Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Blond,

Sterkte. Met nog duizend mooie woorden die op hetzelfde neerkomen.

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Proost op de moeder van Blond!

Ze klinkt echt heel lief, en Blond zelf trouwens ook.
het gaat nu wel heel hard naar het einde toe Blondie

enne, op maman!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik hoop dat ik haar dit morgen weer kan laten zien. Jullie zijn lief. Ik ga proberen te slapen. Maman lijkt diep in rust. en snurkt *WD welke familie smiley illustreert snurken:*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Vandaag een nieuwe school voor mijn middelste kind bezocht. Die gaat de basisschool een jaartje verlengen op een school in de buurt. Wat is het dan ineens een schattig klein mannetje. Volgende week gaat hij op kamp, en dat vindt hij vreselijk. Ik sta in de superactricestand: nonchalant uitstralen 'komt wel goed schatje', maar ondertussen heb ik het erg met hem te doen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Dolfijntje hoe gaat het met jou? Beetje equilibre gevonden?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 03 juni 2016 @ 23:01:

Ik hoop dat ik haar dit morgen weer kan laten zien. Jullie zijn lief. Ik ga proberen te slapen. Maman lijkt diep in rust. en snurkt *WD welke familie smiley illustreert snurken:*Dan hoop ik dat zij jou de billenkoek geeft waar ik geen geefrecht op heb. *fluistert blondmamam iets in over 'tot enkels, me hoela' *
quote:Oudblond schreef op 03 juni 2016 @ 23:05:

Dolfijntje hoe gaat het met jou? Beetje equilibre gevonden? als ik zou weten wat het betekent vast wel

ik vermoed iets van rust? Dan ja, gaat best goed
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:feow schreef op 03 juni 2016 @ 23:03:

Vandaag een nieuwe school voor mijn middelste kind bezocht. Die gaat de basisschool een jaartje verlengen op een school in de buurt. Wat is het dan ineens een schattig klein mannetje. Volgende week gaat hij op kamp, en dat vindt hij vreselijk. Ik sta in de superactricestand: nonchalant uitstralen 'komt wel goed schatje', maar ondertussen heb ik het erg met hem te doen.Kun je hem niet thuis houden van kamp?
If something didn't work the first time, start getting used to that feeling.
Week 10 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 03 juni 2016 @ 23:17:

[...]

Kun je hem niet thuis houden van kamp?

Zou best kunnen, maar is niet nodig en ook niet in zijn belang. Ik vind het lastig om een goede vergelijking te vinden, maar het is zoiets als kinderen die opzien tegen een kinderfeestje, maar zodra ze er zijn de meeste tijd veel plezier hebben, er de tweede keer minder tegenop zien en er vanaf dan goed mee om kunnen gaan.

Hij hangt gewoon nog erg aan mijn rokken en vindt het eng dat ze daar anders eten (lees: heel misschien wel vieze dingen die hij niet zal lusten).

Ik geloof dat voor sommige kinderen een kamp een kwelling zonder nut is, maar bij dit kind is het spookverhaal dat hij vooraf maakt een grotere kwelling dan het kamp zal zijn.
Ik vind het heel bijzonder, Blond, om te lezen hoe je samen met je moeder het laatste stukje levensweg afwandelt. Ik hoop dat het mij gegund zal zijn om dat ook te kunnen en als dat zo zal zijn, dan heb ik alvast iets van jou en maman geleerd.

Hugs!
IMHO
hee dit stamcafé is te fietsen voor mij
very metal
Zonet een hele fijne ontdekking gedaan. Goede vruchtensap is hier, op versgeperste sinasappelsap na (alleen in het seizoen en dat is alweer voorbij) niet te krijgen. Overal wordt kilo's suiker bij gedaan en het beste is pakken 'puur' sap (twee merken, appel, sinasappel en druivensap) maar dat is dan wel uit concentraat en smaakt nogal limonade-achtig.

Maar: Als je de appelsap 50/50 mixt met spa (nou ja, de lokale variant) dan levert dat een heel lekker licht en dorstlessend drankje op!
IMHO
quote:Oudblond schreef op 03 juni 2016 @ 22:26:

[...]

Zijn jullie het weekend wel samen vrij?Ja, fijn hoor
When they go low, we go high. (M.Obama)
quote:Toverspiegel schreef op 03 juni 2016 @ 22:29:

[...]

Dank je! Voel me welkom

Proost op Maman! (en op de man van angie)Dank je Toverspiegel
quote:feow schreef op 03 juni 2016 @ 23:03:

Vandaag een nieuwe school voor mijn middelste kind bezocht. Die gaat de basisschool een jaartje verlengen op een school in de buurt. Wat is het dan ineens een schattig klein mannetje. Volgende week gaat hij op kamp, en dat vindt hij vreselijk. Ik sta in de superactricestand: nonchalant uitstralen 'komt wel goed schatje', maar ondertussen heb ik het erg met hem te doen.Ach gossie, je zou ze graag voor alles willen behbehoeden.
quote:GrimbleGrumble schreef op 03 juni 2016 @ 23:41:

Zonet een hele fijne ontdekking gedaan. Goede vruchtensap is hier, op versgeperste sinasappelsap na (alleen in het seizoen en dat is alweer voorbij) niet te krijgen. Overal wordt kilo's suiker bij gedaan en het beste is pakken 'puur' sap (twee merken, appel, sinasappel en druivensap) maar dat is dan wel uit concentraat en smaakt nogal limonade-achtig.

Maar: Als je de appelsap 50/50 mixt met spa (nou ja, de lokale variant) dan levert dat een heel lekker licht en dorstlessend drankje op!Doen ze daar niet aan ranja's?
I like being a mess. It's who I am.
quote:AllyMcBeal schreef op 04 juni 2016 @ 00:04:

Trusten
quote:Oudblond schreef op 03 juni 2016 @ 23:01:

Ik hoop dat ik haar dit morgen weer kan laten zien. Jullie zijn lief. Ik ga proberen te slapen. Maman lijkt diep in rust. en snurkt *WD welke familie smiley illustreert snurken:*

Ik hoop het ook! Wat je hiervoor schreef, over dat je moeder je voorbeeld is, zijn woorden die je zelden uitspreekt.

En ik durf te wedden dat je moeder vindt dat je veel hoger komt dan haar enkels, dat jullie schouders even sterk zijn en minstens op dezelfde hoogte ...

hakken niet inbegrepen
Hoe is ze de nacht doorgekomen Blondie?

Goh, ik vind het zo heftig om te lezen. Beetje dichtbij.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Goedemorgen.

Een knuffel voor iedereen die er behoefte aan heeft.
Pffff de dood van Muhammed Ali brengt herinneringen aan de laatste dag van mijn pa naar boven.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Voor jou ook een knuffel Wollenstonecraft. Kun je hem gebruiken?

@feow: Je hoort niet vaak dat de basisschool een jaartje verlengd wordt. Wat is jullie overweging geweest?
Goedemorgen. Ik kwam even langs en zag dat er nog geen ontbijt geregeld was.

Sterkte Oudblond!
Snjókorn falla, á allt og alla

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven