zomer2016

18-02-2016 08:15 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het nieuwe 'Zomer 2016' topic onder een algemene gebruikersnaam, het oude topic vind je hier.

De tabel is nu in twee delen gesplitst, eentje voor de meiden die nog proberen zwanger te worden en eentje voor de meiden die al geweldig nieuws hebben!

NaamLeeftijdLeeftijd partnerWanneer voor het echt?NODBijzonderhedenSwirls2729Mei 201602-04Onregelmatige cyclus, PCOSJuffert222625Mei 2016?Onregelmatig, vrij lange cyclusTeemo2633--Min. 1 jaar uitgesteld

Deze meiden zijn zwanger

NaamLeeftijdLeeftijd partnerUitgerekende datumGeslachtBijzonderhedenFleurdelis272723 december 2016Jongen Bevallen!MiAnoo243227 januari 2017Jongen 1 februari bevallen!Huisjebeestjekindje25272 maart 2017Jongen 14 februari bevallen!Sue-x272714 maart 2017 Derde kindje Natas-V2925 maart 2017JongenWhoopsadaisies30301 april 2017VerrassingBadedas28282 april 2017Gecko30303 mei 2017JongenSfietje89273130 mei 2017VerrassingMaisie30335 juni 2017Choccolientje252719 juni 2017 Tweede kindje Knotje272610 september 2017Verrassing 19-04 20-weken echoChantilly282819 september 2017 31-03 hartje luisteren

21-04 geslachtsbepalingDekentje2421 september 2017 05-04 geslachtsbepaling

Voor het aanpassen van de tabel:

Kom je er niet uit, geef een gil!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 12:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
3.62% gewijzigd
Whoops, ik weet het eerlijk gezegd niet. Het was absoluut geen MS zoals ik de vorige maand had. Erg weinig bloed, ik had niet eens een tampon nodig overdag..Wat druppels en dat was het.. 5 dagen lang.

Ik ga voor de zekerheid zaterdag testen, in Frankrijk. Ik ga er verder niet vanuit dat het positief is. Even een extra check, zodat ik normaal kan eten en drinken
Ohja, ook nog welkom aan Draakjerocky01!

@Swirls, wat lastig voor je! Even afwachten en daarna lang je arts gaan lijkt me een goed idee. Al lijkt het me wel moeilijk om zo geduldig te zijn.

@Chantilly: Dat is wel weer erg spannend! Je gaat dan toch weer aan een innesteling denken... Ik ben benieuwd!

@Whoopsadaisies: Toen ik nog maar één kindje had zag ik het zeker niet zo. Uiteraard is het leven drukker, maar dat blijft volgens mij nog wel een hele tijd zo als je kinderen in huis hebt. Het is wel een aanpassing dat je plots ook rekening moet houden met je kindje. Als hij net slaapt en je wilde toch nog boodschappen gaan doen... of als er plots nog een vergadering ingepland wordt op het werk maar je hebt net dan geen opvang ... maar eigenlijk vind ik het nu veel zwaarder omdat hij nu ook huiswerk heeft en daar veel ondersteuning bij nodig heeft. Nu ik twee kindjes heb, voel ik het wel een beetje aan als de tropenjaren. Mijn jongste is eigenlijk constant ziek, en is dan vaak ontroostbaar, de hele dag en nacht lang. Het gaat steeds om een virale infectie, een griepje, een ontsteking, ... dus nooit geen dramatische dingen maar hij heeft er wel veel last van en tegen dat hij genezen is, is het volgende alweer op komst. Hij is veel jonger naar de opvang beginnen gaan dan de oudste. Ik vermoed dat het er wel iets mee te maken heeft. De oudste was al veel sterker toen hij geconfronteerd werd met al die ziektekiempjes.

Ach, als je er middenin in zit, doe je het gewoon. Op de één of andere gekke manier vind je de energie om gewoon verder te doen, ondanks dat je al dagenlang geen deftige nachtrust hebt gehad. Daarom dat ik ook niet meer te lang wil wachten met een derde kindje. Als ik de luxe van nachtrust weer ontdekt heb, wil ik die misschien niet meer afgeven.
Meiden, ik zwaai vast af Ik ben de komende twee weken minder vaak aanwezig in dit topic, ivm onze vakantie Waar mogelijk lees ik bij en reageer ik!
Fijne vakantie! Enne laat ff weten als je test positief is!
Zal ik doen!
Bye bye! veel plezier Chantilly!
Fijne vakantie Chantilly!
Geniet van je vakantie, Chantilly!
Juffert: nog van harte gefeliciteerd! Heerlijke dag. Daar kan je nog wel een poosje van nagenieten!

Draakje: welkom, oe dat is een groot leeftijdsverschil! Dan zit je qua kinderen echt in twee fases... heb zelf een veel jonger broertje en ik vond het geweldig!

Suex vind je wel dapper hoor! Ik heb best veel slaap nodig. En met een baby gaat dat best. Maar oh wat was ik blij toen ik weer een hele nacht kin slapen. Ben ook wel verwend. Hier een kindje die eigenlijk altijd van 19.30 tot 8:30 slaapt.. maar geloof zeker dat het niet bevorderlijk voor je sexleven is. Tijd voor vakantie ;)

Chantilly als ik jou verhaal lees... dat had ik dus ook en wat bleek: was zwanger van de eerste... hoop dat het voor jou ook geldt!! Ach en anders: nieuwe ronde, nieuwe kansen. Enne fijne vakantie!!

Mianoo en fleurdelis: doen jullie nog iets bijzonders voor jullie mannen met vaderdag?

Hier medicatie kunnen stoppen!! Heb nu mijn menstruatie... en aankomende laten we nog voor wat het is. Even zien hoe het gaat en dan kunnen wij ook van start!
quote:Choccolientje schreef op 17 juni 2016 @ 11:12:

Mianoo en fleurdelis: doen jullie nog iets bijzonders voor jullie mannen met vaderdag?

O was ik niet van plan eigenlijk jij wel fleur?

Fijne vakantie Chantilly
Veel plezier op vakantie, Chantilly! Ik ben erg benieuwd naar jouw test.
Hoe gaat het hier met iedereen?

Juffert, ben jij eigenlijk al ongesteld geworden of heb je nog een keer getest?

Gecko hoe is het met jou? Jouw NOD is ook al geweest toch?

Ik heb nog even een vraagje aan jullie, ik ben nogal in twijfel merk ik. Wij gaan na onze bruiloft op vakantie en willen op de terugweg graag naar Europapark gaan. Wij zijn erg van de achtbanen en de adrenaline zeg maar

Nu bedacht ik me ineens dat er een kleine kans is dat ik meteen zwanger ben, en dan zou ik zo'n 5 weken zwanger zijn als we naar het park gaan. Zouden jullie dat dan nog doen? Ik lees op internet niet echt duidelijk of het wel of niet kan als je zo pril zwanger bent, en ik weet niet zo goed waar ik mijn vraag kan stellen en vindt het wel lastig merk ik..
Sfietje, ik zou er denk ik van uit gaan dat dat wel kan. De kans dat je zwanger bent is er, maar is klein. Om dan vanaf het begin alles te ontzeggen al vooraf, lijkt me niet slim. Je zou altijd nog op het moment zelf kunnen beslissen als je daadwerkelijk zwanger bent wat je ermee doet. Misschien voel je je er dan helemaal niet goed bij of maakt het juist niets uit.

Hier niet echt bijzonderheden. Het voelt gewoon zo fijn dat we begonnen zijn. Ik merk dat ik er nu nog heel relaxed in sta. Maar ik heb dan ook nog even tot m'n NOD. Al zou ik volgens de 28 dagen cyclus gister m'n eisprong hebben gehad. Voelde wel vrijdag en gister wat krampen, maar of dat er iets mee te maken heeft geen idee en wil er ook nog niks van maken. We zien het wel.
Bedankt Knotje!

Dat snap ik dat het fijn voelt dat je begonnen bent! Ook heel fijn dat je er zo relax in staat. Hopelijk blijf je dat zo :-)
@ Sfietje: zoals Knotje al zegt, ik zou jezelf niet zoveel ontzeggen nu al.

@ Knotje: wat goed dat je er zo relaxt in staat zeg! Ik merk dat ik daar best moeite mee heb. Ben er in mijn achterhoofd toch steeds mee bezig...
Hier dacht ik afgelopen donderdag m'n NOD te hebben. Ik heb vrijdagmiddag getest, maar helaas negatief! Wel paar dagen 't gevoel gehad alsof ik ongesteld moest worden incl. het bijbehorende humeur, maar tot nu toe nog niets gezien.. Nu even de komende week afwachten; hoop in ieder geval dat ik dan gewoon ongesteld wordt een dezer dagen zodat ik op naar ronde 2 kan. En anders dan ga ik toch volgend weekend nog maar een keer testen. Afwachten dus ;)

@Sfietje, denk dat ik inderdaad ook gewoon zou kijken hoe 't zou voelen. Ik zou nu denken dat ik dan ook gewoon in die achtbanen zou gaan, maar weet echt niet hoe ik dat zou denken als ik dan net een positieve test in handen zou hebben gehad.

@ Knotje, lekker inderdaad dat gevoel dat je nu echt begonnen bent he? Is ook een fijn gevoel en had toen ook een soort berusting.. zo van; afwachten nu, meer kun je nu even niet doen ;)
@Sfietje: ik ben bij de eerste nog naar een waterpark geweest. Toen was ik 7 weken. Dan kan dat nog wel hoor...
Bedankt voor de reacties! Choccolientje ben je ook echt in achtbanen geweest of toch gekozen voor de rustige dingen?

Spannend gecko! Even afwachten weer inderdaad
Net ongesteld geworden.. beetje jammer maar ook wel fijn eigenlijk. Nu ben ik iig na 14 jaar pil meteen weer ongesteld geworden. Op naar ronde 2!
Balen gecko! Op naar ronde 2! Fijn gevoel dat je weet dat je lichaam het gewoon 'doet'..

Sfietje ik zou dat ook gewoon doen hoor. Mits je jezelf er indd niet goed bij voelt..

Ik heb aankomende week mijn nod geloof ik.. Heb gister een feestje gehad en ook gewoon een wijntje gedronken..

Vriendin van mij en mijn schoonzus zeggen ook. Lekker genieten zo lang het kan..

Dat kan allemaal écht niet zo'n kwaad.. Tenzij je je ladderzat zuipt haha

Ik heb indd nu ook wel het gevoel alsof ik ongesteld moet worden, dus laat het deze maand dan aub een beetje op tijd zijn.. Of niet natuurlijk
Fijn Gecko dat je ongesteld bent geworden! Huisje, hoop dat je ongesteldheid snel doorzet (of liever niet eigenlijk.., positieve test zou leuker zijn, hihi). Hier nog steeds niks, noppes, nada qua ongesteld zijn... Dag 52 sinds ik mijn spiraaltje heb laten verwijderen. Ik probeer er maar niet teveel mee bezig te zijn (lukt het ene moment beter dan het andere)...
Fijn gecko! Ookal was je liever zwanger geweest.

Huisje hopelijk heb je of snel een positieve test en anders zet het hopelijk snel door en hoef je niet weer zo te wachten.

Balen swirls.. wat wordt er toch een geduld van je gevraagd..
Er wordt inderdaad best veel geduld van me gevraagd ja. En dan te bedenken dat ik van nature super ongeduldig ben, hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven