Hij is 14 jr jonger; en heeeeerlijk!
woensdag 23 juli 2008 om 21:15
Tenminste dat vermoed ik, hahaha!!!
Er is nog niets oneerbaars gebeurd, maar deze jongeman maakt nu al ruim een jaar op alle mogelijke manieren duidelijk dat hij mij wel ziet zitten.
Gezien zijn leeftijd en levensfase (student, op het punt voor stage naar het buitenland), en de mijne (happy single, carrierevrouw) is het duidelijk dat we elkaar alleen seksueel interessant vinden.
Zoals ik al zei, er zit 14 jr leeftijdsverschil tussen ons; ik 37, hij 23.
Mijn vriendin vindt "het niet kunnen", ik heb een jaar lang de boot afgehouden, maar denk nu inmiddels "what the heck!"...
Uit nieuwsgierigheid; wat vinden jullie???
(er staat trouwens binnenkort een date gepland...)
Er is nog niets oneerbaars gebeurd, maar deze jongeman maakt nu al ruim een jaar op alle mogelijke manieren duidelijk dat hij mij wel ziet zitten.
Gezien zijn leeftijd en levensfase (student, op het punt voor stage naar het buitenland), en de mijne (happy single, carrierevrouw) is het duidelijk dat we elkaar alleen seksueel interessant vinden.
Zoals ik al zei, er zit 14 jr leeftijdsverschil tussen ons; ik 37, hij 23.
Mijn vriendin vindt "het niet kunnen", ik heb een jaar lang de boot afgehouden, maar denk nu inmiddels "what the heck!"...
Uit nieuwsgierigheid; wat vinden jullie???
(er staat trouwens binnenkort een date gepland...)
donderdag 13 november 2008 om 12:44
In het kader van hier toch maar blijven schrijven, doe ik dat dan ook maar. Ben de laatste tijd veel op het Minnaar topic te vinden, met mijn MVGL, hahaha.
Gisteren heb ik eigenlijk geheel onverwachts een date gehad met een man (VGL). Ik stelde me er niet heel veel bij voor, maar hij bleek echt ontzettend leuk te zijn! Veel humor, intelligent, goede gesprekken, erg lekkere sex.....
Ben tegen mijn principes in bij hem blijven slapen, en dat was echt heerlijk!
Hoop dus heel hard dat hier een vervolg op komt!
Gisteren heb ik eigenlijk geheel onverwachts een date gehad met een man (VGL). Ik stelde me er niet heel veel bij voor, maar hij bleek echt ontzettend leuk te zijn! Veel humor, intelligent, goede gesprekken, erg lekkere sex.....
Ben tegen mijn principes in bij hem blijven slapen, en dat was echt heerlijk!
Hoop dus heel hard dat hier een vervolg op komt!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
zondag 16 november 2008 om 19:46
Marianne, ben ook echt niet van mening dat je alleen met JG's goeie sex kunt hebben, hoor, haha! Heb inmiddels al een tijdje een sv (MVGL) en dat is echt helemaal geweldig, verslavend bijna.
Maar deze date van afgelopen week was eigenlijk wel een beetje meer, ik wil deze man graag beter leren kennen, ook op niet sexueel gebied....
Meiden! Verder nog spannende verhalen te melden???
Maar deze date van afgelopen week was eigenlijk wel een beetje meer, ik wil deze man graag beter leren kennen, ook op niet sexueel gebied....
Meiden! Verder nog spannende verhalen te melden???
maandag 17 november 2008 om 12:25
Ik heb MVGL zaterdag onverwacht gezien... We hebben het bed even flink laten kraken. Heeeeeeeeeeeerlijk.... Ik blijf maar zin in hem houden. Hij ruikt zo lekker, hij smaakt zo lekker en hij vult zo lekker...
En nu zijn we sms-seks aan het bedrijven.
Voor de zieken: beterschap
Voor Djoels, geniet van het strand.
Voor Nologoes: hoe gaat het met je?
En nu zijn we sms-seks aan het bedrijven.
Voor de zieken: beterschap
Voor Djoels, geniet van het strand.
Voor Nologoes: hoe gaat het met je?
maandag 17 november 2008 om 15:48
Hallo Miss Brein, welkom! Ik zie dat je op de openingspost hebt gereageerd? Wel, we zijn nu zo'n 38 pagina's verder; het maakte me al niet uit wat anderen ervan vonden (was wel nieuwsgierig), maar intussen is er behoorlijk wat vocht tussen mij en Jongeman uitgewisseld!
Heb jij ook een jongere minnaar?
Miss Thang; nou niet gaan doen alsof het sletten en sloeren je lastig afgaat, he?! Nouja, bij griep moet je het toch juist 'uitzweten'? Ik zeg twee vliegen in 1 klap!
Marianne; hier is het gewoon te rustig op het jongemannenvlak... JG en ik durven niet eens meer virtueel te flirten....
Heb jij ook een jongere minnaar?
Miss Thang; nou niet gaan doen alsof het sletten en sloeren je lastig afgaat, he?! Nouja, bij griep moet je het toch juist 'uitzweten'? Ik zeg twee vliegen in 1 klap!
Marianne; hier is het gewoon te rustig op het jongemannenvlak... JG en ik durven niet eens meer virtueel te flirten....
dinsdag 18 november 2008 om 16:19
[Oudere vrouwen die hun geluk of erkenning (ego strelers) zoeken bij naïeve onervaren jochies..
Mannen zoeken ook geluk, erkenning en egostrelers. Vaak wordt die taak vervuld door naiive onervaren meisjes. Dat is voor de gemiddelde man toch wel de ideale situatie.
Bij dit wijdverbreide en totaal accepteerde fenomeen zet niemand vraagtekens.
Hung en Que: Soms vinden vrouwen het ook wel prettig om hun geluk, erkenning en egostreling te ervaren en soms vinden ze dat bij jongere mannen. Mijn 12 jaar jongere vriend heeft geen bezwaren...
Mannen zoeken ook geluk, erkenning en egostrelers. Vaak wordt die taak vervuld door naiive onervaren meisjes. Dat is voor de gemiddelde man toch wel de ideale situatie.
Bij dit wijdverbreide en totaal accepteerde fenomeen zet niemand vraagtekens.
Hung en Que: Soms vinden vrouwen het ook wel prettig om hun geluk, erkenning en egostreling te ervaren en soms vinden ze dat bij jongere mannen. Mijn 12 jaar jongere vriend heeft geen bezwaren...
dinsdag 18 november 2008 om 19:36
Nologoes, haha, ik neem de honeurs graag waar, hoor!
Vooralsnog is het hier vooral veel opgeilen via msn en sms, hoop eind van de week een encounter te kunnen plannen.
(Zeg hem trouwens ook steeds dat hij me moet komen laten zweten, om die griep eruit te neuken )
Niet meer durven flirten? Omdat jullie er verder niks mee kunnen? Ik leef met je mee!
Vooralsnog is het hier vooral veel opgeilen via msn en sms, hoop eind van de week een encounter te kunnen plannen.
(Zeg hem trouwens ook steeds dat hij me moet komen laten zweten, om die griep eruit te neuken )
Niet meer durven flirten? Omdat jullie er verder niks mee kunnen? Ik leef met je mee!
dinsdag 18 november 2008 om 19:51
donderdag 20 november 2008 om 14:08
quote:Curiousone schreef op 20 november 2008 @ 14:05:
Wat kan nieuwschierigheid leuk zijn he! Soms ook wat eng..
Maar ok, what ya wanna know?
Male, under 30, nice to look at.
And absolutely not shy
Wacht ik zet m'n CV wel even neer.... weheheDaar gaan we weer...... weer een die denkt dat dit een datingsite is.......
Wat kan nieuwschierigheid leuk zijn he! Soms ook wat eng..

Maar ok, what ya wanna know?
Male, under 30, nice to look at.
And absolutely not shy

Wacht ik zet m'n CV wel even neer.... weheheDaar gaan we weer...... weer een die denkt dat dit een datingsite is.......
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
donderdag 20 november 2008 om 14:18
donderdag 20 november 2008 om 14:29
quote:Curiousone schreef op 20 november 2008 @ 14:18:
Er werd gevraagd of ik iets wilde vertellen??
En dan vul jij even voor een ander in wat diegene denkt. Terwijl ik het leuk vind om mij in dit onderwerp te mengen en er misschien over mee te praten en eerdere ervaringen te delen?
Jammer weerHet zal wel..... (wie schrijft hier nou over zijn CV neerzetten?!).
Er werd gevraagd of ik iets wilde vertellen??
En dan vul jij even voor een ander in wat diegene denkt. Terwijl ik het leuk vind om mij in dit onderwerp te mengen en er misschien over mee te praten en eerdere ervaringen te delen?
Jammer weerHet zal wel..... (wie schrijft hier nou over zijn CV neerzetten?!).
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
donderdag 20 november 2008 om 15:38
quote:Magiker schreef op 20 november 2008 @ 14:08:
Daar gaan we weer...... weer een die denkt dat dit een datingsite is.......Ach, het is uiteindelijk toch wel zo Magiker, er gebeurt van alles achter de schermen als je even niet oplet...
Daar gaan we weer...... weer een die denkt dat dit een datingsite is.......Ach, het is uiteindelijk toch wel zo Magiker, er gebeurt van alles achter de schermen als je even niet oplet...
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.