DM in de buurt van Enschede
donderdag 19 mei 2016 om 12:42
Hoi meiden!
Aangezien ik binnenkort in Enschede moet zijn wil ik ook even een tripje DM drogist doen om wat spullen in te slaan die daar veel goedkoper zijn dan hier!
Kunnen jullie me een goede DM drogist aanraden in de buurt van Enschede? (Ik kom zelf uit de kop van NH en ben daar echt totaal niet bekend!)
Bedankt
(En nu we toch bezig zijn, nog aanraders die je daar zelf inslaat?)
Aangezien ik binnenkort in Enschede moet zijn wil ik ook even een tripje DM drogist doen om wat spullen in te slaan die daar veel goedkoper zijn dan hier!
Kunnen jullie me een goede DM drogist aanraden in de buurt van Enschede? (Ik kom zelf uit de kop van NH en ben daar echt totaal niet bekend!)
Bedankt
(En nu we toch bezig zijn, nog aanraders die je daar zelf inslaat?)
Internagelaktisch
donderdag 19 mei 2016 om 12:46
Ik ga altijd naar de DM in Leer, superwinkel.
Ik heb , na een tip van een forummer Essence nagelverharder daar gekocht. 1.79
Ik moet mijn nagels al heel lang knippen, Superspul!
Succes.
Ik heb , na een tip van een forummer Essence nagelverharder daar gekocht. 1.79
Ik moet mijn nagels al heel lang knippen, Superspul!
Succes.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
donderdag 19 mei 2016 om 12:48
Ik heb even voor je gekeken, dit is wel in de buurt bij jou, Gronau.
dm-drogerie markt
Drugstore
Adres: Ochtruper Str. 218, 48599 Gronau (Westfalen), Duitsland
Telefoon:+49 2562 8163739
Openingstijden: Vandaag geopend · 08:00–20:00
dm-drogerie markt
Drugstore
Openingstijden: Vandaag geopend · 08:00–20:00
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
donderdag 19 mei 2016 om 12:49
Ik kom regelmatig in duitsland en shop liever bij de Müller drogist dan bij de DM. Eigen merk van müller is nog goedkoper en die hebben heerlijke douchegels en shampoos voor 60 cent enzo. En ook gewoon de normale merken uiteraard, maar assortiment vind ik uitgebreider daar. Veel meer luchtjes ook en wasmiddel enz.
donderdag 19 mei 2016 om 12:52
donderdag 19 mei 2016 om 12:52
quote:Eindeloos schreef op 19 mei 2016 @ 12:48:
dm-drogerie markt
Drugstore
Openingstijden: Vandaag geopend · 08:00–20:00Dit is een kwartiertje! Fijn
Bedankt
dm-drogerie markt
Drugstore
Openingstijden: Vandaag geopend · 08:00–20:00Dit is een kwartiertje! Fijn
Internagelaktisch
donderdag 19 mei 2016 om 13:00
donderdag 19 mei 2016 om 13:01
quote:Bree_van_de_Kamp schreef op 19 mei 2016 @ 12:49:
Ik kom regelmatig in duitsland en shop liever bij de Müller drogist dan bij de DM. Eigen merk van müller is nog goedkoper en die hebben heerlijke douchegels en shampoos voor 60 cent enzo. En ook gewoon de normale merken uiteraard, maar assortiment vind ik uitgebreider daar. Veel meer luchtjes ook en wasmiddel enz.
Ik ga de naam onthouden voor als ik weer 'gewoon' in Duitsland ben en dan even kijken! Ga nu gericht even naar 1 winkel omdat we niet heel veel tijd hebben.
Bedankt voor de tip Bree!
Ik ga de naam onthouden voor als ik weer 'gewoon' in Duitsland ben en dan even kijken! Ga nu gericht even naar 1 winkel omdat we niet heel veel tijd hebben.
Bedankt voor de tip Bree!
Internagelaktisch
donderdag 19 mei 2016 om 13:01
quote:EHR schreef op 19 mei 2016 @ 12:52:
Grappig Bree, ik kom ook vaak in Duitsland. Ga dan naar DM, Rossmann en Muller. Alledrie hun eigen charme, maar DM staat bij mij aan top.Ik kom er misschien te vaak. DM zit vlakbij waar ik meestal kom in duitsland, müller kom ik niet zo vaak en vind ik dan dus weer geweldig om rond te snuffelen! Maar zag al dat die niet vlakbij enschede zit, dus louzy tip eigenlijk
Grappig Bree, ik kom ook vaak in Duitsland. Ga dan naar DM, Rossmann en Muller. Alledrie hun eigen charme, maar DM staat bij mij aan top.Ik kom er misschien te vaak. DM zit vlakbij waar ik meestal kom in duitsland, müller kom ik niet zo vaak en vind ik dan dus weer geweldig om rond te snuffelen! Maar zag al dat die niet vlakbij enschede zit, dus louzy tip eigenlijk
donderdag 19 mei 2016 om 13:03
Afgelopen weekend nog in een DM geweest, ik vind het een walhalla Wat ik/wij er meestal koop/kopen:
- Balea douchegels á € 0,55 per stuk. Ik heb altijd de (ik geloof) milk/honey (de wit/gele). Ook de 3-in-1 voor mannen is een aanrader
- Balea bodylotion (in dezelfde geur als douchegel, trekt snel in)
- Balea anti cellulite gel (afgelopen weekend voor het eerst gekocht en 2x per dag smeren. Baad het niet dan schaad het niet, bovenbenen zijn in ieder geval lekker zacht)
- Balea reinigende gezichtsgel
- Balea pickelpads, ideale stickertjes voor puistjes ('s avonds plakken, volgende ochtend is de pukkel weg of rijp om weg te drukken)
- Balea neusstrips
- Zonnebrand/-olie/aftersun
- Scheermesjes
- Batiste droogshampoo, scheelt € 0,50
- Essence make-up
Shampoo en conditioner is ook goedkoop, dat gebruik ik echter van Andrélon. Ik zie ook genoeg haarlak, haarverf etc. liggen wat ook goedkoop is. Gebruik ik niet dus daar heb ik mij niet in verdiept
- Balea douchegels á € 0,55 per stuk. Ik heb altijd de (ik geloof) milk/honey (de wit/gele). Ook de 3-in-1 voor mannen is een aanrader
- Balea bodylotion (in dezelfde geur als douchegel, trekt snel in)
- Balea anti cellulite gel (afgelopen weekend voor het eerst gekocht en 2x per dag smeren. Baad het niet dan schaad het niet, bovenbenen zijn in ieder geval lekker zacht)
- Balea reinigende gezichtsgel
- Balea pickelpads, ideale stickertjes voor puistjes ('s avonds plakken, volgende ochtend is de pukkel weg of rijp om weg te drukken)
- Balea neusstrips
- Zonnebrand/-olie/aftersun
- Scheermesjes
- Batiste droogshampoo, scheelt € 0,50
- Essence make-up
Shampoo en conditioner is ook goedkoop, dat gebruik ik echter van Andrélon. Ik zie ook genoeg haarlak, haarverf etc. liggen wat ook goedkoop is. Gebruik ik niet dus daar heb ik mij niet in verdiept
donderdag 19 mei 2016 om 13:22
Je kan ook vooraf op de website alles bekijken. Erg leuk. Prijzen staan erbij. Je kan alleen niet bestellen vanuit Nederland.
De ontharingscrème van Balea voor dames is ook erg goed.
De Balea handkonzentrat is geweldig tegen ruwe handen, maar die zie ik nu helaas niet meer op de website staan.
Balea bodylotion zonder parfum koop ik ook altijd.
De ontharingscrème van Balea voor dames is ook erg goed.
De Balea handkonzentrat is geweldig tegen ruwe handen, maar die zie ik nu helaas niet meer op de website staan.
Balea bodylotion zonder parfum koop ik ook altijd.
donderdag 19 mei 2016 om 13:25
quote:coldcoldwater schreef op 19 mei 2016 @ 13:08:
Ik zou naar Die Grenze gaan.
Dat is een Duitse drogist in Nederland en zit in Enschede
Die heeft Nederlandse prijzen.
Bij ons zitten er 2 in de stad. Niet echt goedkoper. Voor sommige dingen ben ik bij Kruidvat goedkoper uit.
Die zit ernaast dus dat is handig.
Ik zou naar Die Grenze gaan.
Dat is een Duitse drogist in Nederland en zit in Enschede
Die heeft Nederlandse prijzen.
Bij ons zitten er 2 in de stad. Niet echt goedkoper. Voor sommige dingen ben ik bij Kruidvat goedkoper uit.
Die zit ernaast dus dat is handig.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
donderdag 19 mei 2016 om 13:29
donderdag 19 mei 2016 om 22:02
quote:Maaique schreef op 19 mei 2016 @ 13:29:
Ik heb zelf op mijn lijstje staan:
- Balea douchegel
- Gezichtsreiniger
- Tandpasta
- Shampoo & cremespoeling (L'oreal, die is hier 3 euro ofzo, daar 1,60... Had ik laatst ook gezien)
- Haarlak
- Haarverf (13 euro in NL, 4,95 daar!)
- Miscellair waterGoede shoppinglist.... Ben bang dat je straks een karretje nodig hebt ipv een mandje
Ik heb zelf op mijn lijstje staan:
- Balea douchegel
- Gezichtsreiniger
- Tandpasta
- Shampoo & cremespoeling (L'oreal, die is hier 3 euro ofzo, daar 1,60... Had ik laatst ook gezien)
- Haarlak
- Haarverf (13 euro in NL, 4,95 daar!)
- Miscellair waterGoede shoppinglist.... Ben bang dat je straks een karretje nodig hebt ipv een mandje