Napraattopic 60

10-05-2016 23:30 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Miu schreef op 01 juni 2016 @ 16:56:

[...]

kwienies??

Ik heb weleens wat posts van jouw hand gelezen. Één daarvan ging over aanranding. En dat dat eigenlijk best wel normaal was en dat de beste oude man er eigenlijk helemaal niets aan kon doen want hij stond al een tijdje droog. Hoe bedoel je idioot? Nu begrijp ik eindelijk waarom de mannen hier allemaal zo dól op mij zijn. Ik ben zo'n lekker onfeministische deerne, waar vind je ze nog in deze tijden.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Hayek schreef op 01 juni 2016 @ 17:06:

[...]

Als je het raadsel hebt bedacht, lijkt het al gauw logisch.

Ik ben nu van sudoku's via chloor en halogenen naar haiku's aan het stuiteren............LOL. Het heeft meer met Bellettrie te maken dan met haiku's
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 01 juni 2016 @ 17:00:

[...]

Ja en jij vindt begrijpend lezen moeilijk. Geeft niks hoor.

Ik zeg nergens dat Wizky dom is. Ik zeg dat het dom wauwelt. Dat zijn 2 verschillende dingen.Als er iemand niet dom wauwelt dan is hij het wel. Misschien jezelf even een spiegel voorhouden? En dat geeft niet hoor hoeft er niet bij hoor.
quote:Marana_ schreef op 01 juni 2016 @ 17:06:

[...]

Fijn, dan ben jij hem iig niet was me ernstig tegengevallen als hij nu zo was teruggekomen (al hoop ik wel dat ie nog weer eens komt opduiken)Ik zag te weinig typefouten.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:doornroosje9 schreef op 01 juni 2016 @ 16:21:

Het is niet de positiviteit hoor, het is de duidelijke opzet om te irriteren.Ik moet er juist om glimlachen..... maar heb dan ook (nog) geen actie-reactie gehad.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Jee Feow, die rel heb ik gemist.

Maar er is maar 1 passende reactie op mogelijk:

Hup, het kanaal in met die zuigert!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:feow schreef op 01 juni 2016 @ 17:07:

Zeg zuigerT,

Die permaban kreeg je o.a. Omdat je mij vergeleek met een verkrachter. En toen ik aangaf die vergelijking niet gepast te vinden vond je het ook nog even nodig dat te herhalen.

Nou ben ik het met de CM eens dat dit niet gelijk een permaban verdiend, het zegt meer over jou dan over mij én ik kan wel wat hebben. Maar aangezien je geen enkele moeite hebt gedaan om mij en Elle je excuses te maken voor je (wat ik voor jou rooskleurig hoop door overmatig drankgebruik en frustratie ingegeven) gedrag, neem ik je veranderde forumhouding niet al te serieus.Wat fijn dat jij de moeite neemt om met mij een gesprek aan te knopen. Echt prettig. Ik hoop wel dat de mensen die mij monitoren inzien dat ik écht mijn best doe om problemen te voorkomen maar dat sommigen hier het prettig vinden om in het middelpunt van mijn belangstelling te staan. Ik snap dat, en ik leef met je mee maar in dit specifieke geval vindt ik het toch minder prettig een gesprek met jou aan te gaan. Ik hoop dat je dat kan respecteren.
quote:Miu schreef op 01 juni 2016 @ 17:10:

[...]

Als er iemand niet dom wauwelt dan is hij het wel. Misschien jezelf even een spiegel voorhouden? En dat geeft niet hoor hoeft er niet bij hoor.

Gelukkig wauwel jij slim

Ik snap echt niet dat als het hier zo stom vond dat je terugkomt. Rare kronkel heb je dan. Maar geeft niet hoor, kun je waarschijnlijk niks aan doen
Ooh wacht, Wizky schreef voorheen met blauw en deed een hoop quotes?
quote:Hayek schreef op 01 juni 2016 @ 17:10:

[...]

Ik zag te weinig typefouten. deed het paard zoveel typefouten maken dan?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 01 juni 2016 @ 17:13:

[...]

Gelukkig wauwel jij slim

Ik snap echt niet dat als het hier zo stom vond dat je terugkomt. Rare kronkel heb je dan. Maar geeft niet hoor, kun je waarschijnlijk niks aan doen Gelukkig hoef ik aan jou geen verantwoording af te leggen. Maar even zonder dollen. Heb een paar dingen achter de schermen geregeld. En ik was even op ZWP man wat een dooie boel daar!
quote:Marana_ schreef op 01 juni 2016 @ 17:14:

Ooh wacht, Wizky schreef voorheen met blauw en deed een hoop quotes?Nee?? Dat kan niet. En zij heeft ook geen perma bedenk ik mij nu. Hoelang nog eigenlijk.
quote:Marana_ schreef op 01 juni 2016 @ 17:14:

Ooh wacht, Wizky schreef voorheen met blauw en deed een hoop quotes?Dat eerste zeker niet. Ik vind bonte kleuren altijd zo overdreven. Evenals het overmatig gebruik van punten voor, in en tijdens zinnen.
quote:Moirai schreef op 01 juni 2016 @ 17:06:

[...]

Jij hebt het?

Nee joh!

'k Dacht ook niet dat je echt dacht dat ik 't had.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

Is het weer Char tijd?

quote:simbalabimba schreef op 01 juni 2016 @ 17:23:

Is het weer Char tijd?Je kunt ook té ver gaan...
Ik snap hier echt niks meer van. Wizky en Wiu? Wie moeten dat zijn?

T wordt tijd dat mijn eigen telefoon gerepareerd is...
quote:simbalabimba schreef op 01 juni 2016 @ 17:22:

[...]

Nee joh!

'k Dacht ook niet dat je echt dacht dat ik 't had.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 01 juni 2016 @ 17:13:

[...]

Gelukkig wauwel jij slim

Ik snap echt niet dat als het hier zo stom vond dat je terugkomt. Rare kronkel heb je dan. Maar geeft niet hoor, kun je waarschijnlijk niks aan doen Lig je er trouwens nog steeds wakker van.
quote:BridgetteDubois schreef op 01 juni 2016 @ 17:24:[/b]

Ik snap hier echt niks meer van. Wizky en Wiu? Wie moeten dat zijn?

T wordt tijd dat mijn eigen telefoon gerepareerd is...Laatste tip: het is de meest simpele versie van Monoalfabetische substitutie. Letwel: het getal 17 was al goed. Als jullie er nu niet uitkomen dan is het gewoon klaar.
quote:Marana_ schreef op 01 juni 2016 @ 17:15:

[...]

deed het paard zoveel typefouten maken dan?Ongekend veel.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:wizky schreef op 01 juni 2016 @ 17:24:

[...]

Je kunt ook té ver gaan...Nou, duw me over 't randje dan.

Ik vond het heerlijk hier toen de puberale zelfbenoemde forumqueens even weg waren. Het werd weer gezellig enzo.

Helaas...
quote:simbalabimba schreef op 01 juni 2016 @ 17:31:

[...]

Nou, duw me over 't randje dan.
quote:Hayek schreef op 01 juni 2016 @ 17:31:

[...]

Ongekend veel.

I t peerd.

En jij hebt waarschijnlijk nog nooit met hoeven hoeven typen. Als dat zo goed lukt alsnog gemekker krijgen over typfouten.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven