Het stamcafé XIV
donderdag 19 mei 2016 om 20:18
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
woensdag 1 juni 2016 om 09:34
quote:Hunniebunnie schreef op 01 juni 2016 @ 09:23:
[...]
Tsja. Zit nu weer voor het eerst op mijn werk. Komt niet veel uit mijn handen. Gelukkig is m'n secretaresse een schat van een mens en is de (voor mij nu iets te vrolijke) bestuurder deze ochtend op pad. Wil hier niet zijn.
Arme jij schat.
Tot hoe laat moet je werken?
[...]
Tsja. Zit nu weer voor het eerst op mijn werk. Komt niet veel uit mijn handen. Gelukkig is m'n secretaresse een schat van een mens en is de (voor mij nu iets te vrolijke) bestuurder deze ochtend op pad. Wil hier niet zijn.
Arme jij schat.
Tot hoe laat moet je werken?
woensdag 1 juni 2016 om 09:38
woensdag 1 juni 2016 om 09:38
woensdag 1 juni 2016 om 09:43
Ik heb gewoon het forum aan staan, buiten de Sharepoint-omgeving om. Als ik vandaag wat nuttigs doe, is dat mooi meegenomen, maar ik leg de lat vandaag voor mezelf op de grond. Zeg maar. Kreeg net een lieve knuffel van de schoonmaakster - op de een of andere manier ben ik altijd de grootste vrinden met de schoonmakers overal - en schoot natuurlijk meteen weer vol. Ach ja. Dat zal nog wel even zo blijven.
woensdag 1 juni 2016 om 09:47
Ik hang in mijn sportoutfit op de bank. Zou gaan lopen, maar het regent. Volgens een app op mijn telefoon zou het nog even droog zijn
Ik wil naar het bos. Het is daar, op de muggen na, zó heerlijk.
O, hier begint er één te piepen of ik hem niet een x met de auto naar school kan brengen.
Maar ik ben niet zo'n leuke moeder...
Ik wil naar het bos. Het is daar, op de muggen na, zó heerlijk.
O, hier begint er één te piepen of ik hem niet een x met de auto naar school kan brengen.
Maar ik ben niet zo'n leuke moeder...
woensdag 1 juni 2016 om 10:03
quote:Hunniebunnie schreef op 01 juni 2016 @ 09:23:
[...]
Tsja. Zit nu weer voor het eerst op mijn werk. Komt niet veel uit mijn handen. Gelukkig is m'n secretaresse een schat van een mens en is de (voor mij nu iets te vrolijke) bestuurder deze ochtend op pad. Wil hier niet zijn.Snap ik helemaal, het is ook echt verdrietig dat je moeder toch nog zo snel is overleden. Heel veel sterkte!
[...]
Tsja. Zit nu weer voor het eerst op mijn werk. Komt niet veel uit mijn handen. Gelukkig is m'n secretaresse een schat van een mens en is de (voor mij nu iets te vrolijke) bestuurder deze ochtend op pad. Wil hier niet zijn.Snap ik helemaal, het is ook echt verdrietig dat je moeder toch nog zo snel is overleden. Heel veel sterkte!
woensdag 1 juni 2016 om 10:28
Ik kijk wel hoe het gaat. Heb wat mails beantwoord en afspraken van vorige week naar volgende week laten verzetten. Vond ik al heel nuttig!
De ICT-coördinator is bezig met mijn nieuwe surface-apparaat, dus daar ga ik dan maar wat mee spelen. Lijkt me een uitermate geschikte dag daarvoor.
Werk in principe de hele dag, maar ik kijk wel hoe ver ik kom. Dat kan ik gelukkig zelf bepalen.
De ICT-coördinator is bezig met mijn nieuwe surface-apparaat, dus daar ga ik dan maar wat mee spelen. Lijkt me een uitermate geschikte dag daarvoor.
Werk in principe de hele dag, maar ik kijk wel hoe ver ik kom. Dat kan ik gelukkig zelf bepalen.
woensdag 1 juni 2016 om 11:29
Even sttom afblazen.
Het is helemaal niets in het licht van ziekte en overlijden, dat weet ik
Ik zit al de hele ochtend verplicht in huis te wachten op de ophaaldienst van de kringloopwinkel. Ik had ze gemaild (met een foto) over een meubelstuk dat ze konden ophalen. Ook gewezen op de staat van gebruik (netjes, maar wel met kanttekeningen). Was geen probleem. Komen er net twee heel bijzondere mannen, werpen een blik op het meubelstuk en willen het niet hebben. Het andere stuk wat ik bij hun binnenkomst noemde als extra, leek ze wel leuk. Mijn innerlijke naarling heeft ze dat ook niet meegegeven. De hele dag in de keet, maar alsnog de oude meuk in huis. Meh.
Het is helemaal niets in het licht van ziekte en overlijden, dat weet ik
Ik zit al de hele ochtend verplicht in huis te wachten op de ophaaldienst van de kringloopwinkel. Ik had ze gemaild (met een foto) over een meubelstuk dat ze konden ophalen. Ook gewezen op de staat van gebruik (netjes, maar wel met kanttekeningen). Was geen probleem. Komen er net twee heel bijzondere mannen, werpen een blik op het meubelstuk en willen het niet hebben. Het andere stuk wat ik bij hun binnenkomst noemde als extra, leek ze wel leuk. Mijn innerlijke naarling heeft ze dat ook niet meegegeven. De hele dag in de keet, maar alsnog de oude meuk in huis. Meh.