tips weekend weg julianatoren e.o.
zondag 22 mei 2016 om 22:25
Hoi meiden, ik zou graag weer wat tips van jullie ontvangen. Voor mijn verjaardag heb ik als cadeau een weekend weg gekregen. Samen met mijn zoontje van 6 jaar. As weekend ga we samen naar Apeldoorn en naar Julianatoren. We slapen 1 nachtje in een hotel. Ik wilde graag zaterdag overdag naar Julianatoren gaan, maar hebben jullie tips voor misschien 's avonds of zondag? Leuke eettentjes? Bioscoop? Of iets anders leuks?
Ben benieuwd!
Ben benieuwd!
zondag 22 mei 2016 om 22:58
maandag 23 mei 2016 om 00:50
Oh shit nu baal ik. Ik zat te wachten om via vakantieveilingen mijn overnachting te boeken en nu zijn alle hotels weg of niet beschikbaar in de buurt van apeldoorn!
Alleen 1 hotel in Lochem maar dat is nog 40 minuten rijden vanuit de Julianatoren.
Zouden jullie dat boeken?
Het is 1,5 uur rijden vanuit ons huis naar het hotel. En 40 minuten vanuit het park naar het hotel.
Alleen 1 hotel in Lochem maar dat is nog 40 minuten rijden vanuit de Julianatoren.
Zouden jullie dat boeken?
Het is 1,5 uur rijden vanuit ons huis naar het hotel. En 40 minuten vanuit het park naar het hotel.
maandag 23 mei 2016 om 01:14
Ja ik heb een bon gekregen van vakantieveilingen.
Maar ik heb geboekt. Ik had nl. nog 1 andere optie via vakantieveilingen....dat was in Roermond overnachten en dan naar toverland gaan. Maar we wonen super dicht bij toverland dus dat vond ik niet zo leuk.
Maar die was opeens ook weg...dus ik heb snel geboekt, voor het geval ik anders niets heb dadelijk. Het moest inderdaad via vakantieveilingen...dat heb ik cadeau gekregen.
Balen maar ja....het is alleen wat verder rijden.
Dus nu zoek ik tips voor iets te doen in Lochem (of all places.....).
Maar ik heb geboekt. Ik had nl. nog 1 andere optie via vakantieveilingen....dat was in Roermond overnachten en dan naar toverland gaan. Maar we wonen super dicht bij toverland dus dat vond ik niet zo leuk.
Maar die was opeens ook weg...dus ik heb snel geboekt, voor het geval ik anders niets heb dadelijk. Het moest inderdaad via vakantieveilingen...dat heb ik cadeau gekregen.
Balen maar ja....het is alleen wat verder rijden.
Dus nu zoek ik tips voor iets te doen in Lochem (of all places.....).
maandag 23 mei 2016 om 01:38
quote:sjansje schreef op 23 mei 2016 @ 01:27:
Ha, dan wonen we bij elkaar in de buurt! Lochem zegt me helemaal niks, sorry
Geeft niets hoor. Zei mij eigenlijk ook vrij weinig..... Wat je al niet over hebt voor je kind. hahaha, ik heb hem al zo lang geleden een weekend weg beloofd en hij heeft zo'n zin in. Hij roept al zo lang dat hij naar julianatoren wil. Ik helemaal bedacht om een hotel in de buurt te boeken.....is er niets meer te krijgen, in elk geval niet via mijn bon..... maar ja...we maken het wel gezellig! In Lochem....ik kan alleen geen bioscoop vinden.
Maar leuk....een Limburger dus
Ha, dan wonen we bij elkaar in de buurt! Lochem zegt me helemaal niks, sorry
Geeft niets hoor. Zei mij eigenlijk ook vrij weinig..... Wat je al niet over hebt voor je kind. hahaha, ik heb hem al zo lang geleden een weekend weg beloofd en hij heeft zo'n zin in. Hij roept al zo lang dat hij naar julianatoren wil. Ik helemaal bedacht om een hotel in de buurt te boeken.....is er niets meer te krijgen, in elk geval niet via mijn bon..... maar ja...we maken het wel gezellig! In Lochem....ik kan alleen geen bioscoop vinden.
Maar leuk....een Limburger dus
maandag 23 mei 2016 om 07:31
Volgens mij zit er een pannenkoekenrestaurant redelijk in de buurt van Julianatoren? (Of verwar ik het nou weer met park Tivoli?) En het Hotel van der Valk, de Cantharel, ligt er redelijk in de buurt.
Een Fletcher hotel is qua prijs betaalbaar.....is doorgaans wat eenvoudiger qua verblijf en ontbijt als van der Valk, echter voor een nachtje met je zoon helemaal prima!
Google eens op de stad waar je naartoe gaat en dan het woord activiteit of er op uit, etc.
Of bel het hotel eens of ze tips voor je hebben. Het personeel aan de balie van hotels kan je doorgaans alles exact vertellen over de buurt van het hotel en leuke activiteiten per leeftijdscategorie.
En anders is er misschien een leuke binnenspeeltuin in de buurt.
Ik wens jullie veel plezier. Nu even wat uitzoekwerk, echter een kind van 6 zul jij niet snel teleurstellen.....met welke planning dan ook.
Een Fletcher hotel is qua prijs betaalbaar.....is doorgaans wat eenvoudiger qua verblijf en ontbijt als van der Valk, echter voor een nachtje met je zoon helemaal prima!
Google eens op de stad waar je naartoe gaat en dan het woord activiteit of er op uit, etc.
Of bel het hotel eens of ze tips voor je hebben. Het personeel aan de balie van hotels kan je doorgaans alles exact vertellen over de buurt van het hotel en leuke activiteiten per leeftijdscategorie.
En anders is er misschien een leuke binnenspeeltuin in de buurt.
Ik wens jullie veel plezier. Nu even wat uitzoekwerk, echter een kind van 6 zul jij niet snel teleurstellen.....met welke planning dan ook.