Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
En het duurde minstens 20 seconden voor bovenstaande reactie werd geplaatst
quote:Courage- schreef op 14 juni 2016 @ 19:07:

[...]

You've got mail.

Ik weet niet of ik nou moet huilen of moet lachen.

Maar - hoewel ik in mijn mail had verwezen naar het bugtopic - krijg ik een keurige mail terug hoe ik zelf mijn avatar kan wijzigen. #hetmoetnietgekkerworden. Dat is dus net het probleem; dat gaat niet!

Dus kunnen jullie mijn mail nog even uit de krochten van jullie inbox (of 'afgehandeld' of 'verwijderd') diepen en mijn avatar aanpassen?
quote:Courage- schreef op 14 juni 2016 @ 22:57:

[...]

Maar - hoewel ik in mijn mail had verwezen naar het bugtopic - krijg ik een keurige mail terug hoe ik zelf mijn avatar kan wijzigen. #hetmoetnietgekkerworden. Dat is dus net het probleem; dat gaat niet!

Dus kunnen jullie mijn mail nog even uit de krochten van jullie inbox (of 'afgehandeld' of 'verwijderd') diepen en mijn avatar aanpassen?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Courage- schreef op 14 juni 2016 @ 22:57:

[...]

Beste Courage-,

Je mail is doorgezet naar de CM.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik heb nog steeds veel topics dat de direct naar boven knop niet werkt.geld niet voor alle topics, soms kan ik wel direct terug naar boven. De direct naar beneden knop doet het wel goed.

In ieder geval scroll ik me een ongeluk.

Had hier van de week al over geklaagd. Een forumster was zo vriendelijk een oplossing aan te dragen, maar zelfs dat helpt niet. Tijdelijke bug?
Ook problemen hier sinds vanavond. Reactie plaatsen lukt pas na een keer of vijf en telkens als ik een nieuwe pagina open, moet ik klikken op 'viva.nl maakt gebruik van cookies', 'akkoord'. Op elke pagina in elk topic.
Life is short. Eat dessert first.
Ondanks dat ik al heel vaak op 'Akkoord' heb geklikt, komt sinds gisteren boven in beeld steeds de cookies-melding weer terug.

Zowel op mobiel als op laptop, beide Windows 8.1 en Explorer.
Hotels.com dstaat nog steeds gezellig in beeld

\

Typen duurt een eeuwigheid

Naar boven en beneden scrollen werkt niet

Oftewel: Goed werk! Fijn dat JULLIE in ieder geval WEL tevreden zijn
Aan het typen...............
Het is weer zover ik krijg die cookie melding niet weg ik klik op akkoord akkoord maar hij blijft staan. En het duurt wel tig keer voordat je een bericht kan posten.
Ik heb sinds gisteren inlogproblemen. Er gaat ontzettend veel tijd in zitten totdat het na de 20+ste keer eindelijk lukt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Op de telefoon scroll je je een ongeluk met die rare filmpjes
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 14 juni 2016 @ 21:34:

Sorry.... ik was even twee minuten enthousiast over de werking van het forum. De derde minuut helaas alweer problemen: typen doe ik snel, maar duurt erg lang voor tekst in beeld verschijnt (ben al een paar zinnen verder, scrollen is niet meer mogelijk en site reageert nergens meer op. Af moeten sluiten; zo jammer.....

Hier had ik gisteravond zelfde tijdstip ook last van. Zelfs m'n laptop opnieuw opgestart omdat ik dacht dat het aan mij lag. Toen ging het 2 minuten goed en daarna was het forum weer zo traag als....

Dus ik heb ook maar afgesloten.

Nu gaat het weer beter.
Beste forummers,

De problemen met betrekking tot:

- het niet kunnen uploaden van een nieuwe avatar

- het herhaaldelijk moeten klikken op 'verstuur bericht' voordat deze wordt geplaatst

- de snelheid van het forum

- en de cookiemelding

zijn bij de TD bekend. Ook de oorzaak is in kaart gebracht (staat dit keer los van de banners). Er wordt met het hele team aan een oplossing gewerkt. Wanneer deze gereed is, is helaas nog niet te zeggen. Ik houd jullie op de hoogte.

Het heeft helaas niet veel zin om de klachten hier te herhalen, we hebben ze helder op het netvlies en werken er zoals gezegd hard aan om z.s.m. tot een oplossing te komen.

Excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA
quote:CommunityManagerViva schreef op 15 juni 2016 @ 09:58:

Beste forummers,

De problemen met betrekking tot het niet kunnen uploaden van een nieuwe avatar, het herhaaldelijk moeten klikken op 'verstuur bericht' voordat deze wordt geplaatst, en de snelheid van het forum zijn bij de TD bekend. Ook de oorzaak is in kaart gebracht (staat dit keer los van de banners). Er wordt met het hele team aan een oplossing gewerkt. Wanneer deze gereed is, is helaas nog niet te zeggen. Ik houd jullie op de hoogte.

Het heeft helaas niet veel zin om de klachten hier te herhalen, we hebben ze helder op het netvlies en werken er zoals gezegd hard aan om z.s.m. tot een oplossing te komen.

Excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVADit klopt niet helemaal. Volgens jullie was de banner van Hotels.com verwijderd, ik zie hem echter nog steeds. Dit heeft niets te maken met herhaling, maar meer dat jullie ons foutief informeren.
quote:CommunityManagerViva schreef op 15 juni 2016 @ 09:58:

Beste forummers,

De problemen met betrekking tot het niet kunnen uploaden van een nieuwe avatar, het herhaaldelijk moeten klikken op 'verstuur bericht' voordat deze wordt geplaatst, en de snelheid van het forum zijn bij de TD bekend. Ook de oorzaak is in kaart gebracht (staat dit keer los van de banners). Er wordt met het hele team aan een oplossing gewerkt. Wanneer deze gereed is, is helaas nog niet te zeggen. Ik houd jullie op de hoogte.

Excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVAEn de cookie-melding op iedere nieuwe pagina?
quote:Marana_ schreef op 15 juni 2016 @ 10:10:

[...]

En de cookie-melding op iedere nieuwe pagina?

Ja, ook. Zal ik nog even toevoegen. Dank.

Groet,

CM VIVA
Net een uur van alles op IE gedaan, websites en fora bezocht, niets aan de hand.

Ik log in op Viva en nog geen 3 minuten later loopt alles weer vast.

Hoe is het mogelijk.
quote:JustcallmeTuT schreef op 15 juni 2016 @ 12:52:

Net een uur van alles op IE gedaan, websites en fora bezocht, niets aan de hand.

Ik log in op Viva en nog geen 3 minuten later loopt alles weer vast.

Hoe is het mogelijk.

Zoals aangegeven zijn de problemen bekend, en wordt er aan gewerkt.

Excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA
Beste forummers,

Het probleem met het herhaaldelijk vertonen van de cookiebar zou opgelost moeten zijn. Het vastlopen van de pagina's ook.

Er wordt nu nog gewerkt aan het probleem van meerdere keren moeten klikken om een reactie te plaatsen, en het uploaden van een nieuwe avatar.

Groet,

CM VIVA
En bij mij begint nou het circus van de gele helm weer.

Het ene probleem lossen jullie op en we krijgen er weer een ander probleem voor terug
Beste forummers,

Ook de problemen met het aanpassen van de avatars is opgelost. Je kunt deze vanaf nu weer wijzigen. Let er daarbij uiteraard wel op dat je het juiste bestandsformaat/type gebruikt.

Groet,

CM VIVA
quote:beeertje schreef op 15 juni 2016 @ 14:03:

En bij mij begint nou het circus van de gele helm weer.

Het ene probleem lossen jullie op en we krijgen er weer een ander probleem voor terug

Dit is gerelateerd aan de issues met het plaatsen van een reactie/de snelheid van het forum. Hier wordt zoals aangegeven nog aan gewerkt.

Groet,

CM VIVA
Gister geprobeerd te reageren, maar binnen 1 minuut had ik een hangende computer!

Viva, is het probleem nu al es opgelost??
quote:aquarium schreef op 15 juni 2016 @ 15:42:

Gister geprobeerd te reageren, maar binnen 1 minuut had ik een hangende computer!

Viva, is het probleem nu al es opgelost??

Kun je aangeven wat je precies bedoelt met een 'hangende computer'? Wat voor foutmelding krijg je exact? En je geeft aan dat dit gisteren was, sindsdien is er het e.e.a. verholpen. Heb je er nog steeds last van op dit moment?

Je kunt een statusupdate van de issues teruglezen in de OP.

Groet,

CM VIVA
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 15-06-2016 15:52
Reden: toevoeging
% gewijzigd
quote:CommunityManagerViva schreef op 15 juni 2016 @ 12:54:

Zoals aangegeven zijn de problemen bekend, en wordt er aan gewerkt.

Excuus voor het ongemak.

Je kunt ook een oude goedwerkende versie terugzetten. Het forum was heel lang goed geweest, maar de laatste tijd zijn er schijnbaar onoplosbare fouten, waar de Technische Dienst geen raad me weet.

Zet deze haperende versies op de computers van de Technische Dienst en het moderatorteam en haal die fouten eruit. D.w.z. de live-versie gaat terug naar de testversie.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven