Napraattopic 61
dinsdag 7 juni 2016 om 17:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 12 juni 2016 om 13:42
quote:S-Meds schreef op 12 juni 2016 @ 09:52:
[...]
slechte actAch, hoe minder vaak iets voorvalt, hoe langer je erover blijft doorlullen. Denk maar aan die keer dat Nederland wereldkampioen werd, bijvoorbeeld. Of de atoombom op Hiroshima.
[...]
slechte actAch, hoe minder vaak iets voorvalt, hoe langer je erover blijft doorlullen. Denk maar aan die keer dat Nederland wereldkampioen werd, bijvoorbeeld. Of de atoombom op Hiroshima.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 12 juni 2016 om 13:50
quote:Very__Cherry schreef op 12 juni 2016 @ 13:42:
[...]
Ach, hoe minder vaak iets voorvalt, hoe langer je erover blijft doorlullen. Denk maar aan die keer dat Nederland wereldkampioen werd, bijvoorbeeld. Of de atoombom op Hiroshima.Of toen de FCT door de kut KNVB werd gedegradeerd en het faillissement moet aanvragen
Nederland is nooit wereldkampioen geweest VC, toch? Wel Europees kampioen, 1988, ik was hoogzwanger en kon derhalve niet mee feesten .
[...]
Ach, hoe minder vaak iets voorvalt, hoe langer je erover blijft doorlullen. Denk maar aan die keer dat Nederland wereldkampioen werd, bijvoorbeeld. Of de atoombom op Hiroshima.Of toen de FCT door de kut KNVB werd gedegradeerd en het faillissement moet aanvragen
Nederland is nooit wereldkampioen geweest VC, toch? Wel Europees kampioen, 1988, ik was hoogzwanger en kon derhalve niet mee feesten .
zondag 12 juni 2016 om 14:07
quote:yasmijn schreef op 12 juni 2016 @ 13:57:
In 74 en 78 zaten we in de finale. Beide keren moesten we het afleggen. In 74 tegen de Duitsers (hell) en in 78 tegen Argentina.
Ik herinner me beiden nog als de dag van gisteren.Zie je? Maar twee keer gebeurd en je raakt er niet over uitgepraat.
In 74 en 78 zaten we in de finale. Beide keren moesten we het afleggen. In 74 tegen de Duitsers (hell) en in 78 tegen Argentina.
Ik herinner me beiden nog als de dag van gisteren.Zie je? Maar twee keer gebeurd en je raakt er niet over uitgepraat.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.