Dagje in Hamburg
vrijdag 27 mei 2016 om 22:32
Volgende week ben ik voor werk in Hamburg en ik heb de zondag daar voor mezelf. Tot een uur of 16.00 uur, dan moet ik naar het vliegveld.
Wie heeft er goede tips?
Ik ben geen shopper qua kleding, al vind ik door een leuk wijkje met kleine winkeltjes lopen wel leuk. Interieurzaken vind ik wel leuk. Maar ik weet niet eens of de winkels op zondag open zijn.
Leuke, trendy cafe's voor koffie en/of lunch hoor ik ook graag. En eventueel een modern (design of fotografie) museum.
Of een lekker park, of terrasjes mocht het zonnetje schijnen.
Wie heeft er goede tips?
Ik ben geen shopper qua kleding, al vind ik door een leuk wijkje met kleine winkeltjes lopen wel leuk. Interieurzaken vind ik wel leuk. Maar ik weet niet eens of de winkels op zondag open zijn.
Leuke, trendy cafe's voor koffie en/of lunch hoor ik ook graag. En eventueel een modern (design of fotografie) museum.
Of een lekker park, of terrasjes mocht het zonnetje schijnen.
vrijdag 27 mei 2016 om 23:02
As always... http://www.spottedbylocals.com/hamburg/
(scroll naar beneden en zie menu aan linkerkant)
(scroll naar beneden en zie menu aan linkerkant)
You can never have too many hats, gloves and shoes
vrijdag 27 mei 2016 om 23:15
quote:-Suze- schreef op 27 mei 2016 @ 22:42:
Hamburg is leuk! Het is al even geleden maar ik herinner me het water en bootjes enterrassen bij een centraal gelegen plein. Niet te missen dus daar kom je zeker. Veel plezier!Ik herinner me dat water met die bootjes met +3 graden en natte sneeuw (de meivakantie). Wij zijn de eerste de beste biergarten in gedoken die we tegenkwamen en hebben niet veel van Hamburg gezien.
Hamburg is leuk! Het is al even geleden maar ik herinner me het water en bootjes enterrassen bij een centraal gelegen plein. Niet te missen dus daar kom je zeker. Veel plezier!Ik herinner me dat water met die bootjes met +3 graden en natte sneeuw (de meivakantie). Wij zijn de eerste de beste biergarten in gedoken die we tegenkwamen en hebben niet veel van Hamburg gezien.
vrijdag 27 mei 2016 om 23:39
zaterdag 28 mei 2016 om 01:18