Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Alle reacties Link kopieren
Present!
When they go low, we go high. (M.Obama)
Man is geland!!
Oh leuk! een strandtent. Dan doe ik ook graag een keertje mee.

Hebben jullie Zatte op de tap?
Na een uur stonden de notulen op de mail, dus sportclubsgewijs heb ik nu vakantie! Er is morgen nog één wedstrijd maar mijn taak daarvoor is al gedaan.

Hoewel we via de mail en de app toch altijd nog wel in contact blijven, is het vergaderen en deadlines halen nu even voorbij. School duurt nog zes weken dus we gaan aftellen. Heb echt al zin in vakantie, zeker omdat het met het weer nog niet veel is.
Ik drink een halve liter cola light. Puur, want ik leef het echte leven.

Een kind is nog uithuizig. Ik vind dat heel laat voor een kind van haar leeftijd, maar misschien word ik gewoon oud.

(ik houd van de zee. Ik heb ook ooit aan Zee gewoond, maar dat was de Waddenvariant. Die was niet zo sexy)
quote:barbaracartland schreef op 03 juni 2016 @ 20:22:

Een kind is nog uithuizig. Ik vind dat heel laat voor een kind van haar leeftijd, maar misschien word ik gewoon oud.

(ik houd van de zee. Ik heb ook ooit aan Zee gewoond, maar dat was de Waddenvariant. Die was niet zo sexy)Welke leeftijd? Je kind dan, jij bent toch niet oud. 'Uithuizige kinderen' went wel maar in stapjes, tenminste hier. Inmiddels is het normaal dat ze er niet altijd meer zijn om deze tijd.
quote:barbaracartland schreef op 03 juni 2016 @ 20:22:

(ik houd van de zee. Ik heb ook ooit aan Zee gewoond, maar dat was de Waddenvariant. Die was niet zo sexy)Daar zit mijn dochter nu ook, op Ameland om precies te zijn. Ze is dol op Ameland, maar elke avond komt ze even met ons (gr)appen
quote:SaveAngie schreef op 03 juni 2016 @ 20:12:

Man is geland!! Fijn!
I like being a mess. It's who I am.
Leuke lokatie!!!
quote:Toverspiegel schreef op 03 juni 2016 @ 20:19:

Oh leuk! een strandtent. Dan doe ik ook graag een keertje mee.

Hebben jullie Zatte op de tap?Gezellig.
I like being a mess. It's who I am.
quote:SaveAngie schreef op 03 juni 2016 @ 20:12:

Man is geland!! Fijn!!
Hier went het nu ook weer even moeilijk. Het kind woont nu twee weken in Drenthe en er komen enthousiaste telefoontjes en appjes enzo. Maar het inkoopbeleid is nog niet helemaal aangepast. Dus hebben we vaak te veel eten en blijft er fruit liggen.

Verder heb ik echt minder was, en is het halve pakje wattenschijfjes op de badkamer nog steeds niet op.
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 juni 2016 @ 20:26:

[...]

Daar zit mijn dochter nu ook, op Ameland om precies te zijn. Ze is dol op Ameland, maar elke avond komt ze even met ons (gr)appen

Ameland is schitterend, maar ik woonde aan de verkeerde kant van de Waddenzee Met kwelders en heel interessante flora en fauna, maar geen goudgeel strand te bekennen. Alleen wind en kleine dorpen en dijken en schapen.

Maar fijn dat dochter het leuk heeft! Is ook goed weer daar nu, meende ik.
Toverspiegel, komt ie!

quote:barbaracartland schreef op 03 juni 2016 @ 20:29:

[...]

Ameland is schitterend, maar ik woonde aan de verkeerde kant van de Waddenzee Met kwelders en heel interessante flora en fauna, maar geen goudgeel strand te bekennen. Alleen wind en kleine dorpen en dijken en schapen.

Maar fijn dat dochter het leuk heeft! Is ook goed weer daar nu, meende ik.Oh, daar zou ik me best een paar maanden kunnen vermaken hoor
Ik bedenk me trouwens net dat ik best een grappige dochter heb. De meesten willen na hun eindexamen naar Cherso of Tenerife of zo, en de mijne gaat dus naar Ameland
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 juni 2016 @ 20:26:

[...]

Daar zit mijn dochter nu ook, op Ameland om precies te zijn. Ze is dol op Ameland, maar elke avond komt ze even met ons (gr)appen Ach lief
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 juni 2016 @ 20:32:

Ik bedenk me trouwens net dat ik best een grappige dochter heb. De meesten willen na hun eindexamen naar Cherso of Tenerife of zo, en de mijne gaat dus naar Ameland

Das best apart ja

Mijn oudste wil volgend jaar een half jaar stage gaan lopen in Azië
quote:SaveAngie schreef op 03 juni 2016 @ 20:34:

[...]

Das best apart ja

Mijn oudste wil volgend jaar een half jaar stage gaan lopen in Azië

Oeps.

Mijn dochter wilde van de zomer naar Roemenië om te gaan vrijwilligen in een weeshuis, maar nadat ik af en toe zo terloops iets had laten vallen over wrakke bussen, dronken chauffeurs en onmetelijk diepe ravijnen heeft ze daar voorlopig maar vanaf gezien.

ik :hartje: de zee, maar woon een beetje uit de buurt

Ben dus wel blij met dit stekkie!

Vandaag lekker een dagje gedobberd en gebubbeld bij het Sanadome
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Mijn zoon wil een paar dagen op de fiets weg. Maar hij en zijn vrienden willen niet al te moe worden, dus kiezen ze een camping op zes en halve kilometer van ons huis, voor de vrienden wordt het dan 10 km oid.
Yes! dank voor het biertje.

Ha, uithuizige dochters zijn kennelijk een thema vandaag. Toevallig had een collega het er ook over. Jammer he, dat ze zo snel groot worden.

Ik zoek juist nog een gezellige puberella die wel haar eigen huis uit wil, maar dan bij ons op de bank chips komt eten en op de dreumes komt passen. Kan ik wat vaker naar een strandtent toe
Nee duhuh, je gaat toch ook niet op vakantie om moe te worden?

quote:fietsie schreef op 03 juni 2016 @ 20:37:

Mijn zoon wil een paar dagen op de fiets weg. Maar hij en zijn vrienden willen niet al te moe worden, dus kiezen ze een camping op zes en halve kilometer van ons huis, voor de vrienden wordt het dan 10 km oid.haha, het echte leven begint kennelijk al op 6 km afstand!
quote:Lady_Voldemort schreef op 03 juni 2016 @ 20:38:

Nee duhuh, je gaat toch ook niet op vakantie om moe te worden?

Nee, dat snap ik. Alleen nu zitten ze zo dicht bij huis dat ze brood moeten halen bij dezelfde bakker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven