laten weken met biotex (24uur) en dan poetsen met een mircovezeldoek.
Anoniem_154077
dinsdag 17 mei 2016 om 10:30
Soda en kokend water. Werkt als een trein!
Anoniem_263599
dinsdag 17 mei 2016 om 10:31
Geen amoniam op plastic opervlak gebruiken. Dat bijt zich erin vast en ook geen bleek. Dat is helemaal niet goed voor de baby. Gewoon afwasmiddel of soda.
Anoniem_154077
dinsdag 17 mei 2016 om 10:31
Ik had een badje geleend dat ik terug moest geven, dus was blij dat het er uiteindelijk zo makkelijk af ging, had me anders vrij bezwaard gevoeld
Gewoon warm water en afwasmiddel, daarmee maak je ook je vetste pannen makkelijk schoon.
Anoniem_64af11fa68bb3
dinsdag 17 mei 2016 om 10:35
Dreft en kokend water.
Laten afkoelen,water eruit en vervolgens met een zachte doek schoonmaken.
Anoniem_64b5726637cbc
dinsdag 17 mei 2016 om 10:58
Ik had geprobeerd met andy. Gewoon van de supermarkt.
Het badje kleeft/plakt, heb niet het idee dat het nou vet is. Hoewel het natuurlijk wel olie is wat de oorzaak is.
Goed ik ga dalijk naar de supermarkt voor soda. Ik giet het badje dan vol met heet water en mikmde soda erin. Dag laten staan en morgen verder kijken..
Als 't niet lukt zal ik het insmeren met afwasmiddel en dat een dag laten staan.
Was in staat een nieuw badje te kopen, maar dat is zonde!
Dreft en dasty (die spray vd wibra voor in de keuken) deden 't hier. En ik las de tip om geen schuurspons te gebruiken. Daarmee komen er krassen in het plastic waar dan weer vuil/vet/kalk in gaat zitten.
Ik gebruik dasty voor alles, wel even goed naspoelen
If you can dream it, you can do it.
Anoniem_184180
dinsdag 17 mei 2016 om 11:23
Had ik ook met een badje dat ik notabene gekregen had van een familielid... Heb geloof ik uiteindelijk Muscle Keukenreiniger geprobeerd en aantal keer goed nagespoeld. Dat ontvet ook als een gek. Schuurmiddelen worden inderdaad afgeraden.
Niks boenen, schuursponsjes of wat dan ook. Je veegt het er zo uit. Ik stond er ook van te kijken want ik had al eea geprobeerd maar dit werkte dus perfect
Oh, het is echt zo jammer dat ik dit lees. Nu bedenk ik me dat ik dat óók nog moet doen voor de baby's komen
Anoniem_6485721e868ee
dinsdag 17 mei 2016 om 11:36
Ervaring mee. De oplossing: dasty! Goed naspoelen natuurlijk.
Anoniem_6485721e868ee
dinsdag 17 mei 2016 om 11:37
Het plakt inderdaad maar dat is gewoon aangekoekte badolie. Beetje stof erbij en je bent inderdaad in staat om het ding weg te gooien. Maar echt, een fles dasty, een doekje en 2 minuten werk en hij is weer als nieuw.