Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Alle reacties Link kopieren
Fietsie dat klinkt leuk allemaal. Hier is man morgen ook vrij, ik hoop te gaan werken en hem het huishouden te laten doen En hij heeft beloofd om morgen een nieuw lappie voor me uit te zoeken. Waar mijn oog op viel vindt hij geen goed plan en dusss... mag hij het regelen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:yasmijn schreef op 12 juni 2016 @ 19:44:

Ik ga op zoek naar die saus.

Wat een zwarte dag voor alle homomensen in de wereld en vooral in Orlando. Afschuwelijk.

Ongelooflijk.

Inderdaad een zwarte dag.
Het is nog veel erger dan ik eerder op het journaal zag: 50 doden en nog heel veel mensen in kritieke toestand. En opgedragen aan IS, maar uitgevoerd uit pure homohaat. Niet te begrijpen, niet te bevatten.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Bah ellende.
Ik heb een condoleance geplaatst op de FB van Pulse Orlando.
Ik heb mijn profielfoto aangepast.

Mijn tijdlijn overstroomt van de berichten.

50 doden.

Mijn god......
ja ongelofelijk dat mensen andere mensen dit aan kunnen doen, puur en alleen om van wie ze houden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Oudblond schreef op 12 juni 2016 @ 20:06:

Het is nog veel erger dan ik eerder op het journaal zag: 50 doden en nog heel veel mensen in kritieke toestand. En opgedragen aan IS, maar uitgevoerd uit pure homohaat. Niet te begrijpen, niet te bevatten.Oh wat vreselijk weer. Uit naam van welke god dan ook wordt andere mensen zo veel leed aangedaan. Kan religie niet worden afgeschaft?
Echt walgelijk.
quote:Oudblond schreef op 12 juni 2016 @ 19:47:

Fietsie dat klinkt leuk allemaal. Hier is man morgen ook vrij, ik hoop te gaan werken en hem het huishouden te laten doen En hij heeft beloofd om morgen een nieuw lappie voor me uit te zoeken. Waar mijn oog op viel vindt hij geen goed plan en dusss... mag hij het regelen.Dat doe je goed!
quote:fietsie schreef op 12 juni 2016 @ 20:36:

[...]

Oh wat vreselijk weer. Uit naam van welke god dan ook wordt andere mensen zo veel leed aangedaan. Kan religie niet worden afgeschaft?Graag. Religie en geweren de wereld uit, liefde en betaalbare lekkere sandwiches erin.
IMHO
quote:GrimbleGrumble schreef op 12 juni 2016 @ 20:47:

[...]

Graag. Religie en geweren de wereld uit, liefde en betaalbare lekkere sandwiches erin.
quote:GrimbleGrumble schreef op 12 juni 2016 @ 20:47:

[...]

Graag. Religie en geweren de wereld uit, liefde en betaalbare lekkere sandwiches erin.Ik ben voor!
Wapens heb je toch nodig, zelfs als er geen religie meer zou zijn. Die vlieger gaat niet op.
quote:yasmijn schreef op 12 juni 2016 @ 20:54:

Wapens heb je toch nodig, zelfs als er geen religie meer zou zijn. Die vlieger gaat niet op.You tell em girl!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Wapens heb je toch nodig, zelfs als er geen religie meer zou zijn. Die vlieger gaat niet op.Helaas zijn er ook nog boeven die geen religie als uitgangspunt hebben natuurlijk.

Wapens heb je toch nodig, zelfs als er geen religie meer zou zijn. Die vlieger gaat niet op.

En religie zal nooit verdwijnen.

Maar een mens mag dromen, hè? You may say I'm a dreamer...
IMHO
Niet dat uitgekauwde liedje aub!!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 12 juni 2016 @ 21:18:

Niet dat uitgekauwde liedje aub!!!Er is een reden dat het uitgekauwd is - ik vind het mooi.
IMHO
quote:fietsie schreef op 12 juni 2016 @ 21:13:

[...]

Helaas zijn er ook nog boeven die geen religie als uitgangspunt hebben natuurlijk.Ik bedoel het heel anders.
quote:GrimbleGrumble schreef op 12 juni 2016 @ 21:17:

[...]

En religie zal nooit verdwijnen.

Maar een mens mag dromen, hè? You may say I'm dreamer...

Hee!

Verder verschrikkelijk Orlando

Zo erg als mensen niet gewoon van anderen mogen houden, gewoon, omdat ze die persoon speciaal vinden.

Later is nu
quote:GrimbleGrumble schreef op 12 juni 2016 @ 21:19:

[...]

Er is een reden dat het uitgekauwd is - ik vind het m

ooi.Ik vind t vreselijk echt
quote:hatsetats schreef op 12 juni 2016 @ 21:25:

[...]

Ik vind t vreselijk echt
IMHO
quote:Dreamer schreef op 12 juni 2016 @ 21:25:

[...]

Hee!

Verder verschrikkelijk Orlando

Zo erg als mensen niet gewoon van anderen mogen houden, gewoon, omdat ze die persoon speciaal vinden.

[afbeelding]thx, die is heel mooi als profielfoto voor mijn fb
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:GrimbleGrumble schreef op 12 juni 2016 @ 21:34:

[...]

Wat n agressieve smiley

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven