Wintersport met kerst, wie gaat ermee?

09-10-2007 10:26 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik wil graag met kerst op wintersport naar Oostenrijk, naar een gezellige plaatst waar ook volop apres ski is, bv Kirchberg of Gerlos, nu zijn er wel groepsreizen maar dan betaal je meer en zitten vaak weer niet in dé plaatsen. Nu is mijn idee om zelf een groep samen te stellen, leeftijd ongeveer tussen 25 en 40, en dan gewoon zelf een reis te organiseren. Mijn plan is om dan over een paar weken samen te komen om kennis te maken en de plannen te bespreken en wie dan nog steeds zin heeft om mee te gaan kan zich aanmelden en dan regel ik de rest, vind het leuk om te doen en heb er tenslotte voor gestudeerd. Nou ik ben heel benieuwd naar de reakties, ik heb er in ieder geval keiveel zin in.
Super leuk idee zeg. Helaas dit jaar gaat dit ons nog niet lukken

Maar succes ermee
Heej super idee, helaas heb ik al familieverplichtingen anders leek het me hartstikke leuk om mee te gaan. Veel plezier
Jammer dat er zo weinig reakties zijn. Heeft iemand dan een tip waar ik de oproep beter kan plaatsen.
Hoi!

Wat een geweldig idee! Ik wil wel mee! Ik wil al heel lang eens op wintersport, maar ben nog nooit geweest. Ben alleen wel gebonden aan schoolvakanties... Ik hoop niet dat dat een probleem is?

Groetjes!
Hoi DivaDiana,

hartstikke leuk dat je meewilt en volgens mij is het dan wel kerstvakantie, tenminste hier in het zuiden wel. Weet jij hoe we nu aan elkaars msn kunnen komen?
Hoi,

Nou, ik zit net even te kijken wat de mogelijkheden hier allemaal zijn, want ik ben net lid geworden (om op jouw oproepje te kunnen reageren! )

Is er een mogelijkheid om buiten het prikbord om te mailen?

Groetjes!
ik heb je toegevoegd als vriend volgens mij moet het dan lukken
Hoi,

Ik heb jou ook toegevoegd en een paar berichtjes gestuurd...

Wil je het nog een keer proberen?

Groetjes
heb het weer geprobeerd, zie ook geen berichtjes van jou, Snap er niets van.
Nou, ik heb jou ook maar weer eens een paar keer toegevoegd, maar het lijkt niet te mogen baten... Ik heb je ook maar weer eens een paar berichtjes gestuurd. Heb je gekeken bij berichten en vrienden? Ik heb ook tevergeefs gezocht bij faq wat er nou mis kan zijn gegaan... Ik kan hier wel een mailadres neer gaan zetten maar weet niet of dat wel verstandig is...

Misschien weet iemand anders hier raad..?
ik heb je toegevoegd op msn
Ha verliefd,

Je oproep spreekt me wel aan, ik vind het ook niet ideaal om veel te betalen voor een B-lokatie. Maar alleen is ook niet echt tof.

Wat dacht je van Mayrhofen altijd gezellig en de hintertux op een halfuurtje bij niet voldoende sneeuw.

Groetjes Jos
Oooh wat leuk zeg! Jammer dat ik het nu pas lees, ben erg enthousiast!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven