Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 14 juni 2016 @ 19:26:

Ligt het nou aan mij of komt ieder jaar dat item wéér op tv/nieuws dat berenklauwvocht brandblaren veroorzaakt?

Het werd net gebracht als groot nieuws en zegt het voort en zo.

Ik dacht alleen maar huh? Dat is toch al eeuwen bekend?Ik kan me van mijn jeugd zelfs herinneren dat ik die dingen niet mocht aanraken
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 14 juni 2016 @ 19:23:

[...]

Ik hoopte gisteren met mijn kop in het zand dat het met een sisser af zou lopen. Ik ben het zo zat met al dat ziek zijn. Vanavond alleen nog even zussen-overleg over Maman: die wordt morgen ontslagen uit het ziekenhuis en er is nog geen plaats in het tehuis Hoe dat moet???? Ik zie er tegenop om mijn forfait aan te kondigen bij zussen, maar ik heb man beloofd dat ik geparkeerd blijf op de bank en rust.

Kom jij je werkdagen een beetje door, krijg jij wat rust gepakt?Ze hebben er echt niets aan als jij nog zieker wordt OB, je vraagt teveel van jezelf nu en dat is vast niet wat je moeder wil. Dus luister naar je man
I like being a mess. It's who I am.
quote:BridgetteDubois schreef op 14 juni 2016 @ 19:29:

Oudblond, doe rustig aan hoor. Je lijf waarschuwt niet voor niks. Maar het is wel een vervelend moment zo met je moeder inderdaad. Hopelijk komt er gauw een rustigere periode aan voor jullie.Humor van man en mij is intussen zo zwart dat we tegen elkaar zeggen dat het na de begrafenis wel weer een keer rustiger zal worden. Maar we zijn dan ook al bijna twee jaar constant in deze 'verzorg- zorgen-regelen-verdriet-afscheids'- modus. Eerst met schoonmoeder (en -vader) en rond haar overlijden ging het steeds mis met mijn moeder. Het kruipt blijkbaar echt in mijn lijf dat gewoon niet sterk is.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 14 juni 2016 @ 19:24:

Kittens als je nou naar Ally gaat dan kom ik ook een bakkie doen En dat museum is wel heel mooi hoor.

OB, sterkte!

En Gefeliciteerd met alle jarige kinders enzo

Gezellig, een mini-meet!

Jullie wonen wel een eindje weg, maar zo haal ik mijn treinkaartje er goed uit.
Ow Oudblond wat naar dat je Maman het ziekenhuis uit moet. Enerzijds snap ik het wel, zo'n duur ziekenhuisbed als ze daar toch niet veel extra meer voor haar kunnen doen, maar naar huis is toch ook geen optie? Al vind ze het zelf vast wel prima... Wanneer is er wel plaats in het tehuis?

Enne... Zelf lekker onder je dekentje blijven hè?
The owls are not what they seem
quote:AllyMcBeal schreef op 14 juni 2016 @ 19:31:

[...]

Ze hebben er echt niets aan als jij nog zieker wordt OB, je vraagt teveel van jezelf nu en dat is vast niet wat je moeder wil. Dus luister naar je man Dank je Ally. Dat 'luister naar je man' ga ik hem laten lezen: hij komt niet meer bij want ik ben nogal eigenzinnig. Maar zonder dat hij het door heeft luister ik best heel vaak naar zijn advies. En nu heeft hij inderdaad helemaal gelijk en hij weet hoe moeilijk ik dat vind en hij helpt me op een hele fijne manier om over mijn eigen karakter heen te stappen.
quote:Oudblond schreef op 14 juni 2016 @ 19:41:

[...]

Dank je Ally. Dat 'luister naar je man' ga ik hem laten lezen: hij komt niet meer bij want ik ben nogal eigenzinnig. Maar zonder dat hij het door heeft luister ik best heel vaak naar zijn advies. En nu heeft hij inderdaad helemaal gelijk en hij weet hoe moeilijk ik dat vind en hij helpt me op een hele fijne manier om over mijn eigen karakter heen te stappen.Slim en lief die man van jou
When they go low, we go high. (M.Obama)
Heb je nog veel pijn ervan Oudblond? Ik weet dat mijn dochter eerst echt heel veel pijn had, maar zodra de 1e AB erin zat ging het eigenlijk al een stuk beter...
Star! Wat fijn dat je er weeeeer bent! Trashen is echt anders zonder jou...

Nierbekkenontsteking is naar. Ik had er ooit een en dat was heel vervelend. Beterschap!
Bij mij ook Bridge. De pijn is nu goed te verdragen. Vannacht tot een uurtje of 10 vanochtend
Wij krijgen er een huisgenootje bij

In maart is onze poes plotseling op 3 jarige leeftijd overleden en onze kater voelt zich sindsdien alleen. Maar het deed voor mij nog teveel verdriet om gelijk een nieuwe kat erbij te nemen.

Maar vind het toch ook zielig voor onze kater dus eind augustus is het zover. Nog even om eraan te wennen dus
quote:Oudblond schreef op 14 juni 2016 @ 19:49:

Bij mij ook Bridge. De pijn is nu goed te verdragen. Vannacht tot een uurtje of 10 vanochtend Was het toen het ergst?
quote:BridgetteDubois schreef op 14 juni 2016 @ 19:51:

In maart is onze poes plotseling op 3 jarige leeftijd overleden en onze kater voelt zich sindsdien alleen. Maar het deed voor mij nog teveel verdriet om gelijk een nieuwe kat erbij te nemen.

Maar vind het toch ook zielig voor onze kater dus eind augustus is het zover. Nog even om eraan te wennen dus Wat fijn Brie!
Wat fijn Bridge dat jullie gezinsuitbreiding krijgen
Ja ik heb er veel zin in. Ook een keer een kitten, bij een Ragdoll cattery vandaan. Met stamboom dus ook getest etc. Nog nooit een raskat gehad dus vind het eigenlijk heel spannend.

Toch voelt het ook dubbel, omdat ik onze poes echt nog heel erg mis. Het was een luidruchtig monstertje, en het is sindsdien zo stil in huis!
quote:BridgetteDubois schreef op 14 juni 2016 @ 19:52:

[...]

Was het toen het ergst?Ik wist niet meer waar blijven van de pijn rond 3 uur. Man vond me een half uur later ijlend en huilend op het toilet. Die was niet blij dat ik hem niet wakker gemaakt had
quote:BridgetteDubois schreef op 14 juni 2016 @ 19:51:

Maar vind het toch ook zielig voor onze kater dus eind augustus is het zover. Nog even om eraan te wennen dus Voorpret/dromen over een kitten
quote:Oudblond schreef op 14 juni 2016 @ 20:03:

[...]

Ik wist niet meer waar blijven van de pijn rond 3 uur. Man vond me een half uur later ijlend en huilend op het toilet. Die was niet blij dat ik hem niet wakker gemaakt had Ja dit herken ik van mijn dochter. Ik ben toen echt heel erg geschrokken. In het tijdsbestek van een halfuur veranderde ze zo, en leek ze niet meer helemaal "bij"
quote:Oudblond schreef op 14 juni 2016 @ 20:03:

[...]

Ik wist niet meer waar blijven van de pijn rond 3 uur. Man vond me een half uur later ijlend en huilend op het toilet. Die was niet blij dat ik hem niet wakker gemaakt had daar zou ik ook niet heel blij van zijn geworden jongedame
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
leuk Brie, kittens zijn zo schattig
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 14 juni 2016 @ 20:17:

leuk Brie, kittens zijn is zo schattig Ja he
Maar leuk Brie! Ik zou ook graag weer een kat er bij willen, maar ik mag niet
quote:Kittens schreef op 14 juni 2016 @ 20:20:

[...]

Ja he
Wat leuk Brie!

Ik erger me mateloos aan al die pubers hier. Kan het niet gewoon een 18+ forum worden?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Moirai schreef op 14 juni 2016 @ 20:30:

Ik erger me mateloos aan al die pubers hier. Kan het niet gewoon een 18+ forum worden?Graag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven