Het stamcafé XIV

19-05-2016 20:18 3006 berichten
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*

Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Alle reacties Link kopieren
Kopje Matcha Ginger Latte, en dat is zo ongeveer het wildste dat ik vandaag ga meemaken.

De airco staat hier nog niet aan. Waarom niet, vroeg ik. Daar heeft niemand een antwoord op.
IMHO
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 26 mei 2016 @ 17:15:

[...]

Ik pb je wel even.AH doe niet zo flauw en plaats hem hier even
Verrek. Met dat ik dat type, denk ik: toch eens proberen. Hij staat wel degelijk aan - en iedereen zit hier dus voor niets in de hitte.
IMHO
quote:LadyL0101 schreef op 26 mei 2016 @ 17:11:

Stammers voor mij is het weekend. Dus een drankje voor iedereen en ik ga de zon in!

[afbeelding]Fijn hoor nu al weekend, ik mag nog 2 dagen.
Tosti's hier vanavond.

Ik heb een baaldag.

Ik staak.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 26 mei 2016 @ 17:11:

Zo, Feierabend.

En om dit te vieren zit ik op de bank met lakleren lieslaarzen, roze jaratelles, een groen met roze gestreept, grofgebreid vest en een sombrerohoed met groene, plastic bloemen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hier pasta denk ik. Kan ook nog bolletjes met gehaktballetjes en sla worden. Maar dan moet ik de deur weer uit, geen zin in.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Pastasalade. Luie wijven variant, alleen de pasta gekookt, rauwkost, vlees en kaas gesneden gekocht. Geen liefde dit keer
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 mei 2016 @ 16:57:

[...]

Nou ja zeg. Lekker geoliede organisatie wel.

Nou, inderdaad.

Sta je daar met zes man nutteloos om het koffiezetapparaat heen gegroept.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 26 mei 2016 @ 17:11:

Zo, Feierabend.

En om dit te vieren zit ik op de bank met lakleren lieslaarzen, roze jaratelles, een groen met roze gestreept, grofgebreid vest en een sombrerohoed met groene, plastic bloemen.

Beeld bij.

Leuk dat je er zo veel werk van maakt!
Hier groente pasta met champignons en spinazie in roomsaus met gebakken halloumi erbij.
quote:Eleonora-1 schreef op 26 mei 2016 @ 17:35:

[...]

Nou, inderdaad.

Sta je daar met zes man nutteloos om het koffiezetapparaat heen gegroept.Deed die het nog wel dan?
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 mei 2016 @ 17:51:

[...]

Deed die het nog wel dan?

Ja, warempel.

Alleen geen thee.

Dus ik dronk water.

En toen ging ik maar weer.
Spinazie met een eitje (man een blikje bonen want die blieft geen spinazie met een eitje), gekookte aardappels en vegaburger/cordon bleu . Cordon blue, zei mijn eerste schoonmoeder altijd
quote:Eleonora-1 schreef op 26 mei 2016 @ 17:53:

[...]

Ja, warempel.

Alleen geen thee.

Dus ik dronk water.

En toen ging ik maar weer.Sjongejonge. Nou ben ik natuurlijk maar een waswijf, maar bij ons wordt zoiets als een complete verhuizing toch nog beter geregeld.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 mei 2016 @ 17:55:

[...]

Sjongejonge. Nou ben ik natuurlijk maar een waswijf, maar bij ons wordt zoiets als een complete verhuizing toch nog beter geregeld.

Ze hadden het aangekondigd maar ik dacht per 27 mei.

Morgen dus.

Maar goed, ik stond daar niet als enige. Dus het was gewoon ruk gecommuniceerd.
Hallo, spiekt om het hoekje en springt op een kruk!
quote:Peacy schreef op 26 mei 2016 @ 18:27:

Hallo, spiekt om het hoekje en springt op een kruk!
Kip met groene curry en rijst. Man moest vervelend genoeg alweer uit eten met leveranciers oid, dochter is natuurlijk weg, dus ik had erg veel gemaakt voor maar drie personen. Morgen dan maar als lunch.
quote:fietsie schreef op 26 mei 2016 @ 18:32:

Kip met groene curry en rijst. Man moest vervelend genoeg alweer uit eten met leveranciers oid, dochter is natuurlijk weg, dus ik had erg veel gemaakt voor maar drie personen. Morgen dan maar als lunch.Altijd handig, dat preppen . Ik doe het zelfs expres, als we pastasalade eten of zo maak ik altijd veel te veel zodat ik de volgende dag nog een bak mee kan nemen naar mijn werk. En dan zijn ze allemaal jaloers op me, met hun bammetjes
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 mei 2016 @ 18:38:

[...]

Altijd handig, dat preppen . Ik doe het zelfs expres, als we pastasalade eten of zo maak ik altijd veel te veel zodat ik de volgende dag nog een bak mee kan nemen naar mijn werk. En dan zijn ze allemaal jaloers op me, met hun bammetjes Op school is het elke woensdag en vrijdag pleurt-wat-in-de-magnetron-dag of bak-een-ei-dag. Is echt reuze gezellig al die geuren door elkaar. Er is ook een tostiapparaat én een collega die altijd vergeet dat haar brood er al tussen lag voordat ze nog even de proefwerken ging nakijken. Als er blauwe walmen uit de keuken komen weten we al wie er weer niks te eten heeft.
De dressing met extra veel leifde gemaakt, heerlijk gegeten Morgen de rest.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Oh goden, we hebben de voorraadkast heringericht worden.
Ik leg een kussen op de bar.

Is er wat te drinken waar je goed van slaapt?

Morgen de mee-op-de-truck dag, dus de wekker gaat om 4.00 uur

Vannacht, welteverstaan
Huts!
quote:hatsetats schreef op 26 mei 2016 @ 19:01:

De dressing met extra veel leifde gemaakt, heerlijk gegeten Morgen de rest.Is dat lekker leifde?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven