Wakker (2016.001)

02-01-2016 12:25 1534 berichten

Zolang je gezellig doet mag je binnenvallen bij dit niet-groepje.

Op naar topic 2016.999
Alle reacties Link kopieren
quote:IBIopviva schreef op 04 mei 2016 @ 20:11:

[...]

Wel fijn om jou even te zien. Hopelijk is alles goed met je?Alles goed hoor vrouw. Met jou ook?
Hé Ansie
quote:Watervrouw2 schreef op 04 mei 2016 @ 20:50:

Hé Ansie Ha Watervrouw!
quote:Watervrouw2 schreef op 04 mei 2016 @ 18:32:

Floyd heeft een nieuw huisje, bij Marels

Wat fijn!

Wilde hem ook wel, maar weet niet of het goed zou gaan met mijn poezen.
quote:zegmaarAns schreef op 04 mei 2016 @ 20:19:

[...]

Alles goed hoor vrouw. Met jou ook?

gelukkig maar.

ja gaat steeds beter. Ik woon nu in Gelderland, ben bij mij vriend ingetrokken en dat bevalt prima.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Las dat na Floyd ook Bo en Kane een huisje hebben gevonden. Bo en Kane blijven samen. Er wordt (nog) niet gezegd naar wie, maar da's niet het belangrijkste.....
Heel goed nieuws idd
quote:Watervrouw2 schreef op 08 mei 2016 @ 12:06:

Las dat na Floyd ook Bo en Kane een huisje hebben gevonden. Bo en Kane blijven samen. Er wordt (nog) niet gezegd naar wie, maar da's niet het belangrijkste..... Bij mij
Wat fijn dat de boys een goed tehuis krijgen.

Wat lief van jullie!

Wat zou Mylene hier blij mee zijn geweest.

De katten waren haar alles.

Wat kan het forum toch mooi zijn
Wat ontzettend fijn dat de boys een nieuw fijn plekje krijgen en dat Bo en Kane samen blijven. Het is nog te vroeg om anekdotes te delen maar soms zit ik even en dan bedenk ik weer iets en dan moet ik lachen. Soms waren we vol verwondering, soms verbazing maar oh wat was ze altijd behulpzaam en lief.

Ik hoop dat de door MV bedachte Vrijmiboto blijft bestaan.
Nooit te vroeg voor anekdotes......

(moedervanMV leest en post op het in memoriam-topic )
Wat fijn dat de katten een nieuw plekje gevonden hebben.
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
Ans,Fijn je weer te lezen! Je hebt een pbtje..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Yasmijn, wat fijn om te horen dat de twee katten bij jou terecht kunnen. Ik kan het nog niet bevatten. Eerlijk gezed, durfde ik niet eens in het topic te kijken. Het voelt vreemd en en soort van "fout".
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet
Ik heb wat oude foto's van de boys teruggezocht en zo kwam ik ook op oude topics van jaren terug waar MV foto's plaatste en verhalen vertelde over de katten. Zulke mooie foto's van die 2!

Ik wist wel hoe ze waren maar nu is mijn geheugen weer opgefrist.

Mijn man zag ze net voor het eerst en die zei: beeldschoon.

Kane gaat omdat ie zo eenkennig is wel even een uitdaging worden maar dat komt ongetwijfeld goed,a al zal dat wat langer duren. Maar wij hebben ook veel geduld en als ie onder bank wil, mooi laten zitten als ie dat fijn vindt. Mijn man is dan zo'n type die dan een bakje eten en drinken bij de bank zet

Ze zijn in ieder geval samen

Komt goed hier thuis. Ik neem een week verlof om bij ze te zijn hele dagen.

Mijn katten moeten ook wennen maar dat zijn allemaal wel allemansvriendjes dus dat gaat na het eerste gegrom wel over, de boys worden wel geaccepteerd.

En ze zijn geen buitenkatten, Bo Ghi en Kane. Onze tuin is helemaal ommuurd, kunnen ze sowieso niet uit, als ze dat al zouden durven.
Wat onwijs lief dat jij en man die katten nu hebben opgenomen. En nee, het zal niet meevallen, die katten zijn in- en in verwend door Myvje. Maar met alle liefde die jij en man nu tonen gaat het goed komen. Beter zou het niet kunnen, denk ik.
Hallo,

Houden jullie dit topic niet in de lucht?
Nee.

Niks aan zonder Myleentje.
Poeh.

Ik mis het Wakker-topic wel zeg.

Wat doen jullie nu tijdens al die late uurtjes? Kan ik alvast wat ideëen op doen voor mn nachtdiensten straks.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Zwaait even naar Ingelke

Ik mis dit topic ook.

Tijdens de late uurtjes slaap ik gewoon. Maar dat deed ik al
Dag lieverdjes, ik zwaai ook even naar jullie

Er is een stamcafé maar da's het toch niet helemaal..... (3 topics per maand geloof ik )

Verder meeste late uurtjes braaf offline...
Ik mis dit topic ook wel. In ere houden? Ander topic met andere titel? Of misschien zijn er die nu niet of nauwelijks meer forummen?
Is er iemand hier? heb even behoefte om mijn hart te luchten. Mijn zoon is weggelopen en mijn vriend wil de kroeg in vanavond omdat ik een paar tegen hem gesnauwd heb.. Ben ik nou gek dat ik dait niet normaal vind en liever heb dat hij bij mij blijft? ik ben nu eigenlijk zo droevig en teleurgesteld,dat ik het eigenlijk niet erg meer vind dat hij als nog zou gaan...

Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...

Af en toe zijn mannen net zo zinvol als een zak hooi... (zag die term in een ander topic )

Kwam afgelopen weekend terecht in wakker wakker wakkerst ofo. Had ook wel wat.

Verder beetje stamcafé en vragentopic. Meeleesmodus blijf ik ook goed in...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven