Internetdaten - deel 6

16-05-2016 20:13 1341 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 3003 posts is het tijd voor een nieuw topic...

Iedereen mag meeschrijven, zo lang je maar schrijft met respect voor elkaar.

Over internetdaten: de do's en don'ts, gekke ervaringen, leuke en minder leuke ervaringen, tips en lieve woorden als het even niet zo goed gaat.
I am an angel, but when you break my wings I will fly on my broom... ;-)
Ik kom straks even een normale post tikken; maar Syb; de viva tamtam?! Wat is dat? Onze ATWT fans die erachter zijn wie jij bent en haar kennen? Ik zie die link niet helemaal.
Amy: Er staat toch: via via.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
OMG

Het is een lange dag en het is warm, laten we het daar maar op houden. Oftewel; ik schrok
Dag allemaal, was even druk met werk en bijzondere leuke dingen (niet daten). Maar het is weer een beetje rustig en ik heb een beetje bij kunnen lezen:-)

En ik lees een aantal successtory's so far!! Minaa, Mok, Wink (en Treez?). Klinkt heerlijk bij jullie! Het lijkt dan ook ineens zo snel te gaan allemaal. Maar als het goed voelt is het gewoon genieten:-)

Rens, ik was nog benieuwd of je nog had geschreven naar die oproep in het tijdschrift:-)

Ohja en Brennan, wat ontzettend klote zeg. Hoe gaat het nu? Heb je wat afleiding? Geduld hebben...het gaat echt beter worden. En denk maar aan het fuck yes stuk (heb het eindelijk gelezen en vond het wel ff goed om te lezen). Uiteindelijk heb je niks aan een man die niet het fuck yes gevoel heeft. Maar goed, dat maakt het nu niet minder klote.

Pat, jammer weer... En syb ook.Maar wat Fam zegt, misschien is ze net aan het daten en wordt het wel helemaal niks.

En tja wat betreft het wanneer date en kinderen laten ontmoeten... wat goed voelt is goed. Is voor iedereen anders. Mijn kind is nog jong en snapt het niet, laat staan dat ze er zelf iets over vraagt;-) Maar FWB heeft haar wel al gezien, omdat we buren zijn (dus al voordat er wat was tussen ons). Maar we spreken nooit af met haar erbij.

Focus lag even bij andere dingen maar vanavond wel een date! Heerlijk terrasweer. Volgens mij gewoon een leuk iemand dus hopelijk gewoon een leuke avond. En of er iets van een fuck yes gevoel gaat komen: we'll see..

Ohja en buitenlandman is back.. Er is contact maar ik weet niet goed wat ik ervan moet denken.. Of het uit beleefdheid is of dat er echt (nog) interesse is. Ik dat ik binnenkort maar gewoon vraag of hij t leuk om wat te drinken en bij te kletsen (of niet). Dan weet ik dat iig en is het duidelijk.
Wink: Wat leuk zeg van voorjaarsman! Dat zijn de betere verassingen!

Fam: Ik snap wel dat je het daten mist, omdat het iets voor jezelf was. Ik snap ook dat het nu ff niet kan. Het komt wel weer, maar nu is het wel gewoon even k dat je niet echt iets voor jezelf hebt.

Mok: Fijn, geniet van de vlinders!

Pat: Ondanks het mutserige en eikeligge gedoe: zou het niet kunnen dat je soms wat te goedgelovig bent? Als iemand zegt "dat ze zes maanden uit elkaar is en echt wel over hem heen is " hoeft dat niet altijd écht zo te zijn natuurlijk. Ik snap dat je dat van een afstand niet kan ruiken, maar misschien toch nog wat meer "voelsprieten" voor ontwikkelen? Het is irritant genoeg natuurlijk maar ik denk dat veel vrouwen jou gewoon een "lekker tegenaan praten man " vinden en dan komen ze er daarna achter dat er toch nog een ex is en dan ben jij de pineut. Klinkt als psychologie van de koude grond ik weet het, maar ik geloof niet zo erg in toeval. En ik gun je een vrouw met ballen, in plaats van een muts.

Minaa: Voor jou ook fijn dat het zo lekker gaat. Je had gevraagd of Vaste Date nog wel een Vaste date was, of het inmiddels geen relatie was. Ik ben het met je eens dat er velen soorten relaties zijn. Toch voelt het nog steeds als vriendschap +. Ik geef wel veel om hem en hij ook om mij, maar echt "tot over mijn oren en terug" ben ik niet. Als hij iemand zou tegenkomen zou ik het aan de ene kant wel jammer vinden. Je komt er dan niet onderuit dat de manier waarop wij met elkaar omgaan anders wordt. Maar we misgunnen het elkaar niet. Nu date ik niet echt actief maar ik denk dat ik het nu zie als: als er ergens een deur dicht gaat, gaat er ergens anders wel weer één open." Misschien gaan we inderdaad wel lang met elkaar om om het nog onder de noemer "gewoon leuk"te laten vallen, maar we zien ook geen noodzaak om het te veranderen nu.
Nijn: Nee, daar heb ik niet meer naar geschreven. Ik zou buitenlandman ook gewoon vragen of hij wat wil drinken. Nu "hangt het antwoord een beetje ergens in het midden" en dan is het daarna maar duidelijk inderdaad .
Ik moest wel ff gniffelen om t idee dat een 18 jarige jongvolwassene meid zich in n half uur aan een bijna 50er zou gaan hechten, hahaha dat zou wat zijn zeg.

Ik denk dat leeftijd ( ook leeftijd qua gedrag) van kinderen erg meespeelt. Eerlijk gezegd zou ik 2 jaar terug t zelfde als jullie gereageerd hebben denk ik. Toen was ze ( bij tijd en wijle) nog aan t puberen en dus onvoorspelbaar. Had t ws ook niet zo kunnen onderbouwen.

Das nu heeel anders. T is n evenwichtige meid, die serieus studeert en in het leven staat.

Misschien scheelt t ook, er is geen ruzie met haar vader geweest. Voor zover dat kan gaan wij prima met elkaar door 1 deur. Samenwonen wil ik niet ( meer) . En dat weet ik heel zeker. Laat d r nog 2,3 jaar in huis zijn en dan woont ze zelfstandig. Daarna zien we wel weer.

Ik ben 5 jaar gescheiden en dit is de 3de man die ze ontmoet in die 5 jaar. Ik denk dat dat wel te behappen is hoor voor n kind in die leeftijd.

Het aantal gewone vrienden/ vriendinnen dat hier in en uit loopt is vele malen groter en daarvan raken ze ook niet van t rit.

Fam: gewoon zo doorgaan meid!

Syb: jammer....in hoeverre is dat via via betrouwbaar? Je kan toch s n balletje ( via via) opgooien?

Groeten minaa
Nijn, ik leef nog. Het weekend erg verdrietig geweest, nu weer terug in het werk ritme met genoeg afleiding. Ik heb hem vanavond geappt, het voelde niet afgesloten omdat alles koek en ei was de laatste keer dat we elkaar zagen en bij het telefoon gesprek was ik daar te verbaasd voor. Ik geloof niet dat ik nog iets van hem ga horen en dat is prima. Hij heeft zijn keuze gemaakt, ik vind het alleen jammer dat we niet fatsoenlijk afscheid hebben kunnen nemen.

Veel plezier met je date vanavond.

Ik lees nog wel mee met alle verhalen, maar vind het nog even lastig om op alle positiviteit te reageren. Ik gun het jullie allemaal, maar had het graag ook zelf gehad. Maar goed, ook dat wordt waarschijnlijk vanzelf weer beter.
Begrijpelijk Brennan, neem je tijd! Hopelijk heb je voor jezelf nu iets meer af kunnen sluiten, maar onaf zal het toch wel voelen. Prik zijn foto op een deur en koop een paar dartpijltjes, zou dat helpen?
@Brennan; ik heb niet veel gelezen de laatste tijd, maar jou wel. Echt klote voor je meid

@Syb; Jammer van de soort van bezette dame! Op zich niet gek wat Minaa zegt, extra balletje opgooien kan nooit kwaad. Via via hoeft niet altijd betrouwbaar te zijn.

@Nijn; Fijne date! Perfect weer ervoor

@Pat; eens met de rest. Hoe kom jij toch aan die hihi twijfel vrouwen? Moet je je selectieproces eens onder de loep nemen misschien? Wel goed dat je de twijfelaars afkapt nu.

@Mok; wat fijn dat het zo lekker gaat!

@Nona; leuk, festival mannen! Heb je hem nog gezien?

@Wink; hee wat leuk! Spannend wel, maar ach, lekker genieten.

@Fam; dikke voor jou. Snap dat je momenteel geen zin en tijd hebt om te daten. En ach, als die mannen zo graag willen als ze zeggen wachten ze wel

@Rens; goed dat het lekker gaat met vaste date. Heb je hem alweer gezien ondertussen?

Ego; ik ben ondertussen uit geweest met de jongere man, twee keer al ondertussen. Hij is redelijk impulsief, wat ik erg leuk vind. Het feit dat hij zoveel jonger is merk ik niet echt, behalve qua leefomstandigheden (lees studentenhuis gebeuren ) Ik vind hem wel evenwichtig, en hij doet naast z'n studie een hoop goeie dingen.

Hij heeft al laten weten dat het allemaal goed voelt, wat op zich wel grappig is, want op die 2 dates is er helemaal niks gebeurt.

Ik merk dat ik er zelf nogal wat oordelen aan hang in mijn hoofd, terwijl hij er zelf helemaal geen moeite mee heeft. Dingetje is bijvoorbeeld dat hij door het afstuderen ed niet zo ruim bij kas is en we een avondje terras kunnen doen of wat eten. Hij biedt prima alternatieven daarentegen, maar het is een beetje anders dan normaal zeg maar

Ik vind hem wel leuk, maar weet niet of ik hem ook leuk vind zeg maar. Ik kijk nog een beetje vanaf een afstandje naar hem merk ik.
Op zich twee leuke dates gehad dus Amy. Ben benieuwd wat zijn alternatieven voor een avondje terras of wat eten. Als iemand leuke ideeen heeft kan dat ook wel weer wat hebben. Ik denk als je iemand leuk genoeg vindt het niks uitmaakt. Misschien nog een derde date plannen om erachter te komen of je hem echt leuk leuk vindt?

Brennan, ik snap dat het even lastig is al die positieve verhalen. Dat wordt vanzelf weer minder. Fijn dat je zoveel afleiding hebt gehad. Kan me wel voorstellen dat het niet leuk is dat het zo per telefoon afgesloten is. Heeft hij nog niet gereageerd?

En Fam, wat heb jij dat alle mannen bereid zijn rustig op jou te wachten;-)!

Hier: gisteren prima date gehad, lekker op het terras. Maar het is een 'niks-mis-mee-man' (ja hij kwam hier al eerder voorbij) maar verder ook niks. Gewoon een prima man, alles op orde, was grappig etc. Maar ik was te relaxt voelde geen sprankje spanning ofzo. Zie ik ook niet gebeuren. Dus tja, dat gaat hem niet worden. Hij appte na afloop direct of ik het voor herhaling vatbaar vond.. Direct maar eerlijk gezegd dat ik denk van niet... Nog geen reactie gehad..
Amy, je dates klinken leuk, maar begrijp je oordelen ook wel hoor. Mijn date was 5 jaar jonger en werkte al, maar toch merkte ik daar ook verschillen in houding/leefwijze die eigenlijk alleen door leeftijd te verklaren zijn. Kan me voorstellen dat als hij nog studeert dit verschil extra groot is.

Nijn, jammer dat er geen vonkje was gister, maar beter meteen eerlijk over zijn idd.

Ik heb nog wel bericht terug gekregen, hij kon mijn oprechte berichtje wel waarderen en achteraf had hij misschien beter mij in zijn beslissing kunnen betrekken. Achteraf praten is makkelijk, het is gelopen zoals het is, maar het voelt wel beter om dat nog even naar elkaar uitgesproken te hebben.

ESA man is na mijn botte opmerkingen toch gewoon blijven appen, maar hij heeft volgens mij nog steeds geen intenties om af te spreken. Ik merk aan alles dat ik helemaal nog geen zin heb in een date met wie dan ook, dus alleen een beetje app-aandacht is voor nu prima. Ik ga gewoon eerst lekker op vakantie en daarna zie ik het wel weer met daten.
Bren, fijn dat je dat bericht nog terug hebt gehad. Fijne vakantie alvast!

Nijn, ik snap dat wel. Ik heb heel lang geroepen: dingen kunnen ook groeien, maar ik stap daar nu vanaf. Als die sparkle er vanaf het begin niet is, houdt het op en kun je hooguit goede vrienden worden.

Amy, je weet zelf wel of leuk ook echt leuk is. Zie mijn opmerking naar Nijn
@Amy, Viva of via via . Date klinkt leuk en ik denk dat je diep van binnen wel weet of je hem leuk vindt. Komen je twijfels door de leeftijd/situatie en blijf je daarom wat terughoudend of komt het door de man zelf. That's the question . En kan natuurlijk helemaal geen kwaad om het aan te kijken.

@Nijn, ik deel niet je mening 'wat goed voelt is goed' m.b.t. de kinderen. Ik ken mensen die bijna elke 3 maanden een nieuwe partner hebben en deze na 2 weken ook voorstellen aan de kinderen. Zal best goed voelen voor die mensen, ik denk daar toch net ff anders over . En Buitenlandman is terug, voor altijd? Jammer dat die date leuk was maar meer niet. En tja.... ik weet het niet waarom ze wachten, dat zou je aan de mensen moeten vragen die me kennen (al denk ik niet perse dat het een verdienste hoeft te zijn, want afkappen is ook niet mijn sterkste punt).

@Mok, ik denk niet dat het van niets uitgroeit tot iets fantastisch. In basis moet er iets zijn. Hoe groot dat 'iets' moet zijn verschilt denk ik wel per persoon. De een wil vuurwerk, de ander vindt vertrouwd voelen goed genoeg bij wijze van. Ik denk wel dat als het er 'boem' is dat het dan meer voelen dan denken is en dat werkt altijd beter. Ik hoop dat mijn relatie (ooit hahaha) mag starten met 'ohhhhh wat is hij leuk', dan heb ik de helft al gewonnen. Top dat het bij jou zo goed voelt, zien jullie elkaar veel?

@Bren, ik kan me voorstellen dat het fijn is dat er toch een soort afsluiting is. Het was eerst een eenzijdig verhaal. Wellicht met deze rust ook makkelijker te verwerken. Dat je geen zin hebt in verliefde verhalen is logisch, komt wel weer.
Amy. Een leuk uitje of avondje hoeft zeker niet veel te kosten. Waarom moet alles wat kosten. Een strandwandeling bijv. kost niks en is leuk om samen te doen (wel in goed gezelschap ) Zegt ook wat over hem dat hij met leuke ideeën komt.

Wie heeft de gouden tip om dat via een profiel te kunnen zien dat de persoon een twijfelaar is.

Naast de enkele twijfelaars die er steeds komen ook zeker vrouwen die dat niet zijn.

Bren. Het is goed te begrijpen dat positieve verhalen lastig zijn. Fijn dat er wat afleiding was. Van mijn kant geen positieve verhalen. Ik denk ook niet op korte termijn. Ben minder actief online te kijken. Nog wel 3 leuke contacten op de app. Wacht af hoe dat loopt

rens. Ik ben niet te goed gelovig. Mijn voelsprieten zijn vaak juist goed. Valkuil was eerder er te veel in meegaan. Ondanks onderbuik gevoel te merken dat de vrouw twijfel/twijgelgedrag had. Ergens voelde ik het al aankomen. Een paar apps later kwam er een iets andere verklaring ..."En het is niet zo dat ik niet open sta voor een nieuwe relatie, of dat het voor mij te vroeg is, maar zit met mijzelf in de knoei, over mijn eigen zelfvertrouwen en zelfbeeld. Ben gewoon te onzeker over mijzelf."

Gevalletje man komt van mars en een vrouw van Venus. Niet te begrijpen dat dit zo dwars kan zitten om te kunnen daten. Of gewoon een slap excuus. Maar ja dat schrijf je niet zoiets denk ik dan.

Vriendschap + is geen verkeerde naam om het te geven. Ik heb vorig jaar 10 maanden een FWB gehad. Dat ging niet anders voelen en de band was ook niet meer dan dat. Met een andere bewoording aangeven hoeft niet. Als het contact anders gaan voelen kan het altijd nog.

Nijn. Je hebt het eerlijk aangegeven dat het leuk was maar een tweede keer niet. Hij kan teleurgesteld zijn en dat het even duurt voor hij reageert. Helemaal geen reactie kan natuurlijk ook.
Fam, we zien elkaar minstens twee keer per week, ondanks dat we op een uur reizen van elkaar wonen. En ondanks de praktische bezwaren om af te spreken. Het lukt dus best heel goed om elkaar veel te zien.

Klopt wat je zegt hoor, het is voor iedereen verschillend. Ik heb heel lang gedacht dat dat vertrouwde gevoel genoeg was, maar daar neem ik dus geen genoegen meer mee.
Pat: Maar dat is een beetje wat ik bedoelde. Zij lullen eerst een beetje leuk tegen jou aan. Om er dan vervolgens achter te komen dat ze toch zelf nog issues hebben. Maar ja, dat is een beetje hoe jij bent denk ik. Sociaal, een luisterend oor bieden misschien. Dat is ook een mooie eigenschap. Het zou alleen leuk zijn als je er zelf ook eens profijt van hebt in plaats van alleen de nadelen. Maar ja, er gaat inderdaad geen alarm loeien je op een profiel komt van een vrouw die twijfelt. Was dat maar zo.

Nijn: Fijn dat je een leuke date had, maar als er geen sprankel was houd het op inderdaad. Jammer.

Brennan: Hopelijk is het voor jou gevoel nu meer afgesloten. Lekker op vakantie gaan en daarna weer zien.

Amy: Als je twijfelt of je hem leuk vindt of de aandacht, denk ik dat je hem niet écht leuk vindt of ben ik dan te pessimistisch??? Hoeveel jonger is hij dan als hij nog studeert? Of is het een beetje een lang studeerder? Of wil je het niet zeggen, kan ook natuurlijk.

Ik zie date vanavond weer.
@Rens; het gaat niet zozeer om de aandacht, maar meer dat ik een voorzichtigheid inbouw omdat hij zo veel jonger is. Hij is 10 jaar jonger namelijk. En nee, geen langstudeerder.

@Pat; fijn dat er ook nog 'normale' vrouwen voorbij komen

@Fam; zie antwoord Rens, het komt een beetje door de situatie inderdaad. Ik ga er maar niet te veel over nadenken. Ik zie hem deze week weer, en we zien wel hoe dat gaat.

@Bren; closure is fijn. Het hele voorval niet natuurlijk, maar vaak heb je wel een soort afsluiter nodig. Lekker op vakantie!

@Nijn; jammer van je date! Niks-mis-man klinkt me ook bekend in de oren Dacht hij er hetzelfde over, of heb je nog steeds niks gehoord?
@Amy, de situatie zou ik minder laten wegen dan de man zelf, die situatie is tenslotte tijdelijk -> hij wordt vanzelf ouder en gaat aan het werk . Geniet ervan en wie weet!

@Pat, ik denk niet dat je dat op een profiel al kunt zien. Iedereen is daar tenslotte fantastisch . Ik denk wel dat je je eigen gevoel in de gaten moet houden, als dat zegt 'het klopt niet' dan klopt dat waarschijnlijk. Doe je al veel meer geloof ik en je merkt ook dat het daardoor minder lang duurt (en je dus minder hoop hebt). Balen blijft het altijd als je iemand leuk vindt. Onzekerheid is een groot iets hoor, als je geen vertrouwen hebt in jezelf of er zijn issues dan kun je er vol goede moed aan beginnen, maar ze kunnen er toch achter komen dat het toch niet verstandig is. Hier ook wel mensen gelezen die in dat plaatje passen.

@Thee, wat goed! Ik zei van de week nog tegen een vriendin die een date had die geen tijd had, dat hij dat dan niet wil maken. Als je 'het' voelt dan krijg je er energie van en maak je tijd. Als je dat niet doet weet je eigenlijk al genoeg. Ik denk dat wat jij nu voelt zeldzaam is waardoor meerdere mensen hier incl. ikzelf het vaak een kans geven, omdat het nu eenmaal een goede, leuke, aardige bla bla man is. Als je 'het' voelt dan weet je ook dat al het andere nutteloos was. Maar ik ga het straks vast weer proberen te voelen bij de zoveelste 'hij past zo goed man'

@Rens, mail terug . Ik weet het niet wat je tegen Pat zegt, ik ben ook zo (dat weet je) en trek die types niet aan. Zou het niet liggen aan man versus vrouw + wanneer geef je 'de hoop op' op. Elke date is een kans bij wijze van, dus stoppen is altijd een risico je te vergissen. Veel plezier met V+!

Ik zag me daar een leuke man op Tinder. Maar hij blijft in het scherm hangen want ik wil hem niet naar rechts gooien, want ik heb nu geen tijd etc. Die bewaar ik voor als ik weer ga daten (en dan zul je zien dat hij mij niet naar rechts heeft geswiped ).
Amy. Eens met fam. Deze situatie of omgeving (bijv sociaal milieu, bepaald type verkeerde vrienden) waarin hij zit maakt hem niet tot ander persoon nu of in de toekomst. Als student zijn we tenslotte allemaal zo begonnen. Het gebeurd wel vaker dat mensen krapper bij kas zitten. Hij geeft het eerlijk aan. Valt ook wat voor te zeggen

Rens. Wat je zegt over lekker aanlullen en problemen aanhoren was bij de laatste contact juist niet gebeurd. Niet de enige tot nu toe Wat je zegt begrijp ik goed hoor. Daar sta ik ook bewust bij stil. Te veel ruimte probeer ik niet meer te geven. Het is graag of niet. De gesprekken waren gezellig, leuk, luchtig, persoonlijk. Eigenlijk zoals een leuk gesprek meestal gaat. Maar out of the blue komt dit naar boven. Er was gewoon een dag afgesproken voor een week later. Niks aan de hand. Totdat ik begon over een tijdstip. Eerst het antwoord dat ze het pas wist hoe laat de oppas voor de kleine kon. Dat kan. Niet iets om aan te twijfelen. Maar dat het wat langer duurde voor een concreet antwoord gaf al een onderbuikgevoel. Twee dagen voor de date komt het hoge woord eruit. Misschien dat dit een beter beeld geeft dat het altijd van te voren te merken is. Met krulvrouw hetzelfde.

In plaats vanavond de date gezellig bijkletsen met een goede vriendin. Samen de date perikelen bespreken.

fam Er zijn inderdaad mensen die vol goede moed beginnen en toch afhaken. Misschien een idee om print screens te maken van je Tinderman. Weet je in ieder geval nog de naam en de foto's van hem. Bij twijfel zou ik hem gewoon een bericht sturen. Er is een kans dat toch blijkt dat het je type niet is. Of je denkt achteraf, had ik hem maar aangesproken.

Mok. 2 keer per week afspreken is mooi. Zit een echte regelmaat in. Initiatief en de wil van beide. Als het gevoel er is dan krijg je energie en maak je inderdaad tijd. Sport kan eventueel op een andere avond. Zo schuiven van afspraken en er is echt ruimte te maken voor elkaar. Juist wel
@ amy, Viva tamtam, ik voel je (lichte) paranoïa door je eerste reactie stromen.

kijk het maar gewoon aan. Krap bij kas zitten is zo beperkend als je het wil maken. Sommige dingen zijn echt duur, maar er kan een heleboel op een bescheiden budget. Museumkaart, altijd wel iets vrijwel gratis te doen in de stad, koken of picknicken, wandelen, fietsen. Ook uitgaan kan goedkoop. Ja, dure dingen zijn moeilijker, maar eerlijk gezegd zie ik niet in waarom geld betekend dat niets kan. Net zoals meer geld niet helpt voor geluk, helpt het ook niet tegen mensen die zich makkelijk vervelen.

Verder zou ik er gewoon van genieten.

@ bren, doorgaan is helaas de enige weg. Ik vind het nog steeds dat hij je lullig behandeld heeft, maar ik vrees inderdaad dat voor hem de kous af is.

@ fam, ja, het is een luxe-probleem, maar luxe-problemen zijn ook problemen. Het is ook dat ik merk dat ik alleen de serieuze zoekers tref, waarschijnlijk omdat ik dat uitstraal of zo, dus een keer lol hebben is wel moeilijker in dat geval. Er gebeurt gewoon niets meer dan ik ook kan vinden als ik uitga met vrienden ofzo. Het is totaal niet spannend of leuk op deze manier.

De viavia tamtam bestaat helemaal uit personen die mij kennen en mogen en zeker een rectificatie sturen als ze er naast zitten. De bron is niet ver weg van de dame. Zou mij niet verbazen als ik ook wat hoor als ze eventueel weer vrij is.

Verder kan ik uit de bewoordingen en haar gedrag alleen opmaken dat er nog geen sprake was van een lange vaste relatie, maar het zal wel zijn dat ze al exclusief date of halverwege is. De kans dat ik daardoor een positieve reactie krijg is al klein en zeker niet de kans die ik krijg als ze vrij zou zijn. Alleen als het al hopeloos is en ja, dan gaat het vanzelf wel mis.

Overigens vind ik het wel humor dat ik in plaats van het rationele NEXT! te horen krijg dat er nog hoop is. Ik heb uit ervaring geleerd dat ik blijkbaar andere stellen met cement aan elkaar giet door de vrouw leuk te vinden (jong en naíef, dus wel een excuus) en het valt mij op dat het dan zo lang duurt met een :facepalm:-relatie dat ik al geen contact meer heb als het stopt.

Ik heb ook geleerd dat jullie collectieve mening altijd klopt, dus misschien is jullie collectieve kracht beter dan mijn verstand en ervaring.

Latere toevoeging: strooi even wat zout over het scherm als je de laatste paragraaf leest.
Fam, ik zou die man gewoon liken! Andere mannen willen ook op je wachten dus hij misschien ook wel;-) Anders denk je later, had ik nou maar...

En mijn mening zou ik misschien ook wel bijstellen als ik dat soort ervaringen heb in mijn omgeving. Maar totaal niet (mensen die elke 3 maanden kind aan nieuwe partner voorstellen). Heb ook eigenlijk amper ''gescheiden' mensen in mijn omgeving. Maar wat ik via via hoor is gewoon zoals ik het ook zou doen.

Syb, misschien hebben wij zo'n voorgevoel dat die dame het wel eens voor je zou kunnen zijn;-) Maar nee hoor, ik zou lekker verder kijken en daar geen hoop op hebben... Je hoort het vanzelf wel als het anders loopt en dan zie je wel verder.

Pat, ik denk ook niet dat je het altijd kan voorzien. Je lijkt er alert op te zijn. Gelukkig heb je nog wel een gezellige avond gehad.

Bren, toch fijn dat je nog iets gehoord hebt (en dat hij het eigenlijk ook niet zo netjes vond).

Amy, je hebt echt een jonkie aan de haak geslagen!! Hij is nog gewoon met z'n studie bezig? Dan zou ik het niet zo erg vinden dat hij krap bij kas zit. Dat komt dan wel goed.

Date van gisteren heeft niet meer gereageerd... Ik denk dat hij erg teleurgesteld is. Hij stuurde vlak na de date een erg enthousiast appje. Ik snap het ook wel. De date was gewoon gezellig en omdat het gewoon een normale leuke man was kan ik gewoon heel gezellig met iemand ouwehoeren. Dus kan me wel voorstellen (omdat het toch een date is) dat hij dan misschien verwacht dat ik ook leuk vond en een tweede date wel zie zitten. Maar goed, gewoon leuk met iemand kunnen kletsen etc. is nou eenmaal niet voldoende. Maar ja, ik kan ook moeilijk stom of ongezellig gaan doen toch! Heb overigens geen signalen in de romantische richting gegeven ofzo.
*** date update ***

Datum is geprikt dus jullie hebben mail. Tegen die tijd meer informatie.

Mocht er nog iemand meewillen die nog niet gereageerd heeft, stuur me dan een PB!

*** einde update ***
Syb: De zoutpot gevonden en ik denk zelfs zeker te weten dat je droomvrouw om de hoek hunkerend ligt te wachten op je...............

Pat: Misschien val jij dan wel in de categorie : 'niks mis mee man' waar Nijn t over had?

Ik trof dat in serieuze man. Heb daar nog steeds veel (platonisch) contact mee. Ja wij pasten....zeker weten. Alleen ontbrak 'het'. Aantrekkingskracht of hoe je t wil noemen niks niemendal.

Ik had ook totaal niet het gevoel dat er ook maar iéts van sexepiel in deze man zat.

Ow we hadden een hele gezellige tijd kunnen hebben daarvan ben ik overtuigd. Die hebben we nu ook op een vriendschappelijke manier.

Hij date nog steeds en ik heb m aangeraden er toch iets schalks (weet ff geen beter woord) in te gooien. Blijkbaar heeft ie dat wel al zag ik t niet. En volgens hem heeft t effect. Je kunt ook té netjes zijn als je snapt wat ik bedoel.

Als ik zei nog in bed te liggen was zijn reactie iets als : 'slaapkop' of 'ow' of zoiets.

Mijn date nu zegt gewoon dat ie naast me wil liggen.............of dat ie me wakker wil kussen.

T hoeft niet meteen vunzig te worden á la telefoonsex. Maar een beetje....dat moet toch kunnen?

Heb geen idee ook of t dit is. Schoot me zomaar te binnen.

Amy: Als t goed voelt is t goed toch? Wat zou je je druk maken om verschillen? Of denk je dat ze op de lange termijn gaan meespelen?

Mok: Klinkt goed hoor! Knap dat jullie elkaar 2 keer per week zien.

Ik zou t niet voor elkaar krijgen denk ik.

Bren: Is niet meer dan logisch toch dat je even niet tegen positieve berichten kan. Toch mooi dat ie alsnog gereageerd heeft en t meer afgesloten voelt ook al is t achteraf geklets.

Fijne vakantie!

Nijn: Nog andere lijntjes? Nee als t er niet is word t lastig.

Fam: Ik zou die enorm leuke man liken. Ik kwam deze man ook tegen op n moment dat t helemaal niet uitkwam en ik t ook niet verwachtte. Ja ik vond m (een week of 2 ervoor) wel érg leuk. Was dat allang vergeten om eerlijk te zijn. Maar hij zette tinder alleen maar zo nu en dan aan, dus zo kwam het dat ie op zo'n ongelukkig moment opdook. En om eerlijk te zijn ben ik deze weken ook té druk.

Overvolle agenda, vooral met werk en weekend. Huwelijken, verjaardagen de hele santekraam.

Maar zie t lukt ons toch in gestolen uurtjes.

Hier gaat t nog steeds oke. Gisteren is ie 's morgens geweest...........hij na zijn dienst, ik net ervoor.

T was dat ie in de buurt was. Ik ben 's morgens niet op mijn best dus heb m gewaarschuwd.

Maar kijk dat hebben we weer overleefd. En t was wel erg grappig.

Heb nog nooit n date gehad 's morgens om 8 uur, hahaha.

Ws vanmiddag zien we elkaar weer.....ff kijken hoe t loopt.

En anders zondag ofzo, we vinden wel tijd ergens.

Wat betreft leeftijd, hij is ook 6 jaar jonger.

Wat me niet veel uitmaakt. We zitten wel ong in dezelfde levensfase.

Even oude kinderen, zelfde issues. Mijn ex was even oud maar had veel jongere kinderen. Ik geloof dat ik dat lastiger vond. En kroegman was 6 jaar ouder.

T is niet de leeftijd die t m doet. Meer hoe je in t leven staat.

groeten minaa
Minaa, nou onze date vandaag gaat niet door, hij is ziek... 't Is een beetje een krakkemikkig exemplaar de garantie is al verlopen, zei ie. Volgende week hadden we ook iets staan, inclusief overnachting, dus het komt helemaal goed. Bijna twee hele dagen samen,

Haha, als ie niet schrikt van een ochtendkreukelhoofd, dan zit het wel snor, ja

Fam: welja joh, gewoon doen! Of heb je al veel af-en-toe-appers momenteel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven