Mode & Beauty alle pijlers

Lichaamshaar harsen

29-05-2016 23:07 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het boek "In harmonie met de maan" las ik een artikel (pagina 118 en 189) dat 18 juni tot 12 uur smiddgas een bijzondere dag is om lichaamshaar te verwijderen. Elke haar die op dat moment verwijderd wordt zal niet meer terug groeien. Klinkt als een duurzame methode....

Zijn er mensen bekend met dit fenomeen?
Het lukt mij niet om een kopie te plaatsen..

Edit: nope. Ken ik niet. Bedankt voor de waarschuwing. Kan ik maar beter van m'n wenkbrauwen afblijven die dag. Straks pluk je een paar haartjes te veel, komen ze nooit meer terug.
Ja, ik heb meer haar dan ooit. Dus niet geloven.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
OH MIJN GOD!

Mijn eeuwige dank voor het delen van deze kostbare informatie!

Het is een complot van de schoonheidssalons-lobby dat dit voor ons verborgen in gebleven al die jaren. Schande! Big-Beauty buit ons uit!

(Sorry, kon het niet laten)

Even serieus: Nog nooit van gehoord TO. Laat het vooral weten als het werkt.
18 juni van welk jaar?

En waarom zou de haar opeens niet meer aangroeien?
Je zal naar net je halve wenkbrauw weg harsen die dag......
Het is een complot van de schoonheidssalons om juist deze data te noemen. Het wordt alleen maar erger en zij hebben meer werk.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Moirai schreef op 29 mei 2016 @ 23:12:

Het is een complot van de schoonheidssalons om juist deze data te noemen. Het wordt alleen maar erger en zij hebben meer werk.Nog erger stop de uitbuiting van de vrouw met lichaamshaar!
@Annelaure, Elk jaar 18 juni zou dit fenomeen plaatsvinden.
Ik verzet meteen mijn afspraak van de 15e! Ha, wat zal ze opkijken als ik niet meer terug kom ????
Ik zal eens vragen of mijn man zich nooit heeft geschoren op 18 juni.
WTF?!
quote:bart001 schreef op 29 mei 2016 @ 23:19:

@Annelaure, Elk jaar 18 juni zou dit fenomeen plaatsvinden.Ik stel voor dat we allemaal de 18de onszelf ontharen, daar foto's van sturen en een week later weer foto's om te kijken of het werkt. Baat het niet dan is het nog altijd dolkomisch.
Dit topic hoort denk ik op de Psyche pijlert
Wat een achterlijke onzin!

Want hoe zit het met de tijdzones in de wereld? 12 uur 's middags hier is nl. niet 12 uur 's middags in de VS of in Australië.

TO, mocht je moeder natuur aan de lijn hebben, vraag dat dan even na alsjeblieft!
De enigste manier om dit verhaal te bevestigen of te ontkrachtigen, is om dit met een zo groot mogelijke groep mensen uit te proberen zoals Annelaure reeds voorstelde...
https://astrologieboeken. ... /in-harmonie-met-de-maan/
Volgens dit stukje gaat het over onkruid wieden op 18 juni.

Onkruid: nog zo'n onduidelijk begrip (net als: tot 12 uur, waar? op welke breedtegraad?).

Want wat voor de één onkruid is, is voor de ander een geneeskrachtig kruid of een voedselbron.

Wat een zweverige, niet wetenschappelijk te onderbouwen, verzinsels bij elkaar.

Iedereen die een beetje logisch denkt, schiet er zó 100 gaten in.
Correct, op pagina 189 staat echter een toepassing beschreven voor het verwijderen van ongewenste beharing..
Jammer, jammer. Bijna 2000 euro betaald om beneden voor altijd helemaal glad te worden, lees ik nu dat het ook gratis had gekund.

That sucks.
Geen haar of geen HARING?

18 juni is vlaggetjesdag.........
jouw leven is een keuze
Ga die dag mijn waxapparaat maar gebruiken dan, hij staat nu voor niks in de kast
Nou als het in "In harmonie met de maan" staat is het vast waar, dat klinkt als een heel betrouwbare bron. Je had het geld voor dat boek beter kunnen steken in hars strips.. Nou ja je hebt vast iets om de haard aan te steken van de winter.
Ik heb dat vorig jaar exact gedaan zoals beschreven op pagina 189.

Helaas een averechts effect, is niet meer tegenaan te waxen, epileren, scheren, laseren.
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven