Het stamcafé XV

03-06-2016 18:52 3089 berichten
En alweer een nieuw café, het gaat maar door en het gaat maar door. Dit keer heb ik heel ongeïnspireerd gekozen voor een oer-Hollandse locatie: Egmond aan Zee.

Zuigen graag, maar wel zand dus. Ik word helemaal gek van dat spul. En heel veel lieve groetjes van Leo, Yas, Star-nog-steeds-in-ruste en ikke.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 16 juni 2016 @ 15:38:

[...]

Kruising Cher en zanger Aerosmith...
Oh dear, how sad, never mind.
Ik voel me nog niet fanatiek beter. Ben heel moe ook. Morgen op controle bij de HA. Ik ben benieuwd wat hij er van vindt. En ik mag ook weer op de weegschaal. Dat wordt feest vermoed ik
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 16 juni 2016 @ 15:39:

[...]

Excuses geaccepteerd Konijntje Hoe gaat het met je?Eigenlijk niet zo goed. En soms weer even wel. Raar. Het ene moment zit ik zingend op de fiets, het volgende moment schiet ik weer vol. Gisteren allemaal mooie bloemen besteld, kreeg ik zin in toen ik in een mooi Engels tuintijdschrift zat te lezen. Meegenomen vanuit mijn ouderlijk huis. Zie ik als datum 'MAY 2016'. Heeft ze het dus net een paar weken geleden nog gekocht.
quote:Oudblond schreef op 16 juni 2016 @ 15:43:

Ik voel me nog niet fanatiek beter. Ben heel moe ook. Morgen op controle bij de HA. Ik ben benieuwd wat hij er van vindt. En ik mag ook weer op de weegschaal. Dat wordt feest vermoed ik

Ah....succes.

Ik zou je wel wat van mijn kilo's willen geven, jammer dat dat niet kan.
quote:Hunniebunnie schreef op 16 juni 2016 @ 15:45:

[...]

Eigenlijk niet zo goed. En soms weer even wel. Raar. Het ene moment zit ik zingend op de fiets, het volgende moment schiet ik weer vol. Gisteren allemaal mooie bloemen besteld, kreeg ik zin in toen ik in een mooi Engels tuintijdschrift zat te lezen. Meegenomen vanuit mijn ouderlijk huis. Zie ik als datum 'MAY 2016'. Heeft ze het dus net een paar weken geleden nog gekocht. Hunnie
Zo herkenbaar konijntje. Het verdriet kan vanuit het 'niets' plots snijden. Het is bij jullie ook nog heel erg vers. Sta je jezelf wel toe om verdrietig te zijn, om te huilen of te tieren? Ik merkte heel erg dat ik het na een tijdje 'tegenhield' - ook vanwege de zorg om schoonvader - maar dat was echt de verkeerde aanpak. Het moet er ook gewoon fysiek 'uit'.
quote:Oudblond schreef op 16 juni 2016 @ 15:49:

Zo herkenbaar konijntje. Het verdriet kan vanuit het 'niets' plots snijden. Het is bij jullie ook nog heel erg vers. Sta je jezelf wel toe om verdrietig te zijn, om te huilen of te tieren? Ik merkte heel erg dat ik het na een tijdje 'tegenhield' - ook vanwege de zorg om schoonvader - maar dat was echt de verkeerde aanpak. Het moet er ook gewoon fysiek 'uit'.Ik had net een paar dagen niet gehuild. Gisteren wóu ik eigenlijk huilen, maar lukte niet meteen. Raakte ik bijna in paniek - is ze nu al zo ver weggezakt? - maar toen kwam het alsnog los. En goed ook. En dat voelde ook weer rot en tegelijkertijd lucht het op. Mijn vader is nu in zijn eentje op weg naar hun huis in Frankrijk. Heeft vanochtend braaf gebeld hoe laat hij wegreed en ik krijg nu ook steeds elke twee uur een sms wanneer hij pauzeert. Vind ik zó lief!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 16 juni 2016 @ 15:39:

Haha, nee nog veel erger, dat is Pete Burns, de zanger van Dead or Alive. neeeee
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hunnie, geen paniek lieverd, je moeder zit in je hart en daar zal ze altijd blijven
Wat Dolfijntje zegt Hunnie: je bent voor altijd met haar verweven. Ik vind het bijzonder moedig van je vader dat hij naar Frankrijk rijdt. En lief dat hij je op de hoogte houdt. Maar ik vond je altijd al heel liefdevol over je familie posten.
O mijn god, ik word oud! Ik zit, omdat ik geen fut meer heb om te werken, op MP even leuk te neuzen bij de kampeertoestanden. Zag een foto en moest lachen omdat ik dacht dat het een mini-plaatsenspeler was. Blijkt het een koffiezetapparaat voor op de camping te zijn!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 16 juni 2016 @ 15:46:

[...]

Ah....succes.

Ik zou je wel wat van mijn kilo's willen geven, jammer dat dat niet kan.Mijn zus stelt ook altijd voor om samen naar de plastisch chirurg te gaan en een transplantatietje van haar naar mij te laten doen. Prima, maar dan wil ik ook een stuk van haar boezem. Vindt ze dan weer geen goed idee vreemd genoeg.
Rosanna !

*gewoon even zwaaien
quote:Oudblond schreef op 16 juni 2016 @ 16:01:

Wat Dolfijntje zegt Hunnie: je bent voor altijd met haar verweven. Ik vind het bijzonder moedig van je vader dat hij naar Frankrijk rijdt. En lief dat hij je op de hoogte houdt. Maar ik vond je altijd al heel liefdevol over je familie posten.Mijn familie is ook top. Als ik hier wel eens dingen lees op het forum, of gewoon om me heen wel eens dingen hoor, realiseer ik me dat er ook heel veel mensen zijn die niet uit een fijn en veilig gezin komen. Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe dat moet zijn...
quote:Oudblond schreef op 16 juni 2016 @ 16:03:

[...]

Mijn zus stelt ook altijd voor om samen naar de plastisch chirurg te gaan en een transplantatietje van haar naar mij te laten doen. Prima, maar dan wil ik ook een stuk van haar boezem. Vindt ze dan weer geen goed idee vreemd genoeg.Oh, als ik de mijne toch kon halveren.... Op zich ben ik vrij slank, maar die bovengevel! Mijn man vindt het prachtig, maar echt, er zou van mij wel een plakje af mogen en dan zou ik het zo aan je geven, Blondie!
Man en beste vriend hadden laatst een gesprek over ' borsten- of billenman'. Zegt vriend: 'Met borsten weet je het pas wat er echt is als de bh uit is, ik ben een billenman'. Man heel droog (naar mij kijkend): ' Haal jij vriend uit zijn droom of doe ik het'? Ik had een broek met 'valse' billen aan
quote:Hunniebunnie schreef op 16 juni 2016 @ 16:04:

[...]

Mijn familie is ook top. Als ik hier wel eens dingen lees op het forum, of gewoon om me heen wel eens dingen hoor, realiseer ik me dat er ook heel veel mensen zijn die niet uit een fijn en veilig gezin komen. Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe dat moet zijn...Heb ik iets gemist?
quote:Oudblond schreef op 16 juni 2016 @ 16:45:

Man en beste vriend hadden laatst een gesprek over ' borsten- of billenman'. Zegt vriend: 'Met borsten weet je het pas wat er echt is als de bh uit is, ik ben een billenman'. Man heel droog (naar mij kijkend): ' Haal jij vriend uit zijn droom of doe ik het'? Ik had een broek met 'valse' billen aan
quote:Velma schreef op 16 juni 2016 @ 16:03:

Rosanna !

*gewoon even zwaaien Velma!!
quote:Peacy schreef op 16 juni 2016 @ 17:10:

[...]

Heb ik iets gemist?Hunnie's moeder is plots overleden.

Voor Blond, een paar kilo's er bij...
En een knuffel voor Bunnie

O nee Hunnie dat wist ik niet, gecondoleerd
Oh Hunnie, helemaal gemist. Heel veel sterkte en gecondoleerd
quote:Oudblond schreef op 16 juni 2016 @ 16:03:

[...]

Mijn zus stelt ook altijd voor om samen naar de plastisch chirurg te gaan en een transplantatietje van haar naar mij te laten doen. Prima, maar dan wil ik ook een stuk van haar boezem. Vindt ze dan weer geen goed idee vreemd genoeg.Van mij mag je het zo hebben! Hoef er niks voor terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven