wie heeft er tattoo??

07-06-2016 17:32 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

ik zit al een tijdje met het idee om een kleine tattoo te nemen.

ik vind ze vaak erg mooi om te zien.

nu vroeg ik me af wie heeft er hier een tattoo?

hoeveel? wat en op welke plaats?

gewoon uit nieuschierig heid.
Ik heb zelf 4 redelijk grote tattoos met veel kleur. Qua pijn, ik vind het zelf niet heel erg pijnlijk. Maar dat is voor iedereen weer anders natuurlijk.
Heb er een aantal, (kleintjes)

maar een spijt.....
Ik heb een schorpioen op mijn rechterschouder die ik 20 jaar geleden heb laten zetten en ik zou er nooit meer een nemen.

Tegenwoordig ben je bijzonder als je er geen hebt - iedereen zit helemaal onder.

En het zijn er vaak hetzelfde plaatjes ook.
Ik heb er 1.

2 sterren die op het rouwkaartje van mijn dochters stonden. Gezet op mijn buik met het as van mijn dochters.

Tzt wil ik er nog 1 aan de binnenkant van mijn enkel. De geboortebloemen van mijn zoons en dochters.
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Ik heb er twee.

Een kleintje op mijn onderrug en een grote op mijn bovenrug.

Er komt ook nog een nummer drie, maar ik twijfel over de plaats.

Binnenkant van mijn pols of mijn enkel.

Heeft iemand ervaring met deze plaatsen?

Ik wil graag weten welke het meeste pijn gaat doen
ik heb er 2, mijn chineese sterrenbeeld op me schouderblad en mijn motto om me been. maar die op me schouderblad wil ik iets anders overheen laten zetten, hij begint aardig te vervagen en vind hem ook lelijk het wordt sowiso een iets met rozen en dan wil het over me halve boven rug laten lopen en als ik kinderen krijg wil ik er nog een paar roosjes bij.
quote:Chili-concarne schreef op 07 juni 2016 @ 18:54:

Heb er een aantal, (kleintjes)

maar een spijt.....vertel!!!
Ik heb er twee, een best grote op m'n ribben en een zin op m'n rug. Idee voor nummer drie is er al, maar moet nog even wachten. Ribben deden zéér, drieënhalf uur, uiteindelijk moeten verdelen in twee sessies zelfs omdat ik na drie uur zo erg lag te trillen dat hij niet meer normaal kon tatoeëren
3, waarvan twee kleintjes (sleutelbeen en binnenkant pols)

ik heb het niet eens gevoeld.

dan een wat grotere..laten zetten toen ik 2 weken 18 was

en wat een spijt heb ik er bij vlagen van gehad.

heel lang nagedacht wat ik er nou mee moest, en nu na 10 jaar heb ik er een ontwerp omheen laten tatoeren.

Dit keer wél goed nagedacht over wat ik dan wilde. Nu ben ik er heel blij mee, ook dat ik geen cover up heb genomen maar een keuze heb gemaakt te werken met wat ik al had. Deze is nu mijn lievelings, en heeft er heel veel meer betekenis door gekregen.

enfin deze is geplaatst op mn ribbenkast en ik heb het wel een paar momentjes een beetje moeilijk gehad. maar tot huilen komt t bij mij niet, gewoon op je tanden bijten en mediteren. en overgeven aan de pijn
Elisabeth1988; wie is dat meisje nou op jouw avatar? ze heeft zo'n grappig hoofd.
very metal
Dan moet je de bewegende versie eens zien:

http://giphy.com/gifs/city-bus-doll-B0vFTrb0ZGDf2
Geen, wel super lang getwijfeld. Altijd bang geweest voor spijt. Wat ik mooi vind is een soort van vleugels boven de billen/onderkant rug (geen idee hoe je dat noemt)
quote:Donuttiezz schreef op 07 juni 2016 @ 23:30:

Geen, wel super lang getwijfeld. Altijd bang geweest voor spijt. Wat ik mooi vind is een soort van vleugels boven de billen/onderkant rug (geen idee hoe je dat noemt)in de wereld der tattoeerders heet dat een trampstamp
quote:Elisabeth1988 schreef op 07 juni 2016 @ 23:27:

very metal
quote:Elisabeth1988 schreef op 07 juni 2016 @ 23:31:

[...]

in de wereld der tattoeerders heet dat een trampstampIk ga erop googlen, misschien ga ik ook nog eens overstag ;)
quote:Elisabeth1988 schreef op 07 juni 2016 @ 23:31:

[...]

in de wereld der tattoeerders heet dat een trampstampIk dacht een aarsgewei. Maar dat zal wel de platte vertaling zijn
quote:girlpower1993 schreef op 07 juni 2016 @ 22:46:

[...]

vertel!!!

In heb ze al 25 jaar.

Niet zo zeer spijt van de tatoeages zelf, maar wel van de plaatsen.

Zomers zijn ze zichtbaar en in mijn huidige baan, mag dat niet.

Dat betekent dus dat ik zomers, hoe warm ook, met lange mouwen loop.

Althans, als ik op mijn werk ben.
quote:Elisabeth1988 schreef op 07 juni 2016 @ 23:27:

Ik heb twee tattoos in mijn decolleté, zo geplaatst dat ze onder een gewoon shirtje niet zichtbaar zijn. Ze hebben te maken met mijn afkomst, ze passen helemaal bij mij en mijn "stijl" en ik ben er nog elke dag superblij mee. Het heeft 2x3 uur geduurd om ze te zetten en het deed flink pijn, vanwege de plek, maar ook omdat ze helemaal ingekleurd zijn. Dat doet meer pijn dan een lijntje of een schaduw oid.

Ondertussen ben ik aan het nadenken over een vervolg. Ik wil dat deze tattoo's verder gaan via mijn schouders naar mijn rug, en uitmonden in een grote backpiece. Nu het geld nog
Slik die kikker!
quote:stippelbeestje schreef op 07 juni 2016 @ 19:09:

Ik heb er twee.

Een kleintje op mijn onderrug en een grote op mijn bovenrug.

Er komt ook nog een nummer drie, maar ik twijfel over de plaats.

Binnenkant van mijn pols of mijn enkel.

Heeft iemand ervaring met deze plaatsen?

Ik wil graag weten welke het meeste pijn gaat doen Ik heb een inieminie op de binnenkant van mn pols, bijna niks van gevoeld. Enkel lijkt me veel pijnlijker, epileren doet daar al zo zeer.
Ik heb er vijf:

- een oudje op mijn schouderblad = door de spanning (want eerste) was het vrij pijnlijk.

- op beide bovenarmen = vond ik niet erg pijnlijk, was goed te doen

- midden op mijn rug = sommige stukken waren enorm pijnlijk, zeker op de rand van mijn schouderbladen vond ik niet fijn

- om mijn enkel = voorkant was net zo iets als bovenarm, rond de enkel redelijk pijnlijk, maar vooral midden achterop was geen grapje

Nummer zes zit in de pijplijn: een trampstamp in de vorm van een Victoriaanse ketting. Ben nog niet helemaal happy met t ontwerp en moet nog weer even wat sparen. Maar dit jaar zal t er wel van komen.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Bovenarm een kleintje, voel je niks van, 25 jaar geleden laten zetten. Tussen mijn schouderbladen (7 jaar geleden) een grote en die deed na 2 uur tekenen echt wel pijn. Toen moest ik nog 2 uur. Geen spijt want beide keren heel goed over nagedacht, ben er nog steeds blij mee.
quote:saaaaar81 schreef op 07 juni 2016 @ 18:02:

[img]https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... b913a3.jpg[/img]

Nou als dat plaatje klopt dan heb ik een zeer hoge pijngrens. Heb op een oranje plaats (binnenkant pols) een tattoo laten zetten en dat voel je echt amper, vond het wel lekker voelen eigenlijk haha

Maar volgens dit plaatje zou ik out ga van de pijn.

Denk dat de kleur blauw echt als puppylikjes aan voelt dan
Hoi hoi,

Ben wel benieuwd naar jullie plaatjes. Zelf heb ik er nog geen, dus hoop hier wat leuke ideeën op te doen.
Tja, ik word er een beetje moe van. Gewoon weer een modetrend. En als die voorbij is, moet iedereen ze weer kwijt. Ik knap er altijd op af.Je bent jong met een mooie tatoeage, je bent oude met rare vlekken op je lijf. Voor mij blijft het een achterbuurt dingetje. Tjeetje, wat zal ik weer een hoop kritiek krijgen nu .
Hier al 25 jaar tattoo's, nog nooit 1 seconde spijt van gehad.!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven