Napraattopic 60

10-05-2016 23:30 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:wizky schreef op 05 juni 2016 @ 18:58:

[...]

Oh, ik denk anders dan jij over klikken. Dat mag natuurlijk niet. Anders denken dan jij. Hoe durf ik!

Ik wil heeeeel erg graag anders denken dan jij, dus heb geen enkele moeite met verschil tussen ons.

En toen je op mij los ging heb ik niet gestaft, deze keer wel.

Ik zie graag mensen die met -in mijn ogen- smerige en ongepaste vergelijkingen komen verbannen worden. Daar hoef ik niet stiekem over te doen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:hatsetats schreef op 05 juni 2016 @ 19:07:

[...]

Gaat het weer over sport? Kan dat op n ander topic aub.
quote:wizky schreef op 05 juni 2016 @ 19:02:

[...]

Ik heb niet zo'n heel prettig weekend helaas. Maar uitzicht op betere tijden. Vooralsnog is het weer mij daarom om het even.

Ik snap ook niet helemaal waarom Ellen een maandban krijgt. Ik snap sowiezo niks van bannen. Een beetje alsof je de baas bent van voetballend nederland en dan alle mensen met een handicap niet meer toelaat in het stadion.Ah, de aap komt uit de mouw. Lekker even je frustratie hier botvieren. Ik begrijp het, ik begrijp het. Hoop dat de situatie snel prettiger voor je wordt. Dan wordt het hier ook weer prettiger.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:hatsetats schreef op 05 juni 2016 @ 19:07:

[...]

Gaat het weer over sport? Kan dat op n ander topic aub.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
OB, je snapt het niet.

Hij heeft geen prettig weekend omdat ie die ban niet begrijpt. Zijn wereldje is echt maar heel klein hoor.
quote:feow schreef op 05 juni 2016 @ 19:07:

[...]

Ik wil heeeeel erg graag anders denken dan jij, dus heb geen enkele moeite met verschil tussen ons.

En toen je op mij los ging heb ik niet gestaft, deze keer wel.

Ik zie graag mensen die met -in mijn ogen- smerige en ongepaste vergelijkingen komen verbannen worden. Daar hoef ik niet stiekem over te doen.Nu maar hopen dat genoeg van jouw vriendinnetjes dit ook doen. De kracht van de meerderheid heet dat. Dáár verwees ik naar in mijn post. Ik kan er niks aan doen dat jij dat niet begrijpt.
quote:Oudblond schreef op 05 juni 2016 @ 19:08:

[...]

Ah, de aap komt uit de mouw. Lekker even je frustratie hier botvieren. Ik begrijp het, ik begrijp het. Hoop dat de situatie snel prettiger voor je wordt. Dan wordt het hier ook weer prettiger.

"Hier"? Je praat erover alsof ik "daar" hoor.

Jammer dat jij mensen graag buitensluit.
Moet ik nog ergens staffen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 05 juni 2016 @ 19:15:

Moet ik nog ergens staffen?Liever niet

Moet ik nog ergens staffen?Ik denk dat alles wel gestaft is ondertussen.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:wizky schreef op 05 juni 2016 @ 19:02:

[...]

Ik heb niet zo'n heel prettig weekend helaas. Maar uitzicht op betere tijden. Vooralsnog is het weer mij daarom om het even.

Hmm, sterkte ermee!

Ik snap ook niet helemaal waarom Ellen een maandban krijgt. Ik snap sowiezo niks van bannen. Een beetje alsof je de baas bent van voetballend nederland en dan alle mensen met een handicap niet meer toelaat in het stadion. Die vergelijking had ik nog niet zo bedacht maar je hebt zeker een punt.

Moet ik nog ergens staffen?Loep me maar gewoon, dan kun je beginnen.
Whizky, ik begrijp dat je mij subtiel voor nsb er uitmaakt. Niet heel chic maar blijkbaar zit je wat dwars. Wil je het er over hebben?
quote:Lady_Voldemort schreef op 05 juni 2016 @ 19:10:

OB, je snapt het niet.

Hij heeft geen prettig weekend omdat ie die ban niet begrijpt. Zijn wereldje is echt maar heel klein hoor.Maar LV, even een zeer oprechte vraag. Er zijn járen geweest waarin jij hetzelfde gedrag vertoonde als ik. Tegenspreken, kont tegen de krib, ageren, noemt u het maar. We zijn zelfs wel eens samen ten strijde getrokken. En nu lijkt het alsof ik met een andere LV praat. Dat mag uiteraard, veranderen staat vrij. Maar ik snap het niet. Moegestreden?
Wizky is een man?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nicotientje schreef op 05 juni 2016 @ 19:18:

Whizky, ik begrijp dat je mij subtiel voor nsb er uitmaakt. Niet heel chic maar blijkbaar zit je wat dwars. Wil je het er over hebben?Het is maar wat je subtiel noemt.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Nicotientje schreef op 05 juni 2016 @ 19:18:

Whizky, ik begrijp dat je mij subtiel voor nsb er uitmaakt. Niet heel chic maar blijkbaar zit je wat dwars. Wil je het er over hebben?

Nee hoor. Heel veel nederlanders waren geen nsb'er en deden gewoon hun burgerplicht.

Ik ben bang van systemen waarin het aantal vinkjes (stafjes/telefoontjes) bepalen hoe iemand is. Los het gewoon op met woorden of negeren. Dat hele systeem is eng en de mensen die het voorstaan cq gebruik van maken vind ik ook niet al te prettig.

Zeker omdat er hier groepen rondwaren die in no-time bannen uitlokken.

Kun je dat begrijpen?
quote:wizky schreef op 05 juni 2016 @ 19:24:

[...]

Nee hoor. Heel veel nederlanders waren geen nsb'er en deden gewoon hun burgerplicht.

Ik ben bang van systemen waarin het aantal vinkjes (stafjes/telefoontjes) bepalen hoe iemand is. Los het gewoon op met woorden of negeren. Dat hele systeem is eng en de mensen die het voorstaan cq gebruik van maken vind ik ook niet al te prettig.

Kun je dat begrijpen?

Is het forum heel belangrijk voor jou?

Ik vind dat je nogal een lading geeft aan het stafje hier.
quote:Lady_Voldemort schreef op 05 juni 2016 @ 19:10:

OB, je snapt het niet.

Hij heeft geen prettig weekend omdat ie die ban niet begrijpt. Zijn wereldje is echt maar heel klein hoor.Sowwy, ik dacht dat hij zoveel 'meer' te doen had maar dat het in RL niet meezat. Ik zal het nog maar eens zeggen: Oudblond: lezen blijft een kunst mevrouw!
quote:Amaqanda schreef op 05 juni 2016 @ 19:26:

[...]

Is het forum heel belangrijk voor jou?

Ik vind dat je nogal een lading geeft aan het stafje hier.Hoe zou jij het vinden als je over een minuut ineens geen toegang meer hebt. Gewoon zonder ooit een waarschuwing te hebben gehad een permaban?
quote:wizky schreef op 05 juni 2016 @ 19:12:

[...]

"Hier"? Je praat erover alsof ik "daar" hoor.

Jammer dat jij mensen graag buitensluit.
quote:wizky schreef op 05 juni 2016 @ 19:28:

[...]

Hoe zou jij het vinden als je over een minuut ineens geen toegang meer hebt. Gewoon zonder ooit een waarschuwing te hebben gehad een permaban?Dat overkomt mij niet. Ik ben geen trol.
quote:wizky schreef op 05 juni 2016 @ 18:45:

[...]Sjit, daar woon ik.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-06-2016 19:57
Reden: Quote verwijderd
% gewijzigd
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 05 juni 2016 @ 19:30:

[...]

Sjit, daar woon ik. Ik wist wel dat je een buurman was en geen buurvrouw
quote:wizky schreef op 05 juni 2016 @ 19:24:

[...]

Kun je dat begrijpen?

De letters en de woorden kan ik begrijpen. De strekking aangaande mijn actie niet.

Allemaal openlijk gebeurt, zowel degene die ik stafte als ik, jawel de staffer, hebben het openlijk aan de orde gehad. En ik was heulemaal zonder groepje heulemaal in mijn up. Net zoals ik dat nu ben, nu jij mij via een omweg beticht van naars.

Ik ging niet voor een ban, ik ging voor een waarschuwing, of verwijdering van de tekst, omdat ik het niet oke vind dat je denkt dat je dingen mag zeggen omdat je nou eenmaal bent wie je bent. Sommige dingen zeg je niet op deze manier, ook niet als je raaskalt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven