15:15:

Ben cool boek aan het lezen. Biografie over Freddy Mercury. Hij was privé toch een heel ander persoon dan dat extravagante op het podium.

Ook wist ik niet dat alle Queen leden een academische graad hebben.Ik heb hem ook met plezier aan het lezen. Man zit in het muziekwereldje en ik verbaas me er over hoeveel muzikanten een academische achtergrond hebben.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Dat was weer ouderwets janken bij een goede film

Ben mezelf aan het opladen want na de les vanochtend vroeg de trainer (na mij echt compleet afgebeuld te hebben, echt hij moest mij steeds hebben) 'waarom ben jij deze les gaan doen, vanavond is het gewoon bij ons op de boksschool trainen hoor!' Fuck, ik dacht dat zij dicht waren dus daarom het ouwe lullen uurtje gedaan. En nu moet ik dus vanavond weer
anoniem_203537 wijzigde dit bericht op 16-05-2016 15:32
Reden: Verkeerde smiley
% gewijzigd
De auteur is Lesley Ann Jones.

Want er zullen er wel meer zijn

Ik zei net tegen mijn zoon dat hij een prijs zou krijgen als hij mijn batterij vond, waarop ie meteen antwoordde: 'zeker een ouwe pepernoot'. En hij leest hier echt niet mee Hahahaha!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven