Napraattopic 60

10-05-2016 23:30 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Ttass28 schreef op 18 mei 2016 @ 14:23:

Ik ben de beroerdste niet. Maar nadat ik de documentaire heb gezien over het bedelen op straat en dat ze drugs geven aan kinderen. Daar werk ik liever niet aan mee. Ik geef wel vaak aan de muziekant die bij de super zit.Die muzikanten worden 's morgens vroeg vanuit busjes overal gedumpt en 's avonds weer opgehaald, en kunnen de centen weer inleveren bij de mensenhandelaars. Maar vooral blijven geven.
Ik vind het knap dat sommige bedelaars zo lang op hun knieën kunnen zitten.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Gewoon goede morgen, of goede middag, of nee zeggen is meer dan genoeg.
De puntjesmevrouw schrijft eigenlijk helemaal niet zoveel ...... Maar misschien deed ze dat voorheen wel en is de benaming voor haar er in geslopen en erin gebleven, ondanks een minimum aan ......... OP wordt door sommigen verkeerd begrepen, wat voor de 1 (in elk geval TO zelf ) heel duidelijk is, wordt door een ander letterlijk genomen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

quote:WD-40 schreef op 18 mei 2016 @ 14:28:

[...]

Die muzikanten worden 's morgens vroeg vanuit busjes overal gedumpt en 's avonds weer opgehaald, en kunnen de centen weer inleveren bij de mensenhandelaars. Maar vooral blijven geven.Allemaal georganiseerde bedelarij........... vreselijk.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 18 mei 2016 @ 15:16:

[...]

Allemaal georganiseerde bedelarij........... vreselijk.Het lijkt de overheid wel.
quote:simbalabimba schreef op 18 mei 2016 @ 14:59:

De puntjesmevrouw schrijft eigenlijk helemaal niet zoveel ...... Maar misschien deed ze dat voorheen wel en is de benaming voor haar er in geslopen en erin gebleven, ondanks een minimum aan ......... OP wordt door sommigen verkeerd begrepen, wat voor de 1 (in elk geval TO zelf ) heel duidelijk is, wordt door een ander letterlijk genomen.Voor haar zelf is het vast heel duidelijk. Ik vind er weinigs duidelijks aan. Meer wat geraaskal.
quote:Goede-Fee schreef op 18 mei 2016 @ 15:18:

[...]

Voor haar zelf is het vast heel duidelijk. Ik vind er weinigs duidelijks aan. Meer wat geraaskal.iIk begreep wel uit haar OP dat haar lover niet overleden was.

quote:simbalabimba schreef op 18 mei 2016 @ 15:21:

[...]

iIk begreep wel uit haar OP dat haar lover niet overleden was.

Knap hoor.

Ik geloofde er gewoon geen bal van maar ja dat hebben de meeste dan verkeerd gelezen. Ligt vast aan ons.
quote:Goede-Fee schreef op 18 mei 2016 @ 15:23:

[...]

Knap hoor.

Ik geloofde er gewoon geen bal van maar ja dat hebben de meeste dan verkeerd gelezen. Ligt vast aan ons.Daar vind ik dan weer niks knaps aan. Het geeft toch ook niet als je zo n verhaal anders interpreteert dan de schrijfijster bedoeld heeft sorry voor de typfouten en ontbrekende vrgaagteken, heb eem onwillig toetsenbord

Ik ben een hele middag gestopt met typen
quote:barbaracartland schreef op 18 mei 2016 @ 15:46:

Ik ben een hele middag gestopt met typen Lintje vraagteken. De regen is dit jaar net geweest, maar vlg jaar draag ik je voor.

quote:simbalabimba schreef op 18 mei 2016 @ 16:05:

[...]

Lintje vraagteken. De regen is dit jaar net geweest, maar vlg jaar draag ik je voor. Dat is nog een heel gedoe trouwens, wist je dat?
Je bent zelf een theepot
quote:simbalabimba schreef op 18 mei 2016 @ 15:36:

[...]

Daar vind ik dan weer niks knaps aan. Het geeft toch ook niet als je zo n verhaal anders interpreteert dan de schrijfijster bedoeld heeft sorry voor de typfouten en ontbrekende vrgaagteken, heb eem onwillig toetsenbordIk vond vooral het lachen omdat mensen dachten dat er iemand dood was nogal smakeloos.
quote:SuzanneSuus schreef op 18 mei 2016 @ 16:36:

[...]

Dat is nog een heel gedoe trouwens, wist je dat?Nee, heb geen flauw idee hoe dat gaat. heb er zelf nooit 1 gehad en ook niemand voorgedragen. Kan me wel een beetje voorstellen dat je niet zomaar een lintje krijgt omdat bijv. 1 persoon je voordraagt omdat je al 40 jaar penningmeester bent bij de biljartclub. Zal wel iets meer voor nodig zijn.

[...]
rosanna08 wijzigde dit bericht op 18-05-2016 16:45
Reden: verkeerde topic
% gewijzigd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Amaqanda schreef op 18 mei 2016 @ 16:41:

[...]

Ik vond vooral het lachen omdat mensen dachten dat er iemand dood was nogal smakeloos.En dat. Maar ook dat verbaast me dan aan de andere kant ook weer niks van haar.
quote:Goede-Fee schreef op 18 mei 2016 @ 16:45:

[...]

En dat. Maar ook dat verbaast me dan aan de andere kant ook weer niks van haar.Verbazend is het niet nee.
Net zoals "Lys deed, kun je vragen, als je niet zeker weet of je iets goed leest, hoe de TO iets bedoelt.

je weet het mooi te vertellen simsalabimba.

Ik vind het behoorlijk onbeschoft om mensen keihard uit te lachen omdat ze je niet begrijpen (en het is ook niet zo dat het hele verhaal kraakhelder en duidelijk geschreven is).

Maar dat jij dat niet zo erg vindt zegt genoeg over jou. Ook niet verrassend trouwens.
quote:simbalabimba schreef op 18 mei 2016 @ 16:52:

Net zoals "Lys deed, kun je vragen, als je niet zeker weet of je iets goed leest, hoe de TO iets bedoelt.

Maar elle blijft alles veranderen, het was uit, het was aan, oh, wat was het nu? En hoe krijg je het voor elkaar om een op te bedenken dat mensen er vanuit gaan dat iemand is overleden.

Puur uit op aandacht, al de topics in relatie krijgt elle aandacht genoeg. Dan is het weer elle voor, en elle na.
quote:simbalabimba schreef op 18 mei 2016 @ 16:52:

Net zoals "Lys deed, kun je vragen, als je niet zeker weet of je iets goed leest, hoe de TO iets bedoelt.Tja. Als ze mensen die wel lief en aardig reageren zo gaat uitlachen terwijl ze zelf een OP schrijft die echt erg raar en onduidelijk is, ga ik helemaal niks vragen. Geen behoefte om dit soort topics in mijn lijst te krijgen de hele tijd.
quote:Goede-Fee schreef op 18 mei 2016 @ 16:45:

[...]

En dat. Maar ook dat verbaast me dan aan de andere kant ook weer niks van haar.

Mij wel hoor.

Sorry, ik vind het best rot dat mensen dat een tijdje dachten.

Ik snap best dat ze het niet zo bedoeld heeft maar pas de OP dan aan als je merkt dat er een verkeerde indruk wordt gewekt.
Die heeft aandacht nodig op de relatiepijler.
quote:Ttass28 schreef op 18 mei 2016 @ 09:24:

[...]

Is toch niet leuk? Wie mis jij niet op het forum.Er zijn wel meer niet leuke topics en dat werd ook niet als reden aangegeven.
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven