Napraattopic 60
dinsdag 10 mei 2016 om 23:30
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 18 mei 2016 om 13:26
quote:WD-40 schreef op 18 mei 2016 @ 12:54:
[...]
Blijf op je handen zitten! Vaag mens is dat, ik dacht echt dat er iemand was overleden, maar moest echt een paar keer lezen.Het lukt maar net, het lukt maar net! Volgens mij zit ze zich helemaal voor te stellen hoe hysterisch ze mag doen als haar vriend dood gaat en hoe dan de hele wereld naar haar toe rent om haar te troosten of zo. En ik heb zo zin om dat theaterstuk er in te gooien. Maar ik doe het niet, ik doe het niet!
[...]
Blijf op je handen zitten! Vaag mens is dat, ik dacht echt dat er iemand was overleden, maar moest echt een paar keer lezen.Het lukt maar net, het lukt maar net! Volgens mij zit ze zich helemaal voor te stellen hoe hysterisch ze mag doen als haar vriend dood gaat en hoe dan de hele wereld naar haar toe rent om haar te troosten of zo. En ik heb zo zin om dat theaterstuk er in te gooien. Maar ik doe het niet, ik doe het niet!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 18 mei 2016 om 14:15
quote:Ttass28 schreef op 18 mei 2016 @ 14:09:
Stomme bedel gebeuren is verhuist van de straat naar de trein vreselijk, of ik ook een pakje zakdoekjes wil kopen met een stom briefje erbij dat ze geen eten heeft voor haar 2 kinderen. Maar ze heeft wel nieuwe nike roshe runs aan haar voeten Dus toen heb je je zorgen over het verantwoordelijk beheren van haar budget met haar besproken?
Stomme bedel gebeuren is verhuist van de straat naar de trein vreselijk, of ik ook een pakje zakdoekjes wil kopen met een stom briefje erbij dat ze geen eten heeft voor haar 2 kinderen. Maar ze heeft wel nieuwe nike roshe runs aan haar voeten Dus toen heb je je zorgen over het verantwoordelijk beheren van haar budget met haar besproken?
woensdag 18 mei 2016 om 14:15