Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*

Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Alle reacties Link kopieren
Goh.

Ik lust geen vla.
Ik wel.

Maar dan hopjesvla.
Ik ga nog even zes uurtjes slapen.

Truste!
Vijfeneenhalf bedoel ik.
quote:Solomio schreef op 25 mei 2016 @ 21:58:

Ik heb ineens allemaal reclames in beeld, terwijl mijn Adblocker gewoon aangeeft dat ie van alles wegfiltert.Heb ik ook! Allemaal reclames van tassen, terwijl ik geen nieuwe tas wil kopen. Zo irritant.
quote:Nouschi schreef op 25 mei 2016 @ 22:03:

[...]

Had ik ook. Op het bugtopic staat wat je uit moet vinken. Iets van 'niet heel storende reclames' of zo.Dank je Nouschi, daar ga ik meteen kijken.
quote:dolfje schreef op 25 mei 2016 @ 22:16:

Misschien moet ik onder zijden lakens gaan liggen en alles van zijde zodat ik 's nachts al mijn gedachten eens stil krijg zodat ik eens doorslaap.

Heb je wel eens melatonine geprobeerd. Is natuurlijk en helpt mij ook als ik een verkeerd slaapritme krijg (af en toe door stress). Een paar nachten melatonine helpt om weer door te slapen.

Tegenwoordig staat op de verpakking dat je er maximaal 3 mag nemen, dat is onzin (een of andere domme eu regel). Maximaal 10 is prima. Oh, en je moet dan die met time release hebben.
Goedemorgen allemaal!

Vandaag werk ik weer op de VBL (vrijheid beperkte locatie) en dan moet ik halverwege naar het AC (aanmeldcentrum) want daar heb ik dan een vergadering.

Lijkt wel druk!

quote:Wollstonecraft1792 schreef op 26 mei 2016 @ 06:32:

[...]

Heb ik ook! Allemaal reclames van tassen, terwijl ik geen nieuwe tas wil kopen. Zo irritant.Dat vind ik sowieso een tegenvaller van al die cookies, dat er niet wordt bijgehouden wat je al gekocht hebt. Bekijk ik nieuwe telefoons, koop ik een nieuwe, krijg ik nog weken telefoonreclames. Terwijl ik dan telefoonhoesjes nodig heb. Maar die reclames krijg ik dan pas weer nadat ik een telefoonhoesje gekocht heb.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Ow, en goedemorgen natuurlijk.

Ik heb oxazepam in huis, voor als ik niet kan slapen. Vorig jaar regelmatig nodig gehad, nu nog maar af en toe.
quote:Solomio schreef op 26 mei 2016 @ 07:22:

[...]

Dat vind ik sowieso een tegenvaller van al die cookies, dat er niet wordt bijgehouden wat je al gekocht hebt. Bekijk ik nieuwe telefoons, koop ik een nieuwe, krijg ik nog weken telefoonreclames. Terwijl ik dan telefoonhoesjes nodig heb. Maar die reclames krijg ik dan pas weer nadat ik een telefoonhoesje gekocht heb.

Ja dat. Altijd achterhaald wat ze laten zien.

Maar ik heb de tip in het bugtopic gevolgd en nu zijn die reclames weer weg.
quote:Moirai schreef op 25 mei 2016 @ 22:19:

[...]

Of je neemt een slaappil.

Zijde lijkt me heerlijk slapen trouwens.

Ik kan uit ervaring vertellen dat je dan best een rubberen pyama aantrekt... Ik hupste een keer (in een zijden nachthemdje enthousiast in een hotelbed bed met zijden lakens... Gelukkig lag man al in bed en fungeerde hij als rem.

Goedemorgen, ik ga aan De Dag beginnen. Beetje zenuwachtig ben ik wel. Tot later!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Zet 'm op OB!
Ik heb een grijze haar....

Midden op mijn kop ook nog!

Zet 'm op Blondje!

Het gaat vandaag eindelijk weer lekker weer worden! Zeggen ze. Ik zie vooral mist.

Wijde zwarte linnen broek, geitenwollensokken-trui, Mary Jane Docs.
Na mist komt zonneschijn.

Zwart outfitje met zilveren birckenstocks.

Vanwege Herman nog steeds.
quote:Eleonora-1 schreef op 26 mei 2016 @ 07:50:

Ik heb een grijze haar....

Midden op mijn kop ook nog!

Mijn ene grijze haar die bij m'n voorhoofd zit heeft de buurt besmet :( volgens mij krijg ik een grijs kuifje....

En verven ben ik niet punctueel genoeg voor, ga maar eens in het half jaar naar de kapper vanwege geen tijd.

Zwarte broek, blauwe sneakers, blauwe blouse, 3 hemdjes (goh zou ik t koud hebbe gehad gisteren...) een vest en een wollen jas. En een wollen shawl.
Ik ben trots op mijn grijze haren. Vind daar nou echt niks ergs aan.

Ik zit nog in pyjama, maar het wordt vandaag een spijkerbroek, zwarte sokken, sneakers en een shirt-achtig iets.
Wat duurt dat lang met die Herman! Is dat normaal?
Hier schijnt de zon!

Melatonine doet bij mij niks maar misschien moet ik er meer pakken dan.

Ik heb weer een jeans en een blouse aan en ga zo werken en daarna naar de sportschool voor de eindtest voor mijn rug. Rug is ok maar heup doet nog pijn ,morgen weer fysio.

Grijze haren check, volgens mij moeten we binnenkort ook weer naar de kapster.
quote:yette schreef op 26 mei 2016 @ 08:09:

Wat duurt dat lang met die Herman! Is dat normaal?

Ja, het is normaal dat er lang napijn is.

Branderig bij het afrollen van de voet.

Dus nog even harde zolen dragen.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 25 mei 2016 @ 23:17:

[...]

Had ik gisteren ook. Stom.Ik ook. Nu is het weg.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 26 mei 2016 @ 06:36:

[...]

Heb je wel eens melatonine geprobeerd. Is natuurlijk en helpt mij ook als ik een verkeerd slaapritme krijg (af en toe door stress). Een paar nachten melatonine helpt om weer door te slapen.

Tegenwoordig staat op de verpakking dat je er maximaal 3 mag nemen, dat is onzin (een of andere domme eu regel). Maximaal 10 is prima. Oh, en je moet dan die met time release hebben.

Volgens mijn arts is melatonine een inslaaphormoon en time release dus gewoon onzin.

Het werkt bij mij ook amper en helemaal niet om door te slapen.
Goedemorgen, is het wat je aanhebt net zoiets als wat we gaan eten?

Dan zit in nog in huispak en kom ik vanmiddag wel vertellen wat ik aan heb
Goffer. Netwerk ligt plat Systeembeheerder doet zijn best. Ik hoop dat het niet te lang duurt want nog tig dingen te doen voor vanmiddag.

Die Herman toch Leo! Man had ook Hermannen en zegt hetzelfde. Hij draagt al tijden alleen maar veiligheidsschoenen om die reden. Erg charmant (NOT)!

Ik draag een aansluitend jurkje met een wit/spijkerblauw patroontje. Net boven de knie, mouwtje tot boven de elleboog. En een eveneens aansluitend jasje in dezelfde stof/patroontje met een rits en een mao-kraagje. Donkerblauwe panty's, blauw/witte hakken en parels om de hals en in de oren. Maw: Kom maar op, ik ben er klaar voor!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven