Het stamcafé XIV
donderdag 19 mei 2016 om 20:18
Deel veertien alweer van ons onvolprezen café! Het wordt nu echt een beetje lastig, met die romeinse cijfers maar het is me toch weer gelukt . Dit keer zitten we in het Wilde Westen, dat wilde ik al die tijd al zo graag dus nu neem ik de kans mooi waar *gnagna*
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
Zuigen wordt zeer op prijs gesteld, stof zat hier met dat woestijngedoe. Maar dan alleen stof he, als je iets met iemand uit te vechten hebt doe je dat maar fijn in je eigen topic. En lieve groetjes natuurlijk van Leo, Yas, ik-zei-de-gek en Star (in ruste).
woensdag 1 juni 2016 om 12:21
Vervelend Barb. Grof vuil dan maar? (Bij ons komen ze dat 'gratis' ophalen, maar als je pech hebt duurt dat heeel lang.)
Het is hier nu droog, dus naar het bos geweest. Oog in oog gestaan met een ree. Nou ja, de ree stond en ik rende door want dat was dat beestje heel erg aan het hopen volgens mij.
Ik word zo blij van lopen in het bos. Dat ik dat nu pas ondekt heb...
Het is hier nu droog, dus naar het bos geweest. Oog in oog gestaan met een ree. Nou ja, de ree stond en ik rende door want dat was dat beestje heel erg aan het hopen volgens mij.
Ik word zo blij van lopen in het bos. Dat ik dat nu pas ondekt heb...
woensdag 1 juni 2016 om 12:51
Heb zowaar wat corporate nieuws de wereld in geslingerd op Twitter en Linked-in. Kreeg net mijn nieuwe telefoon, dus daar speel ik wat mee. Nu eerst sushi eten. Wel lekker weer hier. Mijn zus mailde net dat we volgende week vrijdag een afspraak hebben met mijn moeders arts: dan moet 'ie maar eens vertellen waarom wat nu is gebeurd. Genieten de vrije mensen hier van het warme weer?
woensdag 1 juni 2016 om 13:19
Gecondoleerd, Hun!
Ik geniet héél even van het weer. Moet drie dagen ineen plannen en race van hot naar her omdat de auto van De Vader het vanmorgen heeft begeven. Hij claimt die van mij dus vanaf morgen
Ik dacht zojuist dat ik alles had, maar moet ook maar vast taarten halen voor de verjaardag van de jongste morgen. Da's zo'n gedoe op de fiets.
Ik geniet héél even van het weer. Moet drie dagen ineen plannen en race van hot naar her omdat de auto van De Vader het vanmorgen heeft begeven. Hij claimt die van mij dus vanaf morgen
Ik dacht zojuist dat ik alles had, maar moet ook maar vast taarten halen voor de verjaardag van de jongste morgen. Da's zo'n gedoe op de fiets.
woensdag 1 juni 2016 om 14:32
quote:Hunniebunnie schreef op 01 juni 2016 @ 13:56:
Zal ik er een bakken? Heerlijk in de keuken staan. Moet je wel beetje in de buurt wonen...Ik weet toevallig waar jij (ongeveer) woont en waar Yette (ongeveer) woont en nee, dat is niet in de buurt.
Zal ik er een bakken? Heerlijk in de keuken staan. Moet je wel beetje in de buurt wonen...Ik weet toevallig waar jij (ongeveer) woont en waar Yette (ongeveer) woont en nee, dat is niet in de buurt.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 1 juni 2016 om 14:46
woensdag 1 juni 2016 om 14:53
Oh, dan woont Hun ook bij mij in de buurt. Als je buurt een beetje ruim neemt.
OB, iemand schreef al dat loslaten ook bij houden van hoort en dat doet pijn. Jouw verdriet en pijn os door het scherm heen te voelen Overigens geldt dat ook voor jouw beschrijving van die lunchtaart, het water loopt me virtueel in de mond.
OB, iemand schreef al dat loslaten ook bij houden van hoort en dat doet pijn. Jouw verdriet en pijn os door het scherm heen te voelen Overigens geldt dat ook voor jouw beschrijving van die lunchtaart, het water loopt me virtueel in de mond.
woensdag 1 juni 2016 om 15:02
quote:rosanna08 schreef op 01 juni 2016 @ 14:48:
[...]
en Hunnie wel bij jou in de buurt natuurlijk
Yep.
Sterker nog: Hunnie en ik hebben elkaar al eens ontmoet.
Alleen weet ik dat niet meer, dat is de rode draad in mijn Viva-meet-leven: LV kan ik me ook niet herinneren.
[...]
en Hunnie wel bij jou in de buurt natuurlijk
Yep.
Alleen weet ik dat niet meer, dat is de rode draad in mijn Viva-meet-leven: LV kan ik me ook niet herinneren.
woensdag 1 juni 2016 om 15:04
quote:Talkinghead schreef op 01 juni 2016 @ 14:53:
Dank je TH, ik weet het. Het loslaten gaat nog wel, maar zoals Wollie (geloof ik) al schreef is het afscheidstraject zo verrekte lang en is het vreselijk om haar te zien en horen lijden.
*Broodje taart, broodje taart, broodje taart, broodje taart.... *
Dank je TH, ik weet het. Het loslaten gaat nog wel, maar zoals Wollie (geloof ik) al schreef is het afscheidstraject zo verrekte lang en is het vreselijk om haar te zien en horen lijden.
*Broodje taart, broodje taart, broodje taart, broodje taart.... *
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 1 juni 2016 om 15:04
quote:Solomio schreef op 01 juni 2016 @ 15:02:
[...]
Yep.
Alleen weet ik dat niet meer, dat is de rode draad in mijn Viva-meet-leven: LV kan ik me ook niet herinneren. En wij weten dat niet. Tsssss!
[...]
Yep.
Alleen weet ik dat niet meer, dat is de rode draad in mijn Viva-meet-leven: LV kan ik me ook niet herinneren. En wij weten dat niet. Tsssss!
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
woensdag 1 juni 2016 om 15:05
quote:Moirai schreef op 01 juni 2016 @ 15:04:
[...]
En wij weten dat niet. Tsssss!Wat weten jullie niet? Dat Hunnie en ik elkaar ontmoet hebben? Dat weet ik dus zelf niet eens en ik weet niet of Hunnie het wel weet.
[...]
En wij weten dat niet. Tsssss!Wat weten jullie niet? Dat Hunnie en ik elkaar ontmoet hebben? Dat weet ik dus zelf niet eens en ik weet niet of Hunnie het wel weet.
woensdag 1 juni 2016 om 15:15
quote:Solomio schreef op 01 juni 2016 @ 15:05:
[...]
Wat weten jullie niet? Dat Hunnie en ik elkaar ontmoet hebben? Dat weet ik dus zelf niet eens en ik weet niet of Hunnie het wel weet.Ik weet het inmiddels weer. Althans, de gelegenheid en delen van jouw verhaal, Solo. Maar ik zie je niet meer voor me... Arme Solo moest daarentegen naar mijn 'toneelkunsten' en was blijkbaar niet onder de indruk. Want ze weet het niet meer...
[...]
Wat weten jullie niet? Dat Hunnie en ik elkaar ontmoet hebben? Dat weet ik dus zelf niet eens en ik weet niet of Hunnie het wel weet.Ik weet het inmiddels weer. Althans, de gelegenheid en delen van jouw verhaal, Solo. Maar ik zie je niet meer voor me... Arme Solo moest daarentegen naar mijn 'toneelkunsten' en was blijkbaar niet onder de indruk. Want ze weet het niet meer...