Het stamcafé XV
vrijdag 3 juni 2016 om 18:52
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
zondag 12 juni 2016 om 18:10
Houden zo Dolfijntje. Als we heen en terug naar Maman of schoonvader rijden eten we tegen beter weten in af en toe toch langs de snelweg. Bij Den Bosch is er zo'n groot gedoe met o.a. Subway. Ik word al misselijk als ik daar gewoon langs loop. De geur!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 12 juni 2016 om 18:43
Leo, ik ging er eigenlijk van uit dat jij al een week aan het graven bent om die kelder van je uit te breiden met een kroeg.
En ook dat de ban van Star een dekmantel is voor het inslaan van grote hoeveelheden coctailglazen, drank en kersjes.
En dat LV nog even gewoon moet doemaren voor ze het beddengoed fris gewassen en vacuümverpakt aan komt leveren.
En ook dat de ban van Star een dekmantel is voor het inslaan van grote hoeveelheden coctailglazen, drank en kersjes.
En dat LV nog even gewoon moet doemaren voor ze het beddengoed fris gewassen en vacuümverpakt aan komt leveren.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 12 juni 2016 om 18:47
quote:feow schreef op 12 juni 2016 @ 18:43:
Leo, ik ging er eigenlijk van uit dat jij al een week aan het graven bent om die kelder van je uit te breiden met een kroeg.
zondag 12 juni 2016 om 18:55
quote:feow schreef op 12 juni 2016 @ 18:43:
Ja, alles klopt maar pas over een jaar he.
Komt van Willem dus dan is het waar.
Ja, alles klopt maar pas over een jaar he.
Komt van Willem dus dan is het waar.
zondag 12 juni 2016 om 19:06
quote:hatsetats schreef op 12 juni 2016 @ 18:57:
[...]
Jij met je cornetto op zondag
Vinnik lekker. En niet alleen op zondag. Doen we door de week ook vaak. En ik kan de kc wel gebruiken. Ben door alle stress 2 kilo kwijtgeraakt en dat moest zeker niet. Carbonara met spek en kaas en pasta zit ook vol met kc
Als met Kane alles goedgaat heb ik ze er eind volgende week wel weer bij.
[...]
Jij met je cornetto op zondag
Vinnik lekker. En niet alleen op zondag. Doen we door de week ook vaak. En ik kan de kc wel gebruiken. Ben door alle stress 2 kilo kwijtgeraakt en dat moest zeker niet. Carbonara met spek en kaas en pasta zit ook vol met kc
Als met Kane alles goedgaat heb ik ze er eind volgende week wel weer bij.
zondag 12 juni 2016 om 19:14