tips weekend weg julianatoren e.o.

22-05-2016 22:25 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, ik zou graag weer wat tips van jullie ontvangen. Voor mijn verjaardag heb ik als cadeau een weekend weg gekregen. Samen met mijn zoontje van 6 jaar. As weekend ga we samen naar Apeldoorn en naar Julianatoren. We slapen 1 nachtje in een hotel. Ik wilde graag zaterdag overdag naar Julianatoren gaan, maar hebben jullie tips voor misschien 's avonds of zondag? Leuke eettentjes? Bioscoop? Of iets anders leuks?

Ben benieuwd!
Julianadorp ligt nogal een eindje van Apeldoorn...
quote:juul29 schreef op 22 mei 2016 @ 22:28:

Julianadorp ligt nogal een eindje van Apeldoorn...

Ach.. Wat is ver...
Ga je nu naar Julianadorp (bij Den Helder) of naar Apeldoorn?
quote:Corona67 schreef op 22 mei 2016 @ 22:29:

[...]

Ach.. Wat is ver...
In de buurt van Julianadorp weet ik wel wat, maar van Apeldoorn heb ik geen verstand.
Oeps foutje :-)

Julianatoren moet het zijn in de titel....kan ik dit aanpassen?
Nee, moet je even in het moderatortopic vragen.

Je kunt nog naar de Apenheul? Dat ligt naast Julianatoren. Er is ook een grote speeltuin in de buurt. Malkenschoten geloof ik?

Of lekker de Veluwe op. Wandelen. Picknick onderweg. De omgeving is prachtig.
Dank je! Het wordt alleen niet zo heel erg mooi weer!

Kun je ook ergens leuk eten? Het hoeft niet luxe, want mijn zoontje is 6 maar ergens lekker frietjes en iets luxer dan een friettent?
Ja als je de julianatoren uit rijd volg je een hele lange weg. Bij de rotonde zit een restaurant met een grote speeltuin buiten. Binnen ook een enorme speelkamer. Hebben wij heel lekker en gezellig gegeten na een dagje julianatoren.
Klinkt leuk! Weet je de naam nog toevallig?
Nee helaas niet. Het ligt tussen landal rabbit hill en de julianatoren in. Meer de kant van rabbit hill op. Direct aan de rotonde. Ik zal eens kijken of ik het nog kan vinden.
Volgens mij bedoelt boefje2012 Buds Restaurant aan de Amersfoortseweg
Heb het gevonden op google maps. Het heet buds.
thnx ik ga het opschrijven.

Ik zit te denken voor zondag misschien naar de bios....pathe..weet niet of die in buurt ligt?

Meer tips zijn welkom :-)
Hmm. Er zit wel een jt-bioscoop in de stad. :-)
Misschien bowlen of iets dergelijks ook nog een optie? Malkenschoten is inderdaad ook erg leuk, wel buiten dus het moet wel mooi weer zijn. Er zit een kinderboerderij en gigantische speeltuin met waterfietsen e.d.
Oh shit nu baal ik. Ik zat te wachten om via vakantieveilingen mijn overnachting te boeken en nu zijn alle hotels weg of niet beschikbaar in de buurt van apeldoorn!

Alleen 1 hotel in Lochem maar dat is nog 40 minuten rijden vanuit de Julianatoren.

Zouden jullie dat boeken?

Het is 1,5 uur rijden vanuit ons huis naar het hotel. En 40 minuten vanuit het park naar het hotel.
Moet het perse via vakantieveilingen? Op booking.com staat bijvoorbeeld een huisje op park Nieuwgrapendaal, 12,6 km van Apeldoorn en 85 euro per nacht. 2 slaapkamers.
Of kijk eens bij van der Valk of Bastion Hotel in Apeldoorn. Via hotelspecials of rechtstreeks.
Ja ik heb een bon gekregen van vakantieveilingen.

Maar ik heb geboekt. Ik had nl. nog 1 andere optie via vakantieveilingen....dat was in Roermond overnachten en dan naar toverland gaan. Maar we wonen super dicht bij toverland dus dat vond ik niet zo leuk.

Maar die was opeens ook weg...dus ik heb snel geboekt, voor het geval ik anders niets heb dadelijk. Het moest inderdaad via vakantieveilingen...dat heb ik cadeau gekregen.

Balen maar ja....het is alleen wat verder rijden.

Dus nu zoek ik tips voor iets te doen in Lochem (of all places.....).
Ha, dan wonen we bij elkaar in de buurt! Lochem zegt me helemaal niks, sorry
quote:sjansje schreef op 23 mei 2016 @ 01:27:

Ha, dan wonen we bij elkaar in de buurt! Lochem zegt me helemaal niks, sorry

Geeft niets hoor. Zei mij eigenlijk ook vrij weinig..... Wat je al niet over hebt voor je kind. hahaha, ik heb hem al zo lang geleden een weekend weg beloofd en hij heeft zo'n zin in. Hij roept al zo lang dat hij naar julianatoren wil. Ik helemaal bedacht om een hotel in de buurt te boeken.....is er niets meer te krijgen, in elk geval niet via mijn bon..... maar ja...we maken het wel gezellig! In Lochem....ik kan alleen geen bioscoop vinden.

Maar leuk....een Limburger dus
Lochem heeft blijkbaar wel een theater.

Maar volgens mij geen bios. Zutphen wel, dat is 20 minuutjes met de auto.

En ja, ook een Limburger. Ik woon in een klein dorpje tussen Roermond en Weert.
Volgens mij zit er een pannenkoekenrestaurant redelijk in de buurt van Julianatoren? (Of verwar ik het nou weer met park Tivoli?) En het Hotel van der Valk, de Cantharel, ligt er redelijk in de buurt.

Een Fletcher hotel is qua prijs betaalbaar.....is doorgaans wat eenvoudiger qua verblijf en ontbijt als van der Valk, echter voor een nachtje met je zoon helemaal prima!

Google eens op de stad waar je naartoe gaat en dan het woord activiteit of er op uit, etc.

Of bel het hotel eens of ze tips voor je hebben. Het personeel aan de balie van hotels kan je doorgaans alles exact vertellen over de buurt van het hotel en leuke activiteiten per leeftijdscategorie.

En anders is er misschien een leuke binnenspeeltuin in de buurt.

Ik wens jullie veel plezier. Nu even wat uitzoekwerk, echter een kind van 6 zul jij niet snel teleurstellen.....met welke planning dan ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven