Clip in extensions kopen
zaterdag 17 augustus 2013 om 15:54
Hoihoi,
ik ben op zoek naar clip in extensions. Ik zie er zoveel over op google, zoveel verschillende, zoveel prijzen. Maar ik weet niet welke goed zijn, en ik heb het liefst ook niet van die hele dure. Ik woon zelf in Gelderland, dus als jullie nog winkels in de buurt weten, zou ook fijn zijn. Waar hebben jullie ze gekocht? zijn ze fijn? gaan ze lang mee?
ik ben op zoek naar clip in extensions. Ik zie er zoveel over op google, zoveel verschillende, zoveel prijzen. Maar ik weet niet welke goed zijn, en ik heb het liefst ook niet van die hele dure. Ik woon zelf in Gelderland, dus als jullie nog winkels in de buurt weten, zou ook fijn zijn. Waar hebben jullie ze gekocht? zijn ze fijn? gaan ze lang mee?
zaterdag 17 augustus 2013 om 19:05
Wat ook leuk en mooi is, is Flip in hair!
Dat kan je indoen wanneer je wilt en is in superveel kleuren te krijgen.
Het is ook echt een volle bos
Je kan het wassen krullen en stijlen. Je ziet er echt niets van.
Het zit er ook erg snel in trouwens, ook fijn.
Www.flipinhair.nl
Dat kan je indoen wanneer je wilt en is in superveel kleuren te krijgen.
Het is ook echt een volle bos
Je kan het wassen krullen en stijlen. Je ziet er echt niets van.
Het zit er ook erg snel in trouwens, ook fijn.
Www.flipinhair.nl
Leven en laten leven
vrijdag 10 juni 2016 om 10:44
Ik draag al jaren clip ins. De merken waar ik erg tevreden over ben zijn Luxury for Princess en Zascha.
Ik koop altijd gewoon online, woon in Utrecht, maar ben voor Zascha toen naar hun toe gegaan. Zij zitten toevallig in Arnhem dus zou supergeschikt zijn voor je.
Ik heb veel andere merken geprobeerd en die kwamen echt niet in de buurt qua kwaliteit.
Ik koop altijd gewoon online, woon in Utrecht, maar ben voor Zascha toen naar hun toe gegaan. Zij zitten toevallig in Arnhem dus zou supergeschikt zijn voor je.
Ik heb veel andere merken geprobeerd en die kwamen echt niet in de buurt qua kwaliteit.