Wakker (2016.001)
zondag 8 mei 2016 om 23:26
Wat ontzettend fijn dat de boys een nieuw fijn plekje krijgen en dat Bo en Kane samen blijven. Het is nog te vroeg om anekdotes te delen maar soms zit ik even en dan bedenk ik weer iets en dan moet ik lachen. Soms waren we vol verwondering, soms verbazing maar oh wat was ze altijd behulpzaam en lief.
Ik hoop dat de door MV bedachte Vrijmiboto blijft bestaan.
Ik hoop dat de door MV bedachte Vrijmiboto blijft bestaan.
dinsdag 10 mei 2016 om 17:25
dinsdag 10 mei 2016 om 17:51
Ik heb wat oude foto's van de boys teruggezocht en zo kwam ik ook op oude topics van jaren terug waar MV foto's plaatste en verhalen vertelde over de katten. Zulke mooie foto's van die 2!
Ik wist wel hoe ze waren maar nu is mijn geheugen weer opgefrist.
Mijn man zag ze net voor het eerst en die zei: beeldschoon.
Kane gaat omdat ie zo eenkennig is wel even een uitdaging worden maar dat komt ongetwijfeld goed,a al zal dat wat langer duren. Maar wij hebben ook veel geduld en als ie onder bank wil, mooi laten zitten als ie dat fijn vindt. Mijn man is dan zo'n type die dan een bakje eten en drinken bij de bank zet
Ze zijn in ieder geval samen
Komt goed hier thuis. Ik neem een week verlof om bij ze te zijn hele dagen.
Mijn katten moeten ook wennen maar dat zijn allemaal wel allemansvriendjes dus dat gaat na het eerste gegrom wel over, de boys worden wel geaccepteerd.
En ze zijn geen buitenkatten, Bo Ghi en Kane. Onze tuin is helemaal ommuurd, kunnen ze sowieso niet uit, als ze dat al zouden durven.
Ik wist wel hoe ze waren maar nu is mijn geheugen weer opgefrist.
Mijn man zag ze net voor het eerst en die zei: beeldschoon.
Kane gaat omdat ie zo eenkennig is wel even een uitdaging worden maar dat komt ongetwijfeld goed,a al zal dat wat langer duren. Maar wij hebben ook veel geduld en als ie onder bank wil, mooi laten zitten als ie dat fijn vindt. Mijn man is dan zo'n type die dan een bakje eten en drinken bij de bank zet
Ze zijn in ieder geval samen
Komt goed hier thuis. Ik neem een week verlof om bij ze te zijn hele dagen.
Mijn katten moeten ook wennen maar dat zijn allemaal wel allemansvriendjes dus dat gaat na het eerste gegrom wel over, de boys worden wel geaccepteerd.
En ze zijn geen buitenkatten, Bo Ghi en Kane. Onze tuin is helemaal ommuurd, kunnen ze sowieso niet uit, als ze dat al zouden durven.
woensdag 11 mei 2016 om 03:35
maandag 4 juli 2016 om 19:14
Is er iemand hier? heb even behoefte om mijn hart te luchten. Mijn zoon is weggelopen en mijn vriend wil de kroeg in vanavond omdat ik een paar tegen hem gesnauwd heb.. Ben ik nou gek dat ik dait niet normaal vind en liever heb dat hij bij mij blijft? ik ben nu eigenlijk zo droevig en teleurgesteld,dat ik het eigenlijk niet erg meer vind dat hij als nog zou gaan...
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...