Hij is 14 jr jonger; en heeeeerlijk!

23-07-2008 21:15 4998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tenminste dat vermoed ik, hahaha!!!

Er is nog niets oneerbaars gebeurd, maar deze jongeman maakt nu al ruim een jaar op alle mogelijke manieren duidelijk dat hij mij wel ziet zitten.

Gezien zijn leeftijd en levensfase (student, op het punt voor stage naar het buitenland), en de mijne (happy single, carrierevrouw) is het duidelijk dat we elkaar alleen seksueel interessant vinden.

Zoals ik al zei, er zit 14 jr leeftijdsverschil tussen ons; ik 37, hij 23.

Mijn vriendin vindt "het niet kunnen", ik heb een jaar lang de boot afgehouden, maar denk nu inmiddels "what the heck!"...

Uit nieuwsgierigheid; wat vinden jullie???

(er staat trouwens binnenkort een date gepland...)
PS. heb sinds kort geleden opeens weer contact met een JG (12 jaar jonger) uit mijn verleden. Hij nam out of the blue weer contact op. Biedt perspectieven
anoniem_32026 wijzigde dit bericht op 26-11-2008 12:52
Reden: Spellen is moeilijk in verhitte toestand!
% gewijzigd
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
DH; dit klinkt gewoon niet goed. Laat het. Richt je aandacht liever op een sv/jg die wel available is. Dit is ook al lang zo gaande toch?

Miss; Some people have all the luck! Een heel kantoor!!! En een Oude Jonge God! Ben heus niet jaloers....

Ik moet GVD nog twee hele $%^&*(*&^%^!@#$%^ maanden wachten!!! F!@#$@##$%ing 2009!!!!!

Maar behalve dat ik zo geil als boter ben is het best te doen hoor...
Nologoes, je mag zolang wel met mij meedoen, hoor !!
Leuk dit topic.

Ik ben de JG in de relatie.

Alhoewel dat relatief is, met mijn leeftijd

Maar leeftijdsverschil is wel 13 jaar.
Marianne leest nog steeds mee. Heb wel telefoonseks/sms-seks, maar de laatste keer dat we elkaar gezien hebben (vorige week) was soft. Knuffelen en zoenen. Wel lekker geil zoenen, natuurlijk, maar te soft voor een "sex-pijler"...

Morgen komt ie weer langs...
Dankjewel Miss! Op jou kan altijd rekenen, hahahah! Laat je me weten wanneer de beentjes (enzo...) weer geschoren dienen te worden?? Oh wacht, voor morgen in ieder geval, hahahaa!!

Welkom Houvanjezelf! ik ken jou wel van naam hier op het forum maar nooit geweten dat je een JG bent! Nou, je begrijpt; ik wil details!

13 jaar verschil. En verder?
Enne Marianne... Niets is te soft voor dit topic, dat weet je toch?!
Nolo, wil je niet teleurstellen, maar date van vanavond gaat miss niet door..... (om nog maar te zwijgen over mijn eigen teleurgesteldheid). Sv meldde net via msn dat hij het vanavond ws niet gaat redden, maar heb hem beetje opgegeild en toen hij lekker geil was gezegd dat hij toch maar even iets moest regelen, hahaha. Hoop dat dat effect heeft.

Keep you posted!
Ik duim gewoon met je mee, dat zal toch ook wel effect hebben, Miss...
Ik duim gewoon met je mee, dat zal toch ook wel effect hebben, Miss...
Haha, zeker als je twee keer duimt
oeps... zie je, dat krijg je er nou van!
Ik heb een vriendin/minnares die is 13 jaar ouder als ik ben.

Dat betekent dus dat ze inmiddels 60 jaar is.

Is volkomen legaal, mijn vrouw weet overal van en kent haar ook. We zijn beste maatjes en delen ook soms de lakens/bed met elkaar.

Ze wordt meestal rond 40 - 45 jaar oud geschat en is jong van geest. Ze is aan het inhalen, wat ze tekort is gekomen (zegt ze).
Oh, HVJ dat klinkt hemels!!! Voor alle betrokken partijen... Ik mag toch hopen dat ik het later (straks? hahaha) ook zo goed voor elkaar heb...
Hm, dus soft mag ook geschreven worden...

Na de aanrecht-seks en het-bed-lekker-laten-kraken-seks hebben we dus de vorige keer niet gesekst. Wel heel lang zitten tongzoenen. En elkaar strelen met handen en tong. Over hele lichaam en dus ook op de spannende plekjes. Shirts uit en broek aan. Was ook best spannend. Wel lekker met onze kruisen tegen elkaar aan wrijven en het uiteindelijk toch net niet doen. Het wel heeeeeeeel warm krijgen en echt zin hebben en met dat gevoel weer uitelkaar gaan. Soort sms/msn seks, maar dan zonder sms/msn, maar gewoon terwijl we bij elkaar zijn.

Voor morgen staan er hele andere plannen op stapel............
HVJ, altijd al gedacht dat het vrouwen vooral op latere leeftijd helemaal los kunnen gaan. Lekker hoor. Geniet ervan. En schrijf gerust mee over je avonturen...

MissT, balen... Hoop dat ie toch nog langs komt en jou alle hoeken van de kamer laat zien en jij hem.
Marianne, aangezien het bij Miss T waarschijnlijk (HELAAS!!!) niet doorgaat; mag ik morgen dan bij jou meedoen??

Echt, ik ga kapot van geilheid.

Mijn vriendinnen zijn in opperste verbazing dat ik me nog niet aan ander moois heb vergrepen. Maar ik wil alleen maar hem. Mijn heerlijke, geile, lekkere, lieve, eigen JG!!!
Jonge goden... Let me be a halfgod; Hercules. ;)

@ Desperate: Sterkte, maar ik zou er niet te veel energie meer in stoppen.

@HVJ: Geniet er van, al ben ik benieuwd of het gevoel hetzelfde zou zijn als 30-40.

@Marianne: Juist het niet... geeft zooooo'n sterk verlangensgevoel.

Heeerlijk
Juist het 'net niet' bedoel ik
Dag allemaal,

Ben maar therapeutisch gaan shoppen vandaag. Heb wel geen geld, maar dan wachten die Sintcadeautjes maar, die kinderen hebben toch al veel te veel... (Mama had dit even meer nodig!)

In theorie weet ik precies wat ik zou moeten doen, maar de praktijk en mijn zelfkennis gaan waarschijnlijk toch weer de andere kant op. Ik ga in ieder geval proberen meer afstand te nemen, maar volgens mij riep ik dat ook al maanden geleden en ik ben weer even helemaal terug bij af. Sinds hij dan toch maar weer ging vervelen en ik daar met 2 benen tot aan mijn nek toe intrapte.

Een andere SV...mmmm, waar ga ik die opdoen dan en hoe zeg ik zo'n man dan wat ik verwacht en wil? Ik heb de laatste maanden echt niet mijn ogen in mijn zak gehouden, maar de realiteit is dat ik niet zo snel opgewonden raak van mannen. Meestal is het een bliksemflits en is het meteen raak en dat overkomt me niet zo vaak.

Nu ben ik vooral boos, ik voel me toch afgewezen (alsof er iemand leuker, knapper en opwindender is dan ik), een beetje voor de gek gehouden en het ergste is dat ik dat vooral mezelf kwalijk neem. Er is misschien wel een en ander onuitgesproken tussen ons, maar de deal was van mijn kant vanaf het begin: seks, geen verplichtingen en geen verwachtingen en al helemaal geen verantwoording. En nu is er toch een groen monster in mij wat z'n kop opsteekt.

Ach, vanaf volgende week gaat het vast weer beter, zolang hij me maar met rust laat. Wat hij me wel heeft opgeleverd is het laagste aantal kilo's sinds mijn 20e en ik was toch wel een tikkie stevig en in het gezelschap van jullie en vrouwen als Demi, Halle en nog veel meer kom ik er steeds meer achter dat 40 toch echt het nieuwe 30 is!

Binnenkort maar eindelijk mijn nieuwe lijf maar eens echt showen, de eerste stapavond staat gepland.

Wel mooi om bij jullie te lezen dat er echte romances, weliswaar met obstakels en afstand zijn ontstaan. Zo blijf ik ook wel geloven in liefde en dat doe ik ook echt, weet alleen niet of er ook liefde voor mij ooit nog in het verschiet ligt.

Neem het me maar niet kwalijk dat ik nog steeds zoveel tekst nodig heb, maar ik beschouw jullie ook een beetje als mijn therapeuten, dus ik blijf voorlopig vast nog mutsen hier.
Lastig toch he zo een JG?

blijft altijd vervelend als je zelf de spelregels bepaalt maar op een gegeven moment toch emotioneel betrokken raakt en daardoor de grip kwijtraakt. Probeer het weer even voor jezelf op een rijtje te zetten waarom je hier ook alweer aan begonnen was. En waar JIJ je voldoening uit haalt..laat hem nou niet bepalen hoe het "spel"gespeelt dient te worden. DENK AAN JEZELF.

En als jij echt doorzet dan heb je zo een nieuwe JG gevonden hoor daar ben ik van overtuigd.
Heeeeel lastig! Vooral als je dan ook nog een erg lekkere treft...

En ik beperk me niet tot JG's, hoor. Als die klik er is, maakt leeftijd beide kanten op, niet veel uit.
Lieve schat,

Het moet wel zo zijn dat jij je er wel happy bij voelt. Zodra je je ellendig gaat voelen omdat hij zich niet geheel aan de "afspraken/spelregels" houdt moet je je wel gaan afvragen of je dit nog wel zo wilt en of je er dan toch niet teveel emotioneel bij betrokken bent geraakt. Immers jullie hebben bepaalde afspraken gemaakt en dus ook geen verplichtingen naar elkaar toe. Soms is het inderdaad beter zoals je zelf al zei om ermee te stoppen. hoe langer je samen doorgaat hoe meer het gevoel de overhand neemt tov de "zakelijke" afspraken. Maar goed is makkelijk lullen hoor, ik snap dat het onzettend moeilijk is om een knoop door te hakken en het helpt al helemaal niet als hij straks ineens weer wel je de aandacht geeft die je zo graag wilt.
quote:Curiousone schreef op 26 november 2008 @ 21:25:

Jonge goden... Let me be a halfgod; Hercules. ;)

@ Desperate: Sterkte, maar ik zou er niet te veel energie meer in stoppen.

@HVJ: Geniet er van, al ben ik benieuwd of het gevoel hetzelfde zou zijn als 30-40.

@Marianne: Juist het niet... geeft zooooo'n sterk verlangensgevoel.

Heeerlijk

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet precies begrijp wat je bedoelt.

Die leeftijd, daar voel je niets van

Ze is gescheiden juist vanwege het ontbreken van seksuele activiteit en van de wil om daar iets in te veranderen. Het is een heel mooie vrouw, die je haar leeftijd beslist niet geeft.

Ik meende zelfs dat ze haar borsten had laten corrigeren, omdat die zo parmantig omhoog staan, maar alles is puur natuur.

Ze mag zich verheugen in veel belangstelling van het mannelijke geslacht.

Ik ben de gelukkige, zo voel ik het ook echt, die van haar mag genieten. Ze is nog aan het ontdekken en gaf zelf aan dat het zo zonde was dat ze dit pas zo laat tegenkomt.

Met haar enthousiasme, creativiteit en bijpassend libido beleven we erg veel plezier aan elkaar.
Bof jij even....

Haha, ik vroeg me af dat als je een wat oudere man bent dan ik, met veel meer ervaring en avontuurtjes rijker, het ontdekken bij een oudere vrouw toch nog veel los kan maken. Ja dus, dat antwoord heb je gegeven.

Voor mij is het nog veel ontdekken op 'ouder leeftijd' gebied. Omdat ik het nu zo'n beetje wel ken met iemand van zo rond de 28.

Ik had eigenlijk niet stilgestaan dat het natuurlijk ook kan gebeuren op de leeftijden 47-60. Ik dacht gewoon: "Zal wel geen kick meer zijn." Niet dus!! Wehehe.. Ben ook maar een jonge HALFgod.. haha.

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven