Het theehuis
zaterdag 22 november 2008 om 14:45
Jullie kinderen zijn grappig
(nee, dat betekent niet dat ik jouw oudste kom ophalen Eow ).
Ik ben te dom voor eBay, om de een of andere reden snap ik het gewoon niet
Xan: zo, ik maak de trap schoon, dan kun jij mooi die halvemaantjes opplakken.
Erwt: ik?! , maar euhm... dat kán ik niet.
Xan: welles, tuurlijk wel.
Erwt: ow, okee...
(nee, dat betekent niet dat ik jouw oudste kom ophalen Eow ).
Ik ben te dom voor eBay, om de een of andere reden snap ik het gewoon niet
Xan: zo, ik maak de trap schoon, dan kun jij mooi die halvemaantjes opplakken.
Erwt: ik?! , maar euhm... dat kán ik niet.
Xan: welles, tuurlijk wel.
Erwt: ow, okee...
Peas on earth!
zaterdag 22 november 2008 om 15:04
Tony roels echt enorm. Ik moet er echt heel hard om lachen hier. Stoer, had hij nog geen routebeschrijving bij zich?
Dat kun jij bést Erwtje. Kom op meid! Kan Xander je mooi aanmoedigen
Vish, het rammelt wel weer ja. Heb tot een paar weken geleden steeds bij zwangere buiken en pasgeboren baby's gedacht 'jeetje, wat ben ik blíj dat ik niet hoef'. En ik was er echt klaar mee. Maar toch begint het wel weer te kriebelen nu en denk ik 'ach, nog 1 erbij zou best leuk zijn'.
Maar eerst een héleboel andere dingen en dan nog maar eens kijken of ik het nog wil en uberhaupt durf. En wat Eowman ervan vindt. Dus de eerste 2 jaar geen baby's voor ons.
Dat kun jij bést Erwtje. Kom op meid! Kan Xander je mooi aanmoedigen
Vish, het rammelt wel weer ja. Heb tot een paar weken geleden steeds bij zwangere buiken en pasgeboren baby's gedacht 'jeetje, wat ben ik blíj dat ik niet hoef'. En ik was er echt klaar mee. Maar toch begint het wel weer te kriebelen nu en denk ik 'ach, nog 1 erbij zou best leuk zijn'.
Maar eerst een héleboel andere dingen en dan nog maar eens kijken of ik het nog wil en uberhaupt durf. En wat Eowman ervan vindt. Dus de eerste 2 jaar geen baby's voor ons.
zaterdag 22 november 2008 om 20:27
zaterdag 22 november 2008 om 21:22