Gezondheid alle pijlers

Minderen/stoppen met alcohol deel 2

11-12-2015 23:20 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die wil minderen, of bewuster wil zijn van het alcohol gebruik, of helemaal wil stoppen met drinken of al gestopt is: hier kan je alles van je afschrijven!

We helpen elkaar waar nodig, bieden een luisterend oor, soms eens een schop onder je achterste en verder kan je hier eerlijk zijn over iets waar veel mensen zich toch voor schamen; een probleem met teveel of te vaak drinken.

Hopelijk wordt dit net zo'n inspirerend topic als deel 1!
Ahhh wining. Fijn dat je kon lachen!

Wat jammer van die man.

Ik hoorde vandaag dat stukje tekst van Hazes. Geef mij nu je angst IK geef je er hoop voor terug. Die vond ex mooi. En stuurde die mij een keertje.

Nu ik m vandaag hoorde dacht ik. Welke vd twee is erger. Angst of hoop. Pfffffff.
anoniem_276183 wijzigde dit bericht op 17-05-2016 22:38
Reden: Ik ipv bij
% gewijzigd
Ik ben trouwens benieuwd hoe het met Poes is?
Heb afgelopen week echt teveel gegeten. Heb me daar toch een balg.

Een varken is er niks bij.
quote:Doppinda schreef op 17 mei 2016 @ 22:36:

Ahhh wining. Fijn dat je kon lachen!

Wat jammer van die man.

Ik hoorde vandaag dat stukje tekst van Hazes. Geef mij nu je angst bij geef je er hoop voor terug. Die vond ex mooi. En stuurde die mij een keertje.

Nu ik m vandaag hoorde dacht ik. Welke vd twee is erger. Angst of hoop. Pfffffff.Ja, een hoop angst krijg je ervoor terug. Nog erger!
Bella ik vind 80km heel veel voor een week dat je niet veel fietst. Knap ja.

Wat voor soort sportfiets heb je dan?

Ik vind Mtb wel leuk maar volgens mij is deze niet geschikt voor me. Kreeg zo last VD nek. Maarja dat krijg ik ook zomaar vanzelf door m'n gepieker
Ik wil een elektrische fiets, dat past meer bij mij!
Scooter nog beter. Alleen gasgeven.
Haha, een elektrische fiets is voor luiwammesen! En zo hard gaan ze niet, ik fiets ze bijna altijd voorbij op eigen kracht.

Ik heb drie fietsen, op een sportief model zoals een MTB of wielrenfiets zul je het in het begin altijd in je nek voelen. Dat gaat voorbij naarmate je het langer doet. Vergelijk het met spierpijn.
Ik ben ook benieuwd hoe het met poes is, en prrt en boomschors en Marjolein.

En vast nog meer mensen die ik vergeet.
Deze luiwammes is heel blij met haar e-bike, alleen al heel vaak onderuit gegaan met dat ding ondat ie zo zwaar is, een sport om erop te blijven dus
Hatsjikideee...
Heb nog een spiksplinternieuw racket in de kast, nog nooi vast gehouden. Oh, erg eigenlijk.
Hatsjikideee...
Ik ben geloof ik niet zo sportief haha! Heb alleen sportschoenen liggen. Onder een laagje stof.
Jullie kunnen altijd nog een blitse foto maken met al die mooie nieuwe sportieve attributen! Haha

Ik heb wel eens op een e-bike gefietst, die dingen zijn inderdaad zwaar! Twee van mijn fietsen zijn superlicht, ik zou nog wel meer fietsen willen maar dat is echt belachelijk. Vorig jaar heb ik veel gefietst, als je bedenkt dat ik ook gewoon een baan heb. 3500 km, dat ga ik dit jaar bij lange na niet halen, heb zoveel andere dingen te doen nu en ben the spirit jammer genoeg een beetje kwijt.
Enkele van u hebben een pb. Betty die van jou staat uit.

Pin, hoe reageer ik nu? Ik zeg maar het is een stralende dag! Voor jou!!!!!
Wining hoe gaat stoppoging nummer zoveel? Voel me verbonden met je omdat ik ook weer aan het minderen ben. De tweede avond al, nog niet echt een prestatie maar het is een begin. Voel me wel wat leeg, het is toch weer even wennen zonder drank. Maar wat zal ik lekker slapen!
Meiden het is echt wennen, ik weet het. Maar meestal voel ik me beter met niet drinken.
Deze link uit een ander topic overgenomen, indringende docu van Louis Theroux.

http://www.canvas.be/vide ... /voorjaar-2016/alcoholism
Hatsjikideee...
Pinda ik heb het aangezet!
Pausini de link werkt hier niet. Maar zit op mobiel.

Betty pb

Ik was aan t zingen onderweg. Een liedje die ik dan zong met veel bier op. Koptelefoon op de buren zullen wel eens gedacht hebben

Dat gevoel kwam terug. Stuk schaamte. Snel biertjes drinken. Dan flesjes of blikjes wat beter opruimen. Stel dat kids of ex die zagen en dachten jeetje ze drinkt veel.

Ik voelde me schamen. Balen. Hoe graag ik daarmee stoppen wilde.

Ik dacht ook meennnn wat heb ik zin om me weer es zo lam te drinken. Lekker keihard zingen. Ff alles eruit gooien.

Maar dat is niet goed. En het moet er zo ook uitkomen. Hele volksstammen leven normaal zonder drank als uitlaatklep.

Ik vreet ook teveel. Dat wordt poging 3458383838 eerdaags om daar ook eens mee aan de gang te gaan.
Ik zag de louis docu ook al deze week voorbij komen en stelde het uit om hem te zien

Afgelopen jaren zou ik zo'n docu negeren. Angst voor de confrontatie.

Wat dat betreft ben ik een stuk verder; ik durf te erkennen dat ik een heel groot probleem heb. En ik ga de docu nu kijken.
Goed zo Wining! Ik zit de derde avond zonder wijn. Heb toch lekker geslapen vannacht! Voel me alweer stukker fitter.
Dan zou ik die Goed zo helemaal aan jezelf geven Dora! Die beloning van lekker slapen en je fitter voelen, dat is het zo waard.

Ik heb er net 10 minuten van de docu opzitten en tja… wat triest. Hoe kansloos… ben ik dus. Geen zelfmedelijden hoor, dat nooit; elke keer dat ik mezelf vergiftig, ben ik me helemaal bewust van mijn slechte gedrag.
Goedzo dat je m kijkt wining! Topper.

Dora goed bezig! Dat slapen is echt fijn he.

Had jij dan ook snachts hartkloppingen en onrust?
Heftige docu he.

Ik ben niet bezig met stoppen met vreten. Eet ook teveel chocola, zoals nu....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven