Kiki Bertens - Serena Williams
zaterdag 4 juni 2016 om 18:18
zaterdag 4 juni 2016 om 18:53
quote:iceteapeach schreef op 04 juni 2016 @ 18:18:
Ik vond het sinds jaren weer eens een verrassend spannende damesfinale en Muguruza heeft uitstekend gespeeld. Hulde aan Serena, op 35-jarige leeftijd nog nr 1 zijn is een ongewone prestatie binnen het tennis, inclusief pauzes en blessures.
Verheug me op de herenfinale morgen
Zeker hulde aan Serena op haar leeftijd en na haar longembolie enz. Verbazingwekkende carrière. Topvrouw! Jammer voor haar dat ze Steffi Graf nu niet heeft kunnen overtreffen qua aantal gewonnen Grand Slams.
Maar leuk, een nieuwe winnares!
Morgen Nole tegen Murray.
Ik ben voor Murray.
We zullen zien
Ik vond het sinds jaren weer eens een verrassend spannende damesfinale en Muguruza heeft uitstekend gespeeld. Hulde aan Serena, op 35-jarige leeftijd nog nr 1 zijn is een ongewone prestatie binnen het tennis, inclusief pauzes en blessures.
Verheug me op de herenfinale morgen
Zeker hulde aan Serena op haar leeftijd en na haar longembolie enz. Verbazingwekkende carrière. Topvrouw! Jammer voor haar dat ze Steffi Graf nu niet heeft kunnen overtreffen qua aantal gewonnen Grand Slams.
Maar leuk, een nieuwe winnares!
Morgen Nole tegen Murray.
Ik ben voor Murray.
We zullen zien
zaterdag 4 juni 2016 om 19:34
Ja eens. Heb ook eens teruggekeken hoelang Graf nr 1 was, 377 weken. Bizar lang. Ik vind sowieso binnen het damestennis er wat minder spectaculaire wisselingen zijn geweest. Navratilova-Evert waren vaak dé finales, daarna kwam Graf, Seles, Hingis, de zusters Williams. Daartussen ook zeker goede speelsters alleen deze dames hebben het tennis wel gedomineerd in de afgelopen 20-30/40 jaar. Ik zag Mary Pierce in het publiek zitten, mooie vrouw is dat geworden/gebleven zeg. Ik vond haar vroeger nogal een dramaqueen op het veld. Kan ook nog steeds niet wennen aan dat enorme geschreeuw/gekreun, begonnen bij Seles zo'n beetje, zij was wel een kreunkanon tot de max. Zonde, je hoorde soms niks anders
Krijg bijna weer zin om het weer op te pakken .
Krijg bijna weer zin om het weer op te pakken .
wij slapen nooit.