Goede elektrische koelbox
woensdag 8 juni 2016 om 08:48
Voor deze vakantie willen we graag een elektrische koelbox meenemen, die je zowel op 12 als op 220 volt kunt aansluiten.
Ik had er een in de Blokkerfolder gezien, maar die krijgt dramatische recensies op hun website.
Dus even op zoek naar advies hier. Budget is tot 60 euro, maar liefst minder natuurlijk.
Qua formaat dachten we rond de 30 liter, maar groter mag wel. Kleiner liever niet.
Ik had er een in de Blokkerfolder gezien, maar die krijgt dramatische recensies op hun website.
Dus even op zoek naar advies hier. Budget is tot 60 euro, maar liefst minder natuurlijk.
Qua formaat dachten we rond de 30 liter, maar groter mag wel. Kleiner liever niet.
woensdag 8 juni 2016 om 08:59
Wij hebben een Tristar Koelbox 45 EGP Supercool, wel wat duurder, werkt perfect. Goede inhoud, en wanneer je deze heel koud zet kan je hem als vriezer gebruiken. Maakt trouwens weinig geluid.
Wij gebruiken deze koelbox de hele zomer op de boot, voor ons was de investering absoluut waard! Kijk anders eens hier
Wij gebruiken deze koelbox de hele zomer op de boot, voor ons was de investering absoluut waard! Kijk anders eens hier
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
woensdag 8 juni 2016 om 08:59
Ik heb er één gekocht bij Bever, ik denk van Campingaz. Ik ben er tevreden over, maar ik heb niet het idee dat even goed koelt als mijn koelkast thuis. Ik zou er bijvoorbeeld niet snel kip in bewaren bijvoorbeeld. Maar voor de camping voldoet 'ie.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
woensdag 8 juni 2016 om 09:20
Wij hebben een Mobicool thermo-elektrische koelbox. Op de website van de vrijbuiter (volgens mij) staat uitgelegd wat het verschil is tussen de verschillende systemen. Deze koelt goed, niet als een koelkast want dan moet je veel meer geld/gewicht/omvang uitgeven maar ook bij meer dan 35 graden bleef hij werkzaam terwijl de rest van de camping last had van uitvallende boxen.