Mode & Beauty alle pijlers

Pumps iets te groot

19-05-2016 09:02 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vervelend probleem. Hoop dat jullie misschien iets weten.

Heb laatst pumps gekocht. Alleen ze zijn bij de hak toch iets te wijd waardoor ik er een beetje uit glip.

De pump is veder niet te groot, maat kleiner kwam ik niet eens in met mijn voet.

Is er een manier dat het beter rond mijn hak zit?
Ja, heel grips kunnen helpen! https://topvintage.nl/nl/ ... eel-grips-hielbeschermers
Inleg zooltje proberen

of

anders zo'n plakstukje wat je in de hak kunt plakken?

zoiets: http://www.lopharm.nl/pro ... schermer-gel-2-stuks/2330
Dat dus. Verkopen ze hier ook gewoon bij de schoenwinkel. En volgens mij heeft bv kruidvat ze ook. Er zijn ook siliconen grips die je er weer uit kan halen, maar die vond ik niet prettig.

-edit- die van groenebroek dus, die bleven bij mij niet goed zitten.
Die van purperklokje en groene broek bleven bij mij ook slecht zitten ook als ik ze er niet zelf probeerde uit te halen want dat was dus niet de bedoeling. Ik heb laatst zoiets als onderstaande gehad (zijn er in meer kleuren hoor) en dat blijft veel beter zitten. Gewoon bij de Bristol ofzo gehaald. Ik heb heel vaak hetzelfde probleem met pumps, ligt volgens mij aan de vorm en niet aan de maat.

Ik lees mee, ik heb pumps in maat 39 die net te groot zijn! Maar maat 38 zat veelste krap.

Heb zoveel zooltjes geprobeerd en toch blijf ik eruit glijden
Bedankt voor de tips. Zal vanmiddag alles even lezen.

Moet nu werken
quote:mwcactus schreef op 19 mei 2016 @ 09:22:

Die van purperklokje en groene broek bleven bij mij ook slecht zitten ook als ik ze er niet zelf probeerde uit te halen want dat was dus niet de bedoeling. Ik heb laatst zoiets als onderstaande gehad (zijn er in meer kleuren hoor) en dat blijft veel beter zitten. Gewoon bij de Bristol ofzo gehaald. Ik heb heel vaak hetzelfde probleem met pumps, ligt volgens mij aan de vorm en niet aan de maat.

[afbeelding]Dit vond ik helemaal een drama! Had ze van van haren, maar mijn schoenen hadden stof aan de binnenkant ipv glad leer oid. Daarop bleef het dus niet plakken, want dit was van dat zelfklevende spul dat je er weer uit kon halen. Ik heb uiteindelijk van die suede dingen gehaald met plakstrip achterop. Dat bleef goed zitten.
Vind het overigens wel afschuwelijk staan als je dan zo'n brede kier ziet tussen de voet en het hielgedeelte van de schoen, dat je dus overduidelijk ziet dat ze eigenlijk iets te groot zijn.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Een half zooltje voor werkt vaak beter dan zo'n hielstrip.
De mooiste oplossing is er door de schoenmaker een hielvoering in laten zetten. Zeker iets duurder maar bij sommige dure schoenen zeker de prijs waard!
Als je lang genoeg op de weegschaal staat val je vanzelf af!
quote:safrat schreef op 19 mei 2016 @ 10:00:

Een half zooltje voor werkt vaak beter dan zo'n hielstrip.Is ook mijn ervaring. Een inlegzooltje helpt beter. en dan niet zo'n dunne leren, want die zijn zó glad, dat je in de schoen gaat glijden, maar zo'n zooltje van badstof.
Heb nog wel ergens zon badstof zooltje liggen. Ga dat eerst eens proberen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven