Ergernissen in de supermarkt 2

16-08-2015 16:24 2981 berichten
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic

Hier het oude topic Ergernissen in de supermarkt 1

I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:Lotte35 schreef op 07 juni 2016 @ 19:47:

[...]

Ditzelfde gevoel heb ik altijd als ik van een meurend openbaar toilet afkom, wat al meurde toen ik er naar binnen ging.

Dan heb ik ook altijd de neiging om tegen de volgende te zeggen: 'Niet van mij hoor' Precies dat ja!
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
quote:Lotte35 schreef op 07 juni 2016 @ 19:47:

[...]

Ditzelfde gevoel heb ik altijd als ik van een meurend openbaar toilet afkom, wat al meurde toen ik er naar binnen ging.

Dan heb ik ook altijd de neiging om tegen de volgende te zeggen: 'Niet van mij hoor' Inderdaad, ik trek dan altijd een smerig gezicht waar ik mee zeg dat het niet van mij is, alsof ze dat geloven
quote:Vera8 schreef op 07 juni 2016 @ 19:51:

[...]

Hmmm.. Zit, as we speak, een handvol dropballen weg te kanen die ik uit datzelfde schap heb meegenomen..

Niet teveel aan die stinkerd terugdenken dan, anders smaken je ballen niet meer
quote:Vera8 schreef op 07 juni 2016 @ 19:51:

Hmmm.. Zit, as we speak, een handvol dropballen weg te kanen die ik uit datzelfde schap heb meegenomen..

quote:OldWood schreef op 07 juni 2016 @ 20:01:

Inderdaad, ik trek dan altijd een smerig gezicht waar ik mee zeg dat het niet van mij is, alsof ze dat geloven Hahaha, ook herkenbaar!
quote:Starshine-2 schreef op 07 juni 2016 @ 12:34:

[img]null[/img]

[...]

Houden. Want aan wie moet je het afgeven? Aan de servicebalie alwaar de medewerker het in zijn eigen zak steekt?

Sneu voor degene die het verloren is, maar een bankbiljet is anoniem.

Een portemonnee geef ik uiteraard wel af, of ik zoek zelf naar een pasje met naam/adres.In een supermarkt (=eigen terrein) houd ik het niet. Op straat wel.
quote:zwitsal_nijntje schreef op 07 juni 2016 @ 13:19:

[...]

En stel je komt onderweg een winkel tegen waar je toch nog even in moet, kun je er niet in want je hebt geen bonnetje.Spullen even in bewaring geven bij de servicebalie of dichtstbijzijnde kassa. Dat doe ik altijd.
Ja hoor, ze zijn er weer: zeurende kinderen over de dino plaatjes. Bij mijn (nieuwe) supermarkt staan ze buiten achter een dranghek En schreeuwen dat ze doen om die plaatjes, en dan ook nog boos worden als je ze zelf wilt houden

N.a.v. dit topic heb ik net met boodschappen doen wel heel netjes iemand voor laten gaan met twee boodschapjes terwijl ik m'n kar met weekboodschaplen aan het uitladen was.
quote:landylover schreef op 07 juni 2016 @ 01:09:

[...]

jij heb humor

Ik hoop er nog altijd zo een te vinden maar ik kom niet verder dan:

eten voor vanavond (wat zouden ze dan gaan eten)

Schoonmaakazijn !!!! (oke, zeer belangrijk blijkbaar)

quote:paper-clip schreef op 10 juni 2016 @ 12:37:

[...]

In de Volkskrant staat in de Zaterdagbijlage altijd een bijzondere

[img]http://www.humoar.com/wp-content/upload ... garita.jpg[/img]
geneet van 't laeve
quote:paper-clip schreef op 10 juni 2016 @ 12:37:

[...]

Hé, je hebt mijn lijstje gevonden

Ik doe vaak inspiratie op in de winkel zelf, vind het altijd moeilijk om vooraf te verzinnen wat ik wil gaan koken en eten - helaas is wat ik wil eten vaak niet wat ik wil koken en vice versa
quote:OldWood schreef op 07 juni 2016 @ 19:44:

[...]

Bah dat is toch zo goor inderdaad.

Als je al zo smerig en zuur ruikt, moet je dat toch zelf ook wel ruiken?

Een ding scheelt wel, je koopt minder om te snaaien als er een stinkerd in je buurt is geweest Misschien gebruikt iemand wel medicijnen waardoor ze zo ruiken, of hebben ze net een opvlieger gehad, daar doe je niets aan hoor.
quote:Bibi1973 schreef op 07 juni 2016 @ 20:39:

[...]

Spullen even in bewaring geven bij de servicebalie of dichtstbijzijnde kassa. Dat doe ik altijd.Is heel handig als 100 andere mensen dat ook doen.
quote:sneeuwwitje1 schreef op 09 juni 2016 @ 20:02:

Ja hoor, ze zijn er weer: zeurende kinderen over de dino plaatjes. Bij mijn (nieuwe) supermarkt staan ze buiten achter een dranghek En schreeuwen dat ze doen om die plaatjes, en dan ook nog boos worden als je ze zelf wilt houden

N.a.v. dit topic heb ik net met boodschappen doen wel heel netjes iemand voor laten gaan met twee boodschapjes terwijl ik m'n kar met weekboodschaplen aan het uitladen was.Ik zeg dan tegen die zeurende kinderen als jij mij 10 euro geeft krijg jij van mij een dinoplaatje. Vinden ze niet leuk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Net naar appie geweest. Dranghekken staan weer buiten. Er was een noeder bij de kassa die vroeg aan me of ik dinoplaatjes spaarde. Ik zei tegen der nee ik spaar het zelf voor mijn buurkindertjes.
quote:Ttass28 schreef op 10 juni 2016 @ 17:27:

Net naar appie geweest. Dranghekken staan weer buiten. Er was een noeder bij de kassa die vroeg aan me of ik dinoplaatjes spaarde. Ik zei tegen der nee ik spaar het zelf voor mijn buurkindertjes.

En toen?

Sloeg ze je vol in je gezicht?
Mensen die hun kinderen gewoon laten rondrennen en er niets van zeggen. Alsof het daar één grote speeltuin is.
quote:Falathiel schreef op 10 juni 2016 @ 17:53:

Mensen die hun kinderen gewoon laten rondrennen en er niets van zeggen. Alsof het daar één grote speeltuin is.Ik stuurde die van mij altijd weg, 'ga maar even iemand anders moeder lastig vallen.'
quote:Falathiel schreef op 10 juni 2016 @ 17:53:

Mensen die hun kinderen gewoon laten rondrennen en er niets van zeggen. Alsof het daar één grote speeltuin is.

Voor mij is de supermarkt een vorm van gratis opvang. En voor mezelf een uitje.

Kind even ver van me wegsturen zodat ik kan bijkomen. Kan kind anderen met een kinderkarretje tegen hun schenen aanrijden en om snoepjes bedelen bij de servicecounter en de andere klanten bestoken omwille van de dinostickers.
quote:Lotte35 schreef op 10 juni 2016 @ 17:33:

[...]

En toen?

Sloeg ze je vol in je gezicht? Nee.
quote:Lotte35 schreef op 10 juni 2016 @ 17:33:

[...]

En toen?

Sloeg ze je vol in je gezicht? Uiteraard, en ze had net een hele tas vol knikkers gekocht, dat was wel handig bij het meppen
Vandaag een viva forumster van dit topic in levende lijve gezien Ik weet het wel zeker.

Zij was heel "zen" bezig haar volle kar uit te stallen op de band en zei, zonder dat ik erom vroeg, dat ik wel ff voor mocht met mijn paar dingentjes.

Ik heb haar daarna vriendelijk bedankt zoals ik dat hier op dit topic heb geleerd
iedereen leest mee
quote:MonicaG schreef op 10 juni 2016 @ 18:25:

Uiteraard, en ze had net een hele tas vol knikkers gekocht, dat was wel handig bij het meppen Jij maakt er meteen wel weer een heel spektakel van hè...
quote:Lotte35 schreef op 10 juni 2016 @ 20:14:

[...]

Jij maakt er meteen wel weer een heel spektakel van hè...

Zolang ik maar zelf niet het middelpunt van dat spektakel ben

Geen ergernis in de supermarkt zelf, maar wel op het parkeerterrein: voor die ene keer dat ik met de fiets kom, ben ik blijkbaar onzichtbaar voor auto's

Ik weet hoe vervelend het is als er uit het niets een fiets voor je auto verschijnt, maar ik blijf overal netjes rechts, maak 'oogcontact' met bestuurders,... en toch moet ik blijkbaar dood gemaakt worden of zo.

Gelukkig rijden ze vaak met hun vensters open en horen ze wel mijn verschrikte 'Ei!', ik schijn nogal een schelle stem te hebben met genoeg volume
Mijn ergernis van vandaag: lege schappen van producten die ik wil kopen. En dan een knul achter de kassa die vraagt of ik alles heb kunnen vinden (alsof hij een oplossing kan bieden).

En twee peuters/kleuters die boven aan de rolhellingbaan gaan zitten en de boel blokkeren. Als je vraagt waar papa of mama zijn: wij mogen spelen op de roltrap van mama en papa

En over dinoplaatjes zal ik het maar niet hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven