Het theehuis
vrijdag 21 november 2008 om 14:26
Tip van de dag (mogelijk alleen bestemd voor eigenwijze Erwten):
schilder geen trappen als:
- je hoofd als een ontplofte meloen voelt
- er een kaktus in je keel zit
- je al moest hoesten tot je erbij neerviel
Verflucht inademen blijkt een zeer destructief effect te hebben op hoofd, kaktus en hoesten
Hier geen kliko's voorbij zien waaien gelukkig
Het is nu weer even windstil en de zon schijnt zelfs een beetje.
Irritante foto, die zonder gezicht.
Ik vermoed hetzelfde als Vish: nu even een 'de echte vrouw' op Viva, en volgende week meer een luciferstokjesmodel.
schilder geen trappen als:
- je hoofd als een ontplofte meloen voelt
- er een kaktus in je keel zit
- je al moest hoesten tot je erbij neerviel
Verflucht inademen blijkt een zeer destructief effect te hebben op hoofd, kaktus en hoesten
Hier geen kliko's voorbij zien waaien gelukkig
Het is nu weer even windstil en de zon schijnt zelfs een beetje.
Irritante foto, die zonder gezicht.
Ik vermoed hetzelfde als Vish: nu even een 'de echte vrouw' op Viva, en volgende week meer een luciferstokjesmodel.
Peas on earth!
vrijdag 21 november 2008 om 14:50
kliko... ben nog steeds blij dat het Juna niet was. Die nu toch nog in slaap is gevallen overigens (bedankt Kess )
Avondeten is hier al klaar: prei/aardappelsoep. Alleen nog een afbakbroodje in de oven (zo'n pain de boulogne van de appie) dan een beetje roomboter erop. Jammie! (en nog heel verantwoord ook, afgezien van de roomboter )
Avondeten is hier al klaar: prei/aardappelsoep. Alleen nog een afbakbroodje in de oven (zo'n pain de boulogne van de appie) dan een beetje roomboter erop. Jammie! (en nog heel verantwoord ook, afgezien van de roomboter )
vrijdag 21 november 2008 om 14:55
Soep!
Goed idee, hoewel Xan vindt dat soep alleen op zaterdag of zondag hoort (ben even vergeten welke van de twee en waarom precies....). Ik ben vóór soep.
Net even stem uitgeprobeerd... Bovenstaande stukje klinkt dan als:
..oed id...., ...oewel X.....n ...indt dat s....ep all.....n ...p za....terd....g ....f z...nd....g ho....rt
Heel spannend dus
Goed idee, hoewel Xan vindt dat soep alleen op zaterdag of zondag hoort (ben even vergeten welke van de twee en waarom precies....). Ik ben vóór soep.
..oed id...., ...oewel X.....n ...indt dat s....ep all.....n ...p za....terd....g ....f z...nd....g ho....rt
Heel spannend dus
Peas on earth!
vrijdag 21 november 2008 om 15:03
Erwtje....
Soep op zondag hóórt ook. Gewoon. Omdat het zo hoort.
Recept:
25 gram boter
lepel olijfolie
600 ml groenteboullion
500 ml melk
1 ui
2 middelgrote aardappels
4 preisels/preien/stengels prei of hoe je het ook wilt noemen.
Prei, boter en olie, aardappel (in blokjes) en ui in grote pan doen, zacht laten worden op laag vuur, bouilon en melk erbij, koken en pureren met staafmixer.
Ik vond deze versie tikkie saai, dus heb er nu een paprika en een zooi knoflook doorgegooid, eens kijken of het daar wat meer smaak van krijgt. Volgens mij wel.
Soep op zondag hóórt ook. Gewoon. Omdat het zo hoort.
Recept:
25 gram boter
lepel olijfolie
600 ml groenteboullion
500 ml melk
1 ui
2 middelgrote aardappels
4 preisels/preien/stengels prei of hoe je het ook wilt noemen.
Prei, boter en olie, aardappel (in blokjes) en ui in grote pan doen, zacht laten worden op laag vuur, bouilon en melk erbij, koken en pureren met staafmixer.
Ik vond deze versie tikkie saai, dus heb er nu een paprika en een zooi knoflook doorgegooid, eens kijken of het daar wat meer smaak van krijgt. Volgens mij wel.
vrijdag 21 november 2008 om 15:04
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 21 november 2008 @ 14:55:
Soep!
Heel spannend dus
Zaterdag. Want op zaterdag aten wij vroeger ook altijd soep. En ik hou niet van soep. Dus probeerde ik altijd bij een vriendinnetje te blijven eten. Maar waarom het dan persé op zaterdag moest? Beats me...
We zijn blauw en massief deze week. Zoveel is wel duidelijk. Zal inderdaad wel één of ander statement zijn wat er volgende week plotseling niet meer toe doet. Kistjes? Veters los? Bij mij komt ze maar tot haar kuiten in beeld!
Soep!
Heel spannend dus
Zaterdag. Want op zaterdag aten wij vroeger ook altijd soep. En ik hou niet van soep. Dus probeerde ik altijd bij een vriendinnetje te blijven eten. Maar waarom het dan persé op zaterdag moest? Beats me...
We zijn blauw en massief deze week. Zoveel is wel duidelijk. Zal inderdaad wel één of ander statement zijn wat er volgende week plotseling niet meer toe doet. Kistjes? Veters los? Bij mij komt ze maar tot haar kuiten in beeld!
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 21 november 2008 om 15:09
Kess, moet je even F11 doen (en als je dan nog een keer F11 doet, heb je weer gewoon scherm)
Soep is soms ook saai, maar Xan&Erwt-versie van soep is:
- soep
- stokbroodjes
- tapenade
- brie
- kruidenbter
- olijven
- en nog meer... zoveel meer dat de soep er nog nauwelijks toe doet
Preisels
Soep is soms ook saai, maar Xan&Erwt-versie van soep is:
- soep
- stokbroodjes