Kletsgroepje LII,Sunshine Holiday
zaterdag 21 juli 2007 om 09:32
Aarrrrrrrrrrgh Karel, heerlijk zo'n plaatje op de vroege morgenO+. Goh Luni nog 1 weekje, ff doorbijten en dan heb je een nieuwe fase in het vooruitzicht.
Ik vind het nog steeds stoer van je.
BTW: CD is aangkomen in Spanje. Oooooooooooooooow heerlijk dat ze even smsde en ik gun ze echt enorm veel plezier met zn tweetjes daar. We gaan ze zeker ergens volgende week zien.
Ik ga ff douchen nu en dan de laatste shopdingetjes. CM gaat natuurlijk motorrijden. En J?
Cha
Ik vind het nog steeds stoer van je.
BTW: CD is aangkomen in Spanje. Oooooooooooooooow heerlijk dat ze even smsde en ik gun ze echt enorm veel plezier met zn tweetjes daar. We gaan ze zeker ergens volgende week zien.
Ik ga ff douchen nu en dan de laatste shopdingetjes. CM gaat natuurlijk motorrijden. En J?
Cha
zaterdag 21 juli 2007 om 10:54
Dank je Cha! Lekker dat je gerustgesteld bent,handig he,smsen!
Ik ben nog even teruggegaan net,heerlijk nog anderhalf liggen knorren.
Tja,karel zat op schoot bij me en toen wilde hij nog een keer wat typen,nou vooruit dan maar:P
J gaat niet uit rijden vandaag,we gaan zo eerst opruimen en schoonmaken hier en dan vanmiddag sporten,morgen moet ie werken.We móeten echt weer eens naar de sportschool,voor we de weg niet meer weten daarheen.Ik had er ook echt geen puf voor de laatste tijd,best spannend allemaal en rommelig op mn werk enzo.Maar vandaag is een mooie dag ervoor;)
zaterdag 21 juli 2007 om 21:40
Waar is iedereen hihi ????? Ik ben al een eind op weg, zelfs de auto is als deels ingepakt.
Morgen de kleren nog en de laatste was.
Lekker van het mooie weer genoten allemaal? Was het lekker op de sportschool Luni en kon je de weg nog vinden?
Eef hoe is het met jouw sportperikelen eigenlijk?
Hoe is het met JM? Is ie al wat opgeknapt inmiddels?
Cha
Morgen de kleren nog en de laatste was.
Lekker van het mooie weer genoten allemaal? Was het lekker op de sportschool Luni en kon je de weg nog vinden?
Eef hoe is het met jouw sportperikelen eigenlijk?
Hoe is het met JM? Is ie al wat opgeknapt inmiddels?
Cha
zondag 22 juli 2007 om 07:47
zondag 22 juli 2007 om 10:11
Goedenmorgen Luni hier een enigszins gestressde Cha
. Moet nog veel doen dus was er ook al vroeg bij vanmorgen. Er komt zo nog visite, onze huisoppassers, de vroegere buren (wonen nu nog dichtbij) met dochter van 5.
Vanmiddag ook nog vrienden en ik ga nu gauw het laatste wegstrijken en CZ's tas inpakken enz enz enz..
Tnx voor je H berichtje, gezellig.
Cha
(mist CD wel heur, vandaag nog niets gehoord ...)
Vanmiddag ook nog vrienden en ik ga nu gauw het laatste wegstrijken en CZ's tas inpakken enz enz enz..
Tnx voor je H berichtje, gezellig.
Cha
(mist CD wel heur, vandaag nog niets gehoord ...)
zondag 22 juli 2007 om 11:28
Leuk, Luni, HP! Heb je de boeken ook gelezen?
Cha, welkom op h, leuk dat je er nu ook bij bent
Gisteren uit eten geweest met vrienden, JD logeert bij schoonouders. Ik had me dus helemaal verheugd op uitslapen, is ook gelukt, we werden om half 10 wakker. Alleen is het eten nogal verkeerd gevallen bij mij, waardoor ik pas om een uur of 3 sliep, daarvoor heb ik een groot deel van de tijd op het toilet doorgebracht... ben dus niet zo fris vandaag...
Het was wel heel gezellig!
Cha, welkom op h, leuk dat je er nu ook bij bent
Gisteren uit eten geweest met vrienden, JD logeert bij schoonouders. Ik had me dus helemaal verheugd op uitslapen, is ook gelukt, we werden om half 10 wakker. Alleen is het eten nogal verkeerd gevallen bij mij, waardoor ik pas om een uur of 3 sliep, daarvoor heb ik een groot deel van de tijd op het toilet doorgebracht... ben dus niet zo fris vandaag...
Het was wel heel gezellig!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
zondag 22 juli 2007 om 11:47
Hoi:)
Ik heb geen enkel boek gelezen daarvan,ben gelijk met de films begonnen dus heb het maar zo gehouden.Ben ook niet echt een hp-fan/freak hoor maar een filmpje meepakken...daar zeg ik geen nee tegen;)
Cha,wanneer gaan jullie rijden??
Heb je enig idee waar het aan gelegen kan hebben Juultje?Naar hoor,hopelijk vandaag beter!!
Ik had laatst nogal last van verstoppingen(ja,als we toch een verhaaltje p... aan het houden zijn:P)dus heb wat te laxeren gehaald en dat hielp,en hielp en hielp en toen nog een keertje.Voelde me helemaal geklysmatiseerd:?
Ik ben nog even een uurtje teruggegaan en daarna mn financiele wanorde bekeken en betaald,alles is weer geregeld nu,erg prettig:)
Zo nog maar een rondje sportschool doen,ik heb nu de smaak weer te pakken geloof ik! Later allemaal
zondag 22 juli 2007 om 12:40
Heb ik net een bericht getypt, is het niet geplaatst
Sport ze Luni!
Cha, alvast een fijne vakantie!
JM is weer beter hoor, die is dinsdag weer gaan werken. Hij voelt zich ook weer veel fitter als de afgelopen weken gelukkig.
Vanmiddag JD weer ophalen, we eten mee bij schoonouders geloof ik, dus dat is lekker makkelijk.
Sport ze Luni!
Cha, alvast een fijne vakantie!
JM is weer beter hoor, die is dinsdag weer gaan werken. Hij voelt zich ook weer veel fitter als de afgelopen weken gelukkig.
Vanmiddag JD weer ophalen, we eten mee bij schoonouders geloof ik, dus dat is lekker makkelijk.
zondag 22 juli 2007 om 12:54
zondag 22 juli 2007 om 18:21
Rijden jullie in 1x Chadi? WIj hebben naar Z-Fr 1x overnacht toen maar ik zou geen F1 hotel nemen als ik jou was,je doet geen oog dicht!
Het was best druk op de sportschool,goed te merken dat het kl...weer was.Ik ben natuurlijk nog even de sauna ingegaan:)na een lekker broodje te hebben gegeten tussendoor(grof volkoren brood met sla,gerookte kip, komkommerjulienne(in reepjes) en honing/mosterddressing)Jammie!
zondag 22 juli 2007 om 19:35
Haha we overnachten dus in een F1 hotel, de derde keer dat we deze nemen. Valt wel mee hoor met de rust, we zijn zo moe dan dat we snel slapen hoor. Niet in een keer door dus.
Terug zien we nog wel, we wachten even af hoe of wat.
Ik ben nu echt weg, laatste visite is nu weg, nog kleine regeldingetjes en dan naar bed. Ben al wat rozig naar 3 roze'tjes hihi.
Groetjes allemaal,
Cha
Terug zien we nog wel, we wachten even af hoe of wat.
Ik ben nu echt weg, laatste visite is nu weg, nog kleine regeldingetjes en dan naar bed. Ben al wat rozig naar 3 roze'tjes hihi.
Groetjes allemaal,
Cha
zondag 22 juli 2007 om 20:51
Heel veel plezier Chadi.
Leuk Luni, naar HP. Ik heb de eerste 2 films gezien en de eerste 3 boeken gelezen. Daarna had ik het wel gezien.
Ik las wel een super goeie recensie van het laatste boek.
Vandaag was het hier nog best lekker weer, lekker in de tuin gerommeld. En MB is niet bij het schoolplein weg te branden, die maakt vrienden bij de vleet.
Gisteren was het ook gezellig op het zomerfeest, en droog ook dus.
Leuk Luni, naar HP. Ik heb de eerste 2 films gezien en de eerste 3 boeken gelezen. Daarna had ik het wel gezien.
Ik las wel een super goeie recensie van het laatste boek.
Vandaag was het hier nog best lekker weer, lekker in de tuin gerommeld. En MB is niet bij het schoolplein weg te branden, die maakt vrienden bij de vleet.
Gisteren was het ook gezellig op het zomerfeest, en droog ook dus.
maandag 23 juli 2007 om 11:27
Mogge Pff, vannacht slecht geslapen en gisteren ook al, dus ik ga zo eerst maar eens een dutje meedoen met JD. Die zit nu lekker de worst van haar boterham te plukken en gaat daarna naar bed.
Het wsa gisteren nog heel lang mooi weer, lekker in de tuin gewerkt, de schutting is geplaatst (niet door onszelf hoor) en straks wordt als het goed is de poort naast het huis geplaatst.
Leuk dat MB zoveel vriendin maakt, Mokkie! Dat scheelt als hij straks naar school gaat, dan zal het daar ook allemaal lekker lopen. Hij wordt december alweer 4 toch?
Het wsa gisteren nog heel lang mooi weer, lekker in de tuin gewerkt, de schutting is geplaatst (niet door onszelf hoor) en straks wordt als het goed is de poort naast het huis geplaatst.
Leuk dat MB zoveel vriendin maakt, Mokkie! Dat scheelt als hij straks naar school gaat, dan zal het daar ook allemaal lekker lopen. Hij wordt december alweer 4 toch?
maandag 23 juli 2007 om 19:24
quote:
Hier was het bagger weer,het is duidelijk dat mokkie en jij aan de andere kant van nl. wonen,heel ander weer op toch zo'n kleine afstand.
Rent JG/JD(ik weet het niet meer:?) de tuin al rond?
Hier was het bagger weer,het is duidelijk dat mokkie en jij aan de andere kant van nl. wonen,heel ander weer op toch zo'n kleine afstand.
Rent JG/JD(ik weet het niet meer:?) de tuin al rond?
maandag 23 juli 2007 om 20:17
JD, Luni, maar JG vindt ze ook goed hoor 
Ze crosst aardig rond ja, lopen wordt steeds meer rennen
Vandaag werd het minder hoor, vanaf vanmiddag regent het, bah, vies weer. We hebben dit weekend een bbq, hopelijk valt die niet in het water... anders zetten we de partytent wel neer, zetten we daar de bbq neer een eten we binnen.
Nog een weekje, Luni! Mooi dat het met de nieuwe goed gaat.
Waar is Compu?
Ze crosst aardig rond ja, lopen wordt steeds meer rennen
Vandaag werd het minder hoor, vanaf vanmiddag regent het, bah, vies weer. We hebben dit weekend een bbq, hopelijk valt die niet in het water... anders zetten we de partytent wel neer, zetten we daar de bbq neer een eten we binnen.
Nog een weekje, Luni! Mooi dat het met de nieuwe goed gaat.
Waar is Compu?
maandag 23 juli 2007 om 20:28
Ik weet het niet Juultje,op H staat wel een bericht van haar,eerder gepost al hoor maar misschien is er niets in de situatie varanderd.
We zijn wel erg met zn 2en he?Ook gezellig maar toch:(
Ik moest laatst aan jou en JM denken,J en ik zaten allebei met onze laptop op schoot te pcen,vandaar;) Ik zei nog,zet je msn ff aan..dan kunnen we berichtjes sturen naar elkaar:D
maandag 23 juli 2007 om 20:48
Na dat bericht is ze wel weer even hier geweest, maar misschien is dat het inderdaad.
Haha, ja, is gezellig hier hoor
Toen we nog studeerden deden we dat wel vaak, ik zat dan thuis achter mijn pc en hij op zijn stage, waar het erg rustig was. We gebruikten toen icq.
Haha, ja, is gezellig hier hoor
Toen we nog studeerden deden we dat wel vaak, ik zat dan thuis achter mijn pc en hij op zijn stage, waar het erg rustig was. We gebruikten toen icq.
maandag 23 juli 2007 om 20:55
Hier is de derde kletser :)
Ik denk ook dat Compu er nog steeds minder is door wat ze op H schreef. Hoop in ieder geval dat het goed met haar gaat.
Hier is het ook sinds vanmiddag regen, regen en nog eens regen. Juultje en ik zitten duidelijk in dezelfde zone.
Leuk dat JD al zo rondrent.
Ik zit nu ook met mijn laptop op schoot
Ik denk ook dat Compu er nog steeds minder is door wat ze op H schreef. Hoop in ieder geval dat het goed met haar gaat.
Hier is het ook sinds vanmiddag regen, regen en nog eens regen. Juultje en ik zitten duidelijk in dezelfde zone.
Leuk dat JD al zo rondrent.
Ik zit nu ook met mijn laptop op schoot