Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Alle reacties Link kopieren
Toverspiegel, ken ik jou ?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Toverspiegel schreef op 03 juni 2016 @ 21:01:

[...]

Hoe beslissen jullie zoiets dan? Lootje trekken, of argumenten?

Of het recht van de sterkste? hihi Wie betaalt, bepaalt. Maar iedereen mag een voorstel doen, en als we dat ook leuk vinden dan maakt het niet zo veel uit. Zoons kwamen ook met Italië op de proppen. Elba om wat voor reden dan ook, maar dat is gelijk afgeserveerd, boottocht met auto en vouwwagen doen we echt niet. Te veel geld extra, voor niet veel meer genot.
TVP
quote:Oudblond schreef op 03 juni 2016 @ 21:03:

Toverspiegel, ken ik jou ?

Dat weet ik niet

Niet perse vanuit eerdere online stamcafés, maar kennelijk ook niet op andere plekken tegen gekomen?

Of zit je te refereren naar een offline leven? Dan heb ik weer een nieuwe nick nodig.
Blondie, hoe is het (gegaan)?
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 juni 2016 @ 19:01:

Ik heb er een jaar gewoond, in Egmond aan Zee. Nog nooit zo'n leuke zomervakantie gehad: even wat handdoeken in de tas gooien, badkleding aan en vijf minuten later zaten we op het strand. En als we toch onverhoopt iets vergeten waren haalden we dat thuis even op.Ja! Ons Nederlandse huisje staat ook op tien minuten lopen van het strand. Ik heb nu al vier jaar niet verder dan vijftien minuten lopen van zee gewoond.
IMHO
quote:Oudblond schreef op 03 juni 2016 @ 20:49:

JAAA bekende tooghangers, ik heb de juiste kroeg gevonden! Hoe ging het vandaag?
IMHO
Ik mis de zee, woonde op 15 autominuten van zee nu op minstens anderhalf uur.
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:Toverspiegel schreef op 03 juni 2016 @ 21:02:

[...]

Gaat iedereen nog mee?Ja hoor. Wij ouders mochten ook mee naar dochters partijtje toen ze vijftien werd, in de dierentuin. Enige voorwaarde nu is dat de boer wifi heeft
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 03 juni 2016 @ 21:08:

Blondie, hoe is het (gegaan)?Ik lift even mee
When they go low, we go high. (M.Obama)
Ik was jullie kwijt, kroeg was gesloten

Maar het is weekend, heb mijn huiskloffie aan en ga zo een drankje pakken.
quote:Hayek schreef op 03 juni 2016 @ 18:55:

Vakantie in Nederland....ik vind het net zoiets als van baan ruilen met iemand die hetzelfde werk doet als jij....
Blond, hoe is t met je moeder?

Ik ben vanochtend voor niets naar de mijne gereden (anderhalf uur enkele reis). Ze beweerde dat er twee rekeningen lagen die dringend betaald moesten worden. Het bleek te gaan om een rekeningafschrift van de bank en een brief waarin kpn haar informeerde over een nieuw beltarief.

Nou ja, ze vond het gezellig dus dat is ook wat waard.
The owls are not what they seem
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 juni 2016 @ 20:43:

[...]

Jij ziet ook alles he
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Toverspiegel schreef op 03 juni 2016 @ 20:52:

Wat gaan jullie zelf doen dit jaar?

Doen?

Niks natuurlijk, Vooral thuis blijven.
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:dolfje schreef op 03 juni 2016 @ 21:14:

Ik was jullie kwijt, kroeg was gesloten

Sjit, je hebt ons gevonden
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 juni 2016 @ 21:17:

[...]

Sjit, je hebt ons gevonden Ja hehe ik rook de drank van verre
quote:Solomio schreef op 03 juni 2016 @ 21:17:

[...]

Doen?

Niks natuurlijk, Vooral thuis blijven.

haha, wat gaan jullie niet-doen dit jaar? had ik in jouw geval dus beter kunnen vragen.

Thuis is iig wifi.
Wij hebben nog steeds meningsverschil ondanks TomTom omdat ik soms denk het beter te weten dan de TomTom en dan de route aanpas. Ik kijk alleen maar vooruit, is er file want ongeluk dat net gebeurd is dan rij ik wel om omdat ik denk dat er dan alleen maar meer file komt. TomTom die mist dat "inzicht" en stuurt me dan recht op een steeds ergere file af.

En dan klaagt man omdat ie vindt dat ik niet zo eigenwijs moet doen.

Mooi dat ik vandaag nog net een afslag kon pakken anders had ik mooi 30 min stilgestaan vanwege ravage door botsing. :-)
quote:Toverspiegel schreef op 03 juni 2016 @ 21:07:

[...]

Dat weet ik niet

Niet perse vanuit eerdere online stamcafés, maar kennelijk ook niet op andere plekken tegen gekomen?

Of zit je te refereren naar een offline leven? Dan heb ik weer een nieuwe nick nodig.Ik heb nickchanges nooit in de gaten. Blond he! En je tettert zo gezellig mee dat ik missschien dacht dat je een 'vorig leven hier had'. Aangename kennismaking dus
Ha, de Jan van Speijk!!!

Ik heb een groot deel van m'n jeugd gesleten in een houten huisje in de Egmondse duinen
Hoi, trouwens!
*Waarschuwing voor ego-post*

Het fijne vandaag: ik had een stuk van de conversaties hier omtrent mijn moeder voor haar uitgeprint. Ze glunderde, is trots op haar dochter en is jullie heel dankbaar dat jullie zo lief voor mij en voor haar zijn. Dus rondje van moeder! En moeder en man hebben elkaar weer even heerlijk zitten jennen

Maar ik zit te janken. De hele dag op onderzoek gewacht en er kwamen steeds spoed operaties tussen. Onderzoek gebeurt pas maandag. Moeder heeft veel pijn, is 'op' en ze brak. We hebben samen ontzettend gehuild. Ze 'weet' dat ze darmkanker heeft, dat ze niet meer behandeld wil worden maar is ontzettend bang om nog meer af te moeten zien. Ze slaapt nu maar heeft afscheid genomen alsof ze niet meer wakker zal/wil worden. Heeft me verteld dat ze graag wil dat vader (die al bijna 30 jaar geleden overleed en begraven werd) samen met haar gecremeerd en uitgestrooid wordt. En hoe de dienst moet zijn en wie er bij mogen zijn. Dit gesprek was heel sereen. Ik heb meteen geïnformeerd en haar wensen ivm vader kunnen ingewilligd worden. Daar werd ze rustig van. En ze vroeg man om te beloven dat hij me nooit alleen zal laten.
Lieve Blond, wat een mooie sterke vrouw is het toch, die maman van jou. Vanaf hier een hele dikke knuffel voor jou. Heel veel sterkte.
Ah joh, Blondje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven