Napraattopic 60

10-05-2016 23:30 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:viennas schreef op 18 mei 2016 @ 23:37:

Ik heb er echt al vanalles bij bedacht. Het is vast niet zo erg als wat ik allemaal verzonnen heb...

Dit zegt de Engelse wiki.

pansexuality (Q271534)

sexual attraction, sexual desire, romantic love, or emotional attraction toward people of all gender identities and biological sexes

No aliases defined

Plaatjes durfde ik ook niet aan.
quote:Eleonora-1 schreef op 18 mei 2016 @ 23:48:

[...]

Plaatjes durfde ik ook niet aan.https://www.google.nl/sea ... MAhUiB8AKHfArApQQ_AUIBigB

Geen rare plaatjes.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Keurige geaardheid, die panseksuelen.
Politiek correct, bedoel je.
quote:Eleonora-1 schreef op 19 mei 2016 @ 00:15:

Keurige geaardheid, die panseksuelen.Inderdaad, doen ze prima.
quote:yette schreef op 19 mei 2016 @ 06:25:

Politiek correct, bedoel je.Of gewoon wanhopig. Als er maar een gat in zit, zeg maar.
Op ieder pannetje past een deksel.
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
quote:yette schreef op 19 mei 2016 @ 06:25:

Politiek correct, bedoel je.Wat een negatief label voor een positieve levenshouding.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 19 mei 2016 @ 08:30:

[...]

Wat een negatief label voor een positieve levenshouding.Hoezo positief?
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Prachtig inderdaad, maar ik word er intussen wel een beetje iebel van dat werkelijk op iedere seksuele voorkeur of hobby een naampje geplakt moet worden.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 mei 2016 @ 23:48:

[...]

Panseksualiteit of omniseksualiteit is de seksuele, romantische of emotionele aantrekking of het verlangen naar personen van alle genderidentiteiten en biologische geslachten. Panseksualiteit omvat bijgevolg alle soorten seksualiteit tussen meerjarigen: heteroseksualiteit, homoseksualiteit, biseksualiteit, transseksualiteit en transgenderisme. Parafilien worden niet meegerekend tot panseksualiteit.

Voor panseksuelen bepaalt gender of sekse dus niet of zij zich tot iemand aangetrokken zullen voelen. In die zin zijn panseksuelen "genderblind". Het concept panseksualiteit verwerpt bovendien bewust de seksebinariteit. Daarin verschilt panseksualiteit van biseksualiteit: terwijl biseksualiteit de aantrekking is tot zowel mannen als vrouwen, negeren panseksuelen die tweedeling en voelen zij zich ook aangetrokken tot interseksuelen en mensen die buiten de binaire opdeling vallen.

Da's nieuw, ofnie?

Ik zocht het laatst op. En ik vroeg me tegelijk af hoe het komt dat dit zo'n soort hype is, ik word doodgegooid met transgenders, panseksuelen, interseksuelen enz voor mijn gevoel. Op zich prima hoor, maar dat er dan zo'n term bij verzonnen moet worden om aan te geven dat je níet alleen op mannen en vrouwen valt maar op alles er tussenin ook vind ik nogal opmerkelijk.
quote:Lady_Voldemort schreef op 19 mei 2016 @ 08:39:

Prachtig inderdaad, maar ik word er intussen wel een beetje iebel van dat werkelijk op iedere seksuele voorkeur of hobby een naampje geplakt moet worden.Tja, de behoefte aan hokjes verdwijnt natuurlijk niet, alleen komen er steeds meer hokjes.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 19 mei 2016 @ 09:11:

[...]

Tja, de behoefte aan hokjes verdwijnt natuurlijk niet, alleen komen er steeds meer hokjes.Leuk voor wie van Scrabble houdt
quote:Solomio schreef op 19 mei 2016 @ 09:11:

[...]

Tja, de behoefte aan hokjes verdwijnt natuurlijk niet, alleen komen er steeds meer hokjes.hokjesseks.
Over de ban van zkrnummerzoveelquote:ModeratorViva schreef op 19 mei 2016 @ 17:00:

Trollen is trollen, we gaan geen uitzonderingen maken. Zijn laatste topic was voor sommige misschien nog grappig, maar in eerdere berichten liet hij/zij zich ook racistisch uit.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva ForumNou dan mag de hele actueelpijler wel op de schop ;)
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 19 mei 2016 @ 17:05:

Over de ban van zkrnummerzoveel

[...]

Nou dan mag de hele actueelpijler wel op de schop ;)Bij die hele pijler denk ik vaak het aloude "not sure if trolling or stupid".
Oh dear, how sad, never mind.
quote:hatsetats schreef op 19 mei 2016 @ 17:05:

Over de ban van zkrnummerzoveel

[...]

Nou dan mag de hele actueelpijler wel op de schop ;)Ja mooi he. En die racistische uitingen konden blijkbaar gewoon, maar bij een topic over poep is de maat ineens vol en moet er hoognodig worden gepermaat.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 mei 2016 @ 23:48:

[...]

Panseksualiteit of omniseksualiteit is de seksuele, romantische of emotionele aantrekking of het verlangen naar personen van alle genderidentiteiten en biologische geslachten. Panseksualiteit omvat bijgevolg alle soorten seksualiteit tussen meerjarigen: heteroseksualiteit, homoseksualiteit, biseksualiteit, transseksualiteit en transgenderisme. Parafilien worden niet meegerekend tot panseksualiteit.

Voor panseksuelen bepaalt gender of sekse dus niet of zij zich tot iemand aangetrokken zullen voelen. In die zin zijn panseksuelen "genderblind". Het concept panseksualiteit verwerpt bovendien bewust de seksebinariteit. Daarin verschilt panseksualiteit van biseksualiteit: terwijl biseksualiteit de aantrekking is tot zowel mannen als vrouwen, negeren panseksuelen die tweedeling en voelen zij zich ook aangetrokken tot interseksuelen en mensen die buiten de binaire opdeling vallen.Weer wat geleerd. Mooi dit.
Maar godsamme zeg, te achterlijk toch? En opmerkingen hierover in t mod topic mogen natuurlijk niet....
Ik heb nog wel wat geprobeerd. Dus als ik er morgen niet ben weet je waar het van komt
Mwaoh, ik heb 1 keer de mods gezegd dat ze zich voor het PVV karretje van een paar Actueel-forumemrs liet spannen. Nooit meer goed gekomen tussen ons
Lang leve napraat!

Ik snapum niet hats
Je bent zelf een theepot
Ik moest ff wat kwijt
dat is dan een hele opluchting

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven