vriend zoekt contact op datingsites

17-11-2008 16:21 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat mijn vriend contact zoekt met andere vrouwen op datingsites en dergelijke. Hij ontkent het keer op keer maar ik weet gewoon zeker dat hij het doet. Denk dat hij vreemd wil gaan als hij dat al niet geweest is

Wat moet ik hier mee????
hij liegt over meer dingen...

is t aan jou hoevaak je nog belogen wilt worden.

wegwezen meis!
Volgens mij vertel je niet alles.

Je ben zo zeker van je vermoeden ?

Hoe kan je nou zijn e-mail lezen en naaktfoto's zien

als je ook al niet samenwoon?

Vaag verhaal, hoor. Heb je zijn passwoord ontfutseld?

Klinkt alsof je een tiener bent, welke

leeftijd heb jij, meisje ?

Is dit dan wel goed uitgepraat en is dit dan nog steeds

aan de gang ? Dan zou ik hem in de val lokken,

beter kan je hem niet confronteren.
quote:shopgirl67 schreef op 17 november 2008 @ 16:44:

Is een ingewikkeld verhaal, maar dit is niet het enige wat hij uitspookt. Hij zoekt spanning zegt ie in zn mails aan die vrouwen (ja ja het zijn er meer) maar we zijn niet zo heel lang bij elkaar en wonen ook niet samen dus het sexleven is niet echt saai te noemen in mijn ogen.

Denk er serieus over om met die vent te kappen want hij liegt over zoveel dingen, daar kan ik echt niet tegen. Hij verdraait alles in zijn voordeelHij liegt, is niet trouw.. zoekt contacten met andere vrouwen, zegt spanning te zoeken..stuurt foto's op uhmm.. 1+1= ?
Vaag verhaal maar ik denk dat je je conclusie zelf ook al wel getrokken hebt...
quote:nell schreef op 17 november 2008 @ 16:30:

Als het waar is wat je denkt: vergeet hem!

(wel eerst even onderzoeken, je klinkt zo stellig, maar wij kunnen niet weten waar jouw stelligheid op gebaseerd is. Als forumlid kan ik hier niets mee)Je bent niet toevallig professor Nell, je klinkt echt letterlijk als mijn promotor!
Een relatie gebaseerd op leugens en geheimen kan nooit goed zijn. Dumpen!
quote:marie_liselotte1981 schreef op 17 november 2008 @ 16:38:

Hoe oud ben jij eigenlijk?

Ik zit me net af te vragen wie er in godsnaam naaktfoto's over de mail gooit....

Je kunt beter vragen " wie niet " .......

Héle hordes getrouwde mannen die stiekum op datingsites zitten , al dan niet met de bedoeling ook écht te daten , doen dit .

Is inderdaad niet erg slim .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Waarom is mijn leeftijd belangrijk in deze kwestie? Ik zit met een probleem en hoopte hier wat tips/feedback te krijgen hoe nu verder.

Ik weet genoeg, meer dan genoeg. Ik ga hem vanavond met alle bewijsmateriaal confronteren en dan is het einde relatie. Met zo'n vent wens ik niet te leven.............

Ironisch genoeg heb ik hem ook via een datingsite leren kennen :(
Ha Shopgirl, goed van je dat je niet verder wilt met hem.

Ik wens je sterkte met alles en bedenk goed dat je meer waard bent dan zo behandelt te worden door zo'n loser.

Laat je nog even weten hoe het gegaan is?
Sterkte en succes met vertellen. Ik hoop dat je doorzet en niet terugkrabbelt, want hij deugt niet, je verdient vele malen beter.
Of hij nou vreemdgegaan is of niet, het feit dat hij naaktfoto's verstuurt is een big no-no. En als hij dat al niet serieus vind zegt dat genoeg lijkt me. Dumpen die handel.
anoniem_60430 wijzigde dit bericht op 18-11-2008 08:57
Reden: tiepvauten
% gewijzigd
Sterkte!
quote:shopgirl67 schreef op 18 november 2008 @ 08:36:

Waarom is mijn leeftijd belangrijk in deze kwestie? Ik zit met een probleem en hoopte hier wat tips/feedback te krijgen hoe nu verder.

Ik weet genoeg, meer dan genoeg. Ik ga hem vanavond met alle bewijsmateriaal confronteren en dan is het einde relatie. Met zo'n vent wens ik niet te leven.............

Ironisch genoeg heb ik hem ook via een datingsite leren kennen :(

Ja, een datingsite is om mensen te leren kennen voor een vaste relatie of een date. Dus áls je een relatie hebt, heb je er gewoonweg niets meer te zoeken.

Een no-no idd.
Bah wat naar voor je. Ik zou er idd mee stoppen want hij belooft misschien dat ie het nooit meer zal doen maar jullie zijn nog niet eens zolang samen...

Echt waar ermee kappen nu het nog kan (het kan altijd maar nu is het misschien nog niet zo serieus).

Trap niet in zijn mooie praatjes want ik denk dat zulke mannen wel hun woordje klaar hebben.
Ongeacht of het waar zou zijn of niet, is puur allen het feit dat je zo'n vermoeden zou hebben en kennelijk je vent dus niet vertrouwt niet al een reden om je relatie heel goed onder de loep te nemen en/of te beeindigen. Ik heb een keer in een relatie gezeten waar geen vertrouwen was, en dat wil ik nooit meer. Dus zodra ik het gevoel heb dat mijn partner niet te vertrouwen is, volgt er een goed gesprek en als ik m dan nog niet vertrouw dan kap ik ermee, want ik wil geen sherlock-holmes hoeven spelen. Kan me voorstellen dat e.e.a verandert als je samen kinderen hebt, of een ebdrijf, maar in een prille relatie van een paar maanden zou ik echt al die moeite niet doen.
Heel veel succes vanavond! Laat je nog even weten hoe hij reageerde?
hallo Shopgirl, hoe is het nou met jou ?

En hoe staat je relatie er nu voor ?

Ik hoop dat de lucht voor jou is opgeklaard.
Ben ook wel benieuwd hoe het nu gaat..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven