Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Mandarijn89 schreef op 21 juni 2016 @ 11:47:

Bij mij crasht het forum alleen nog wanneer de Trivago reclame op de pagina staat!

Zou je mij een print screen kunnen sturen, en de url die je krijgt wanneer je op de banner klikt? Dan kunnen we gericht onderzoeken hoe we dit op kunnen lossen.

Dank.

Groet,

CM VIVA
Bedankt voor de reacties, probleem opgelost.
Life's a bitch and you can't win.
M. Python
quote:CommunityManagerViva schreef op 21 juni 2016 @ 08:48:

[...]

Bedoel je het menu? Op welke pijler komt dit voor? En gebeurt dit alleen daar?

Welke telefoon gebruik je? En vindt dit alleen plaats wanneer je op 3G zit, of ook wanneer je via de wifi van het forum gebruik maakt?

Groet,

CM VIVA

Ik bedoel idd het menu, maar op een of andere manier werkt het weer.

Toch nog even: Samsung S4, wifi, elke pijler
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
quote:streepjessokken schreef op 21 juni 2016 @ 13:12:

[...]

Ik bedoel idd het menu, maar op een of andere manier werkt het weer.

Toch nog even: Samsung S4, wifi, elke pijler

OK. Mocht vaker voorkomen, laat je het dan even weten?

Groeten,

CM VIVA
[...]
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 21-06-2016 16:02
Reden: offtopic, beleid
% gewijzigd
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
quote:beeertje schreef op 21 juni 2016 @ 11:52:

[...]

Bij mij ook.

Van hotels.com naar Trivago..............

Ben benieuwd hoeveel tijd de TD deze keer nodig heeft om het probleem op te lossen.Na 23 uur is het probleem nog niet opgelost! Ik ga dus maar weer rustig zitten wachten!
Aan het typen...............
quote:beeertje schreef op 22 juni 2016 @ 10:34:

[...]

Na 23 uur is het probleem nog niet opgelost! Ik ga dus maar weer rustig zitten wachten!

Zou je mij een print screen kunnen sturen, en de url die je krijgt wanneer je op de banner klikt? Dan kunnen we gericht onderzoeken hoe we dit op kunnen lossen.

Groet,

CM VIVA
Die heb ik vorige week al gestuurd van hotels.com

Nu exact hetzelfde probleem alleen dan met Trivago

Kan niet zo moeilijk zijn toch?
quote:beeertje schreef op 22 juni 2016 @ 15:23:

Die heb ik vorige week al gestuurd van hotels.com

Nu exact hetzelfde probleem alleen dan met Trivago

Kan niet zo moeilijk zijn toch?

Helaas ligt het wat ingewikkelder dan dat ja. Zonder deze informatie kunnen we het probleem helaas niet oppakken.

Groet,

CM VIVA
[...]
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 22-06-2016 21:06
Reden: offtopic
% gewijzigd
Ik heb nu al een paar keer geklaagd over de direct naar bovenknop. Maar nog steeds werkt het niet naar behoren. De ene keer wel en de andere keer scroll ik me een weet ik veel.

Word daar nog wat aan gedaan of ben ik off topic bezig?
Het reclamefilmpje van Centerparks speelt vanzelf af (oke kan, is nou eenmaal reclame) maar je kan hem niet stoppen door erop te klikken en hij blijft maar herhalen. Super irritant.
Ik hen gisteren en eergisteren weer een poging gedaan o via mijn laptop het forum op te zoeken. Het is me niet eens gelukt iets op dit bug topic te plaatsen, want beide keren hing mijn laptop weer.

Vreselijk langzaam, laptop ( ventilator) blaast als een malle zodra ik hier kom, letters komen niet wanneer je typt en met een paar minuten reageert niks meer van mijn computer. Script reageert niet is de standaard reactie. En dat terwijl ik er ook nog een add Blocker op heb gezet. Deze detecteert meer dan 50 reclames! Da's toch niet normaal!?!

