Napraattopic 61
dinsdag 7 juni 2016 om 17:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 16 juni 2016 om 21:54
vrijdag 17 juni 2016 om 14:31
Het doet mij denken aan een ballon, dat hart.
Heeft de hart stichting al ooit gedacht aan ballonnen in de vorm van een hart en dat te verkopen voor het goede doel?
Daar kan niemand nee tegen zeggen.
Ik zie ze al lopen. Al die lieve kindertjes met een ballon op een stokje.
Andere gore fantasieën laat ik aan anderen over. (Net als het volledig uit de context trekken van wat er ooit is geschreven en gebeurd. Als je niet begrijpt wat anderen melden dan ligt het meestal aan de lezer. Des lezers heil... Don't kill the messanger. Ik geloof dat het van Cesar (Julius) was, maar die kon niet tellen en zodoende was zijn weergave niet altijd zuiver. Het is maar net hoe je leest. Hoofd en bijzaken onderscheiden. Statisch en dynamisch. De tijd staat niet stil. Ook als een latere generatie gewoon erg snel heen stapt over dat we met een grote groep zijn. Ego trippers....
Alle gekheid op een stokje...
Is een zegswijze. Ik ken de oorsprong niet.
Het regent pijpenstelen...
Mijn regenton is te klein. De emmers en bakken zitten erg vol. Ik ben blij met mijn potten. Die kan ik leeg maken.
Maar ik bewaar het ook. Ik wil wel weten hoeveel water ik zo opvang (Er staat al 12 liter van ongeveer 1,5 vierkante meter en 3 dagen.)
Weinig napraat hier. Is goed voor de leesbaarheid.
Heeft de hart stichting al ooit gedacht aan ballonnen in de vorm van een hart en dat te verkopen voor het goede doel?
Daar kan niemand nee tegen zeggen.
Ik zie ze al lopen. Al die lieve kindertjes met een ballon op een stokje.
Andere gore fantasieën laat ik aan anderen over. (Net als het volledig uit de context trekken van wat er ooit is geschreven en gebeurd. Als je niet begrijpt wat anderen melden dan ligt het meestal aan de lezer. Des lezers heil... Don't kill the messanger. Ik geloof dat het van Cesar (Julius) was, maar die kon niet tellen en zodoende was zijn weergave niet altijd zuiver. Het is maar net hoe je leest. Hoofd en bijzaken onderscheiden. Statisch en dynamisch. De tijd staat niet stil. Ook als een latere generatie gewoon erg snel heen stapt over dat we met een grote groep zijn. Ego trippers....
Alle gekheid op een stokje...
Is een zegswijze. Ik ken de oorsprong niet.
Het regent pijpenstelen...
Mijn regenton is te klein. De emmers en bakken zitten erg vol. Ik ben blij met mijn potten. Die kan ik leeg maken.
Maar ik bewaar het ook. Ik wil wel weten hoeveel water ik zo opvang (Er staat al 12 liter van ongeveer 1,5 vierkante meter en 3 dagen.)
Weinig napraat hier. Is goed voor de leesbaarheid.
vrijdag 17 juni 2016 om 15:32
Ik ga voetbal kijken. Er is toch geen bal op de tv. (Doe Maar en andere stukken. )
Ze waren er weer. https://www.youtube.com/watch?v=4nIOOiGDNFE op TV nog wel.
Cesar Zuiderwijk ook op Tv gezien. Die is leuk. Veel te oud, maar toch leuk.
Henny Vrienten heeft de modevakschool (of zoiets) gedaan. Dat wist ik niet.
Even een zijspoor als afleiding.
Gelukkig heb ik ook nog een gewoon leven zonder social media.
Ze waren er weer. https://www.youtube.com/watch?v=4nIOOiGDNFE op TV nog wel.
Cesar Zuiderwijk ook op Tv gezien. Die is leuk. Veel te oud, maar toch leuk.
Henny Vrienten heeft de modevakschool (of zoiets) gedaan. Dat wist ik niet.
Even een zijspoor als afleiding.
Gelukkig heb ik ook nog een gewoon leven zonder social media.