Het stamcafé XV
vrijdag 3 juni 2016 om 18:52
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
dinsdag 14 juni 2016 om 19:22
dinsdag 14 juni 2016 om 19:23
quote:yasmijn schreef op 14 juni 2016 @ 18:58:
Blond dan toch! Doe je lekker kalm aan?
Ik hoopte gisteren met mijn kop in het zand dat het met een sisser af zou lopen. Ik ben het zo zat met al dat ziek zijn. Vanavond alleen nog even zussen-overleg over Maman: die wordt morgen ontslagen uit het ziekenhuis en er is nog geen plaats in het tehuis Hoe dat moet???? Ik zie er tegenop om mijn forfait aan te kondigen bij zussen, maar ik heb man beloofd dat ik geparkeerd blijf op de bank en rust.
Kom jij je werkdagen een beetje door, krijg jij wat rust gepakt?
Blond dan toch! Doe je lekker kalm aan?
Ik hoopte gisteren met mijn kop in het zand dat het met een sisser af zou lopen. Ik ben het zo zat met al dat ziek zijn. Vanavond alleen nog even zussen-overleg over Maman: die wordt morgen ontslagen uit het ziekenhuis en er is nog geen plaats in het tehuis Hoe dat moet???? Ik zie er tegenop om mijn forfait aan te kondigen bij zussen, maar ik heb man beloofd dat ik geparkeerd blijf op de bank en rust.
Kom jij je werkdagen een beetje door, krijg jij wat rust gepakt?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 14 juni 2016 om 19:27
quote:Kittens schreef op 14 juni 2016 @ 19:22:
[...]
Maar ik haal het niet voor vaderdag! Of dat museum moet wel héúl leuk zijn.
Kom ik een andere x bij jou langs. Koop wel een extra treinkaartje bij het Kruidvat. Moeten jullie wel in het weekend kunnen Nou vooruit dan
[...]
Maar ik haal het niet voor vaderdag! Of dat museum moet wel héúl leuk zijn.
Kom ik een andere x bij jou langs. Koop wel een extra treinkaartje bij het Kruidvat. Moeten jullie wel in het weekend kunnen Nou vooruit dan
I like being a mess. It's who I am.
dinsdag 14 juni 2016 om 19:27
dinsdag 14 juni 2016 om 19:29
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 14 juni 2016 @ 19:26:
Ligt het nou aan mij of komt ieder jaar dat item wéér op tv/nieuws dat berenklauwvocht brandblaren veroorzaakt?
Het werd net gebracht als groot nieuws en zegt het voort en zo.
Ik dacht alleen maar huh? Dat is toch al eeuwen bekend?Ik dacht precies hetzelfde maar er zijn dus altijd weer mensen die het niet weten blijkt.
Ligt het nou aan mij of komt ieder jaar dat item wéér op tv/nieuws dat berenklauwvocht brandblaren veroorzaakt?
Het werd net gebracht als groot nieuws en zegt het voort en zo.
Ik dacht alleen maar huh? Dat is toch al eeuwen bekend?Ik dacht precies hetzelfde maar er zijn dus altijd weer mensen die het niet weten blijkt.
I like being a mess. It's who I am.