Ik denk dat jullie je doel compleet voorbij schieten, want terwijl ik wat kleine niet zo storende reclames prima kan tolereren, ben ik nu juist op zoek naar de meest agressieve anti reclame Blocker. Daardoor gaan reclames in de toekomst hopelijk helemaal aan mij voorbij. En dat dankzij jullie eigen overkill. Denk dat meer mensen die kant uitgaan als jullie het trage en vastlopen niet snel oplossen.
En hoe in godsnaam verwachten jullie dat we een screenshot maken met een vastgelopen computer en die doormailen??? Vastlopen wil niks anders zeggen dan een computer die niet meer reageert en geforceerd afgesloten moet worden en opnieuw opgestart....

Beetje duf hoor.
quote:aquarium schreef op 23 juni 2016 @ 10:29:

En dat terwijl ik er ook nog een add Blocker op heb gezet. Deze detecteert meer dan 50 reclames! Da's toch niet normaal!?!

.Inderdaad. Maar waaraan ligt dat? Hier hooguit 4 a 5 reclames in de blocker
Vraagje over mobiel forummwn: ik kan er niet goed achter komen hoe je terug moet naar het overzicht, terug noet naar het topic waar je net op zat of in het algemeen terug wilt, zonder dat je weer opnieuw het plaatje van het forum moet aanklikken. Ligt dit aan mijn IPhone?
Dus Bugs, jij hebt maar 1/10 van de reclames dan ik? Da's vreemd. Loopt bij jou de computer niet (meer) vast? Mag ik vragen welke add Blocker jij gebruikt? Betaalde of onbetaalde versie? Ik gebruik een gratis versie van Ghostery.
quote:Bugs_Bunny schreef op 23 juni 2016 @ 10:34:

[...]

Inderdaad. Maar waaraan ligt dat? Hier hooguit 4 a 5 reclames in de blockerBij mij nu ook vijf per keer. Maar ik had een paar dagen terug dat de teller af en toe opeens tot 25 liep.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:aquarium schreef op 23 juni 2016 @ 10:40:

Dus Bugs, jij hebt maar 1/10 van de reclames dan ik? Da's vreemd. Loopt bij jou de computer niet (meer) vast? Mag ik vragen welke add Blocker jij gebruikt? Betaalde of onbetaalde versie? Ik gebruik een gratis versie van Ghostery.

Mijn computer loopt nooit vast. Unix.

Ik gebruik Adblock Plus, gratis.
En welke add Blocker gebruik jij Hayek?
Ik gebruik ook adblock plus..
quote:aquarium schreef op 23 juni 2016 @ 10:33:

En hoe in godsnaam verwachten jullie dat we een screenshot maken met een vastgelopen computer en die doormailen??? Vastlopen wil niks anders zeggen dan een computer die niet meer reageert en geforceerd afgesloten moet worden en opnieuw opgestart....

Beetje duf hoor.Dit idd,het is onmogelijk om nog een screenshot te maken als de boel is vastgelopen.
quote:aquarium schreef op 23 juni 2016 @ 10:37:

Vraagje over mobiel forummwn: ik kan er niet goed achter komen hoe je terug moet naar het overzicht,

ik klik op het viva-logo, en kom dan weer op 'forum start'

terug noet naar het topic waar je net op zat of in het algemeen terug wilt, zonder dat je weer opnieuw het plaatje van het forum moet aanklikken. Ligt dit aan mijn IPhone?

Die laatste dingen snap ik niet zo.

Het topic waar je net op zat? Dan een paar keer op het < teken klikken?

En wat bedoel je met 'in het algemeen terug'?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:chocolol schreef op 22 juni 2016 @ 23:59:

Het reclamefilmpje van Centerparks speelt vanzelf af (oke kan, is nou eenmaal reclame) maar je kan hem niet stoppen door erop te klikken en hij blijft maar herhalen. Super irritant.

Dank voor de melding! Wij gaan het doorgeven!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:aquarium schreef op 23 juni 2016 @ 10:37:

Vraagje over mobiel forummwn: ik kan er niet goed achter komen hoe je terug moet naar het overzicht, terug noet naar het topic waar je net op zat of in het algemeen terug wilt, zonder dat je weer opnieuw het plaatje van het forum moet aanklikken. Ligt dit aan mijn IPhone?

Het is niet helemaal duidelijk wat je bedoelt. Zou je een en ander wat meer kunnen uitleggen?

Dank!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